Gość RolF Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Witam Dziś załóżyłem alu 16''x7,5 ET 38 Opony 205/50/16 Niestety opony z tyłu ocieraja przy jakimś uskoku....dokładniej to o rant nadkola. Co pomoże? Kiedyś miałem w sprężynach gumowe wkładki...blokują obniżenie przy uskoku. Coś mi to da? czy poprostu twarde sprężyny i amory? pozdr RolF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Nic Ci nie da włożenie gumowych wkładek. Przerabiałem to samo co Ty i niestety zmieniłem koła na 15". Może pomogłyby felgi z ET45 , ale nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Nic Ci nie da włożenie gumowych wkładek. Przerabiałem to samo co Ty i niestety zmieniłem koła na 15". Może pomogłyby felgi z ET45 , ale nie wiem. wkładki pomogły....kupiłem po jednej na jedna strone....wsiadło 5 osob i jeszcze troche ocierało...ale jak dołożyłem jeszcze po jednej to jest idealnie. Prześwit sie zwiększył. Wczesniej prawie nie było prześwitu....a do tego 65l butla w bagażniku, i 5 osób. Myślałem ze nie dojade na miejsce torchu zebrało opony z boku ale i tak miałem wymieniac bo sa nie do pary. Samochód wygląda bosko na 16'' :diabel: pozdr RolF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 u mnie w p10 na oryginalnych borbetach nissanowskich 16 nic nie obcieralo wiec moze takich poszukaj ps kumpel ma na zbyciu wiec jakbycs byl zainteresowany pisz na PW Mialem je brac do siebie ale stwierdza ze taka felga i opona to nie na nasze drogi... jezdzilem troche na nich i jezdzi sie jak walcem z moim zawieszeniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cysio Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 ja proponuje utwardzic sprezyny albo podklepac ranty nadkoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sheff Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Ja mam w P10 hatchback 16 felgi, opony 225 szerokie, 40 wysokie i niema żadnych problemów. Więc pewnie oponki twoje są trochę za wysokie jak na te felgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 2 wkładki z każdej strony i jest tak: nic nie ociera nawet przy 5 osobach i butli 65l. poprostu chyba juz mam wyjechane zawieszenie z tyłu i jest za miekkie. pozdr RolF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 u mnie w 100 nx miałem podobnie opony 205/50/16 i ocierało ale mam obniżone zawiasy sposób 1 zmiana opon na 205/45/16 załatwia sprawe (kosztowne) sposób 2 wypchnięcie błotników i zawinięcie rantów (potrzebna maszynka) sposób 3 odpowiednie et do primerki i felg 16'' ale nie stosój góm bo za jakis czas będziesz miał wydatek na nowe sprężyny właśnie jestem na etapie poszukiwań felg do mojej GT i nie chce nic miejszego niż 16'' mam na oku 17 ale to trzeba przebadać pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinbergen Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 z tego co czytam to opona o roz 205/55/16 bedzie za wysoka:( hmmm a mialem zamiar takie kupic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 ale my piszemy o 205/45/16... 50 juz jest za wysoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 no to troszkę poszperałem wiec felga powinna mieć et od 40 do 42 opony seryjnie w p11 gt 195/60/15'' można zamienić na 205/55/16'' ale w praniu wyszło że są za wysokie (na takiej oponie nie mamy przekłamania w prędkości) wsadzając 205/45/16'' oponka ładnie się nam schowa ale jadąc 100(faktycznie) na naszym liczniku nie będzie tego pokazywało tylo jakieś 95 coś w tym przedziale no to myśle że sprawa została wyjaśniona :diabel2: Rolf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinbergen Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 no tak ale ja mam p11.144 wiec moze troszke sie rozni zaieszeniem i ksztaltem nadwozia blotnikow... [ Dodano: Nie 10 Lut, 2008 21:05 ] i seryjnie mam 205/50/16 na lato jest to wersja sport:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 nie dam sobie głowy za to ściąć ale to jest chyba identyko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinbergen Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 no nie do konca identyko bo ja mam teraz profil 50 a chce kupi 55 i wtedy automatycznie zwiekszy sie obwod kola bedzie wieksze a co za tym idzie beda glebiej wchodzily w nadkole i moga trzec:) ale do konca nie wiem czy tak bedzie..to sa tylko przypuszczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 hej hej musisz podklepać z tyłu nadkola, do tego będzie ci potrzebny jakiś nie zaciężki młotek - ja u siebie to samo miałem, po młotkowaniu jest elegancko A przed klepaniem wszytko oczyść i odtłuścij bo później trzeba hamerajdem pomalować aaa po podgięciu rantów nic nawet nie ociera przy obniżonym zawiasie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sheff Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Czy felgi 15 z oponami 55 wysokie i 195 szerokie podejdą do primery p10 czy coś może będzie obcierało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Czy felgi 15 z oponami 55 wysokie i 195 szerokie podejdą do primery p10 czy coś może będzie obcierało podejdą bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Witam Dziś załóżyłem alu 16''x7,5 ET 38 Opony 205/50/16 Niestety opony z tyłu ocieraja przy jakimś uskoku....dokładniej to o rant nadkola. Co pomoże? Kiedyś miałem w sprężynach gumowe wkładki...blokują obniżenie przy uskoku. Coś mi to da? czy poprostu twarde sprężyny i amory? pozdr RolF Te gumy sa dobre - do czasu po I wyrobia sie niedlugo i trzeba je bedzie wymieniac co jakis czas po II zrobilem tak w poprzednim samochodzie i wachacze sie pouginaly/nadlamaly sprezyna nie pracuje do konca i dziala to na wachacz po III niedaj Boze ze podczas jazdy wypadna Ci z jednej strony, auto utraci stabilnosc (slyszalem o takich akcjach) i utrata kontroli na Nyska gotowa.... I dlatego nigdy wiecej takich gum Takze lepiej sklep te nadkola, ja tak zrobilem bo 205tki mi obcieraly za male et mam 38 jakos tak, kupilem oponki 195 i klepanko, pomoglo :one: (obejrzyj zdjecia mojej primy na alusach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Nie bardzo chce klepac :/ albo sie myle albo widac na tym zdjeciu z alusami ze miales cos robione z nadkolami..jakby inny odcień. Mam teraz wymieniac sworznie wahaczy...chyba wymienie amory i sprężuny na twardsze. Może podziała. Jak narazie bede jezdzil ostrożnie z gumami. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobi_man Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 ja mialem 17 z tylu byl kapec 235/40/17 sklepałem nadkola. nic trudnego. dwa małe mloteczki pol kilo, hameraid no i oczywiscie twardy zawias amorki i sprezynki -35 mm jak jechalem zapakowany to troszku obcierało przy nerownosciach, ale fajnie wygladał polecam klepanie tych rantów na nadkolach, nawet fajniej to wyglada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vladimir_GT Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 no u mnie problem rozwiązałem an dniach, miałem 16" to na oponach o wyokosci 40 mm było elegancko ale już 60 nie było opcji... zmieniłem na 15" AEZ z bierznikiem 50 i wygląda super i jeździ sie super po Wrocławskich dziurach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yazul Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 czyli w koncu jak??? mam zamiar kupic opony 205/55/16 i nie wiem czy beda pasowały czy są za wysokie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 A ZŁOTY szpadel przyznany zobacz na daty ,,,,, dokładnie ja wsadziłem 15" ale z bieżnikiem 65 --195.65 i z pełnym bieżnikiem nie dało sie założyć używaka tak ale przycierał na dziurach ,,,. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.