Gość beetlejuice Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Ludzie pomocy!!!! Kto z grupy na śląsku zna dobrego elektryko/mechanika? Przy zapalaniu ale nie zawsze silnik wchodzi na obroty a potem gaśnie trzęsąc sie przy tym niemiłosiernie,większość razy odpala,i chodzi wydaje mi się że nie równo.około 800obr/min. Kod błędy z auto diagnostyki 34(czujnik spalania stukowego)ale to chyba nie to. Wymieniono kable WN,kopułka,palec,krokowy i prze pływka powietrza czyściutkie,ręce opadają!!! Zdążyło sie że przy dojeżdżaniu do świateł na luzie zgasł tz.obroty spadły do zera i mimo dodania gazy i tak zdechł,potem z klucza odpalił jak gdyby nigdy nic. Mam dzieciaka w szpitalu i auto potrzebne praktycznie cały czas. Dajcie namiary na kogoś w rejonie Bytom-Tarnowskie Góry-Zabrze-Gliwice kto ma kompa by sprawdzić i coś doradzić!bądź sami poradźcie co robić!!! :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BART55940 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Jesli twoja primerka jezdzi na gazie to obstawiam parownik! Mialem parownik lovato i tez mi sie tak dzialo falowanie obrotow i gasniecie przy dojezdzaniu do swiatel lub skrzyzowania. Czujnik spalania stukowego wykryto u mnie 2 lata temu i jezdze tak dalej i nic sie nie dzieje. Znalazlem jeszcze jeden sposob na te obroty,podkrecilem troche obroty silnika przy przepustnicy,tu gdzie konczy sie linka gazu zawinieta na mocowanie od przepustnicy. Pod tym mechanizmem jest taka mala srubka,ktora chyba troszke trzeba wkrecic z tego co pamietam,wtedy obroty na biegu jalowym mialem ok.950-1000obr/min i nie gasl mi juz. Ale to uciazliwe tak jezdzic. Zalozylem parownik brc i wszystko gra.Regenerowalem stary lovato,ale na marne,wiec szkoda kasy. Moja p10 2.0 benzyna+gaz,wers.slx.115kucykow Pozdrawiam i zdrowka dla Dzieciaczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calusek Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 spalania sutkowego To pewnie nowy rodzaj pieszczot Osobiście wolę pieścić lub ssać niż spalać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BART55940 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 spalania sutkowego To pewnie nowy rodzaj pieszczot Osobiście wolę pieścić lub ssać niż spalać He He dobre,nie zauwazylem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beetlejuice Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Dzięki za zwrócenie uwagi!widocznie przestawienie literki jest bardziej emocjonujące dla czytającego niż fachowa porada.... Myślę że jednak ktoś sie znajdzie i udzieli faktycznej odpowiedzi na mój apel... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calusek Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 To jeszcze tak. Sprawdź filtr paliwa, czy świece wymieniałeś? nie wiem jak są regulowane wolne obroty w 2.0 bo w P10 1,6 jest to ciśnieniami powietrza i jest tam wiele wężyków i jesli któryś spadnie z połączeń to takie cyrki się dzieją. Nie piszesz czy masz założoną instalację LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beetlejuice Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Nie mam instalacji gazowej.. Wszystkie elementy eksploatacyjne wymienione na nowe! Dzisiaj zauważyłem że występuje właśnie problem z zapaleniem w towarzystwie.. Skręcone lekko koła,zapalone światła i radio spróbowałem tak zapalić dla sprawdzenia i wtedy zapali i chodzi równiutko, a raz zapali ale po chwili gaśnie!,czyli chyba coś z elektryką bądź z pompa paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Blady Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Na poczatek zrestartuj kompa. Czy jak jest zimny to zapala normalnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Nie masz kodu 21? Miałem podobne objawy i aparat zapłonu... (użwka 350zł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beetlejuice Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Byłem na kompie...facet podłączył to cudactwo i wyszło że głupieje sonda..więc albo lewe powietrze albo brak paliwa(praca na ubogiej mieszance). lewe powietrze nie wchodziło w grę bo wszystko szczelne,więc za mało paliwka. Ale potem pokazało 14ms na wydłużeniu wtrysku a ma być max do 3 więc brakuje paliwa, padło na pompę..i facet miał racje. Jak potrzymam dłużej na włączonej stacyjce nie zapalając silnika to pompa nabije paliwa i zapala normalnie,jak szybko bezpośrednio po włożeniu kluczyka i przekręceniu go wtedy jest problem z zapaleniem,wiec sprawa wyjaśniona :-). W poniedziałek będzie nowa pompa za 130 zł i 50 koszt podpięcia do kompa..suma 180 można wytrzymać. Dzięki za wszystkie sugestie!!!pozdro!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.