Gość okonda Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Problem mój polega na tym, że po odpaleniu i kilku minutach pracy silnika problem znika. Wiadomo, że jak dam większe obroty to ładuje mocniej a na wolnych światła jakby przygasają i po paru minutach bez względu na to czy są wolne czy szybkie obroty światła swiecą normalnie. Czy ktoś wie co to może być? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Alternator! :!: Ja za regeneracje(łożyska diody i robocizna) dałem 350pln. Nie czekaj z tym zanim nie rozwali ci aku :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pajek22 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 To bardzo przepłacileś kolego!!! 350zl jakby to przeliczyc na browarki hoho:) Diod najczesciej nie trzeba wymieniac w gre wchodza raczej szczotki i łożyska, warto tez zdjac klemy-przetrzec je papierem sciernym, to samo warto zrobic z kablami przychodzacymi do alternatora. Jakis czas temu wymieniałem łożyska i szczotki w renault 9 i staruszku kadett-ciku 84r. Do kadeta nie szło juz kupic odpowiednich szczotek, wiec dorobilem. Jako material zrodlowy posłużyły mi szczotki od szlifierki kontowej-były w pudełku:) Troche je przypiłowalem papierem sciernym i opel 2 lata na tym chodził bez zażutów. Diody należy przemyc z brudu-zreszta jak caly alternator. Nie jestem pewnien czy to odpowiednie okreslenie ale "komutator" nalezy doczyscic drobniutkim papierem sciernym, ale radialnie! w przeciwnym razie nowe szcotki szybko sie wykoncza. Pozdrawiam wieshaq [ Dodano: Sob 09 Lut, 2008 12:09 ] wieshaq, "Pozdro pajek22" My sie znamy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Jeśli kompletna regeneracja alternatora (lacznie z wymiana szczotek czyszczeniem itd. co wczesniej pisalem+pasek alternator o ktorym nie pisalem)za350 to duzo to pokaz warsztat w ktorym zrobia to w jeden dzien i taniej nastepnym razem skozystam i przy okazji ktos z klubowiczow tez może sprawdzi, a diody musialem wymienic bo jedna nie trzymala wiec odrazu poszly do wymiany wszystkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 a może akumulator już dogorywa....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 a może akumulator już dogorywa....... POPIERAM to tez warto by sprawdzic! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 u mnie sie zawieszala jedna ze szczotek ...rozebralem alternator przedmuchalem ...dla pewnosci wlozylem inne szczotki dorabiane o ile pamietam z jakiejs wiertarki czy czegos takiego i chasa juz ze 4 miesiace ...a musze powiedziec ze teraz pobor pradu drastycznie sie zwiekszyl i alternator nadal daje rade pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.