Gość vafer Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Tak się zastanawiam, czy możliwa by była wymiana sondy lambda we własnym zakresie??? Jeśli tak to na ile by było to skomplikowane??? Moje autko to K11 1.0 97 r Co o tym sądzicie? Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnbrain Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Na pewno można wymienić sondę samemu. Największy problem zwykle to wykręcenie starej. Jeśli nie była nigdy wymieniana to na ogół nie ma problemu bo gwint powlekany jest specjalnym środkiem żeby się nie zapiekła. Większość osób nie miało problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 w tej micrze swobodnie wymienisz sam we własnym zakresie sondę, może stara stawiać trochę oporu przed wykręceniem ale i tak to nie jest żaden problem, powodzenia choć tu go życzyć na pewno nie trzeba;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 wymienić sonde to pikuś ale dobrać odpowiednią tak by kontrolka check engine ci nie wywaliła to już bardziej skomplikowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vafer Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 A jak z wymiana - lepiej odkręcać na ciepłym, czy zimnym silniku??? Jak najlepiej zabrać sie do odkręcenia starej sondy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 na zimnym lepiej, na ciepłym zdecydowanie gorzej odkręcić, a tak z ciekawości dlaczego chcesz wymienić sondę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vafer Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Chce wymienić, bo traci moc w czasie jezdy - nigdy nie wiadomo kiedy to nastąpi. Przytrafia sie to na zimnym i rozgrzanym - obory poprostu spadają i sie ,,dusi"- nie ma reguły na gazie, czy na benzynie. Jestem już po wymianie świec, filtrów, przewodów, wtrysków wraz z listwą wtryskową... Ostatnio słyszałem, że żywotność sondy to ok 100-150 tkm - mam 90 tkm i znajomy mechanik stwierdził, że prawdopodobną przyczyną będzie sonda... i tak właśnie się zastanawiam nad tą uniwersalną produkcji NGK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 radził bym ci jeszcze sprawdzić przepływomierz sporo chłopaków miało z nim problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Dokładnie, przyjrzyj się temu przepływomierzowi http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=38439 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...86&start=35 To nic nie kosztuje, łatwe do zrobienia a może pomoże, na sondę bym nie stawiał przy takiej usterce jednak, ale porób co trzeba i będziemy myśleć dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vafer Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Ale jak to dokładnie sprawdzić/zrobic??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 a ja myśle że to nie sonda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.