Gość TWIN Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 Witam, Po pierwsze to chciałem sie przywitać bo jestem nowy na tym forum. Po drugie to chciałem się dowiedzieć czegoś a takiej almerce jak w opisie. Kupiłem takie autko i nic o nim niewiem. Jak sie spisuja te silniczki? Jak ze spalaniem? Jak z osiągami? Może coś o modyfikcjach tego silnika? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 Witam krajana! Mam nadzieje, ze N16 bedzie sie dobrze sparawowala! A o dieslu nie moge nic powiedziec bo u mnie benzynka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TWIN Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 A jak się jeździ auteczkiem? Słyszałem że te modele lubią sobie pordzewieć? Jak z cześciami? Co z serwisem? mam pełno pytań ale nie chce zamęczać :oops: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qbas Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 No to wychodzi, że ja mam taka samą (minimalnie mlodsza). Nie wiem jak z wyposażeniam u ciebie ale ja ma maxa poza klimą elektryczną i podgrzewanymi siedzeniami. Wózek bajka, jeździ się nim super (szczególnie polecam wątek kto czuje się samotny, ponieważ tak sie właśnie jeździ moją melą) i generalnie bardzo mało pijący. Zaleznie od tego jaka masz nogę na baku przejedziesz od 800 km w górę (ja ciągle mam założenie, ze kidyś na baku przejadę 1000 km ale kurde zawsze jest potem jakaś fajna droga i daję po garach). Przy jeździe w miescie poteafi pociągnąć ale generalnie nie wychodzi poza spalanie 1.4 benzyny jeśli idzie o ilości. Na pewno będziesz miał problemy z żarówkami (mi pierwsza poszła po 8 000 i pan w serwisie powiedział, że raczej tak będzie może 15 000 km ale to jest max.). A poza tym to czytaj czytaj i jeszcze raz czytaj grupę. Ja znalazłem tutaj ogromną ilość przydatnych informacji. Nawet gdzieś dałem namiar na gościa z Nissan Polska który przysyła instrukcje obsługi do odpowiedniego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 osobiscie nie jezdzilem ale nie moge odzalowac braku tego silnika - jak kazdy turbodiesel jest podatny na chiptuning, kiedys trafilem na taka podkrecona na 165 koni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TWIN Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 Jeśli mozesz to poszukaj mi namiarów na tego gościa od instrukcji. Co do wersji to sam niewiem jaką mam klima, abs, poduch itd itp A u Ciebie? ile Air Bagów? Co do tego chip tuningu to może masz gdzieś link? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 poszukaj na stronkach np v-techu, jeszcze mam cos takiego: http://www.projectxs.pl/oferta.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 Słyszałem że te modele lubią sobie pordzewieć? Ja mam rocznik '00 i ani grama rdzy :!: Zależy od modelu po prostu! Jakby co to zawsze zapraszam do Walbrzycha to pogadamy/poscigamy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qbas Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 Jeśli mozesz to poszukaj mi namiarów na tego gościa od instrukcji. Co do wersji to sam niewiem jaką mam klima, abs, poduch itd itp A u Ciebie? ile Air Bagów? Co do tego chip tuningu to może masz gdzieś link? Pozdrawiam Krzysztof Kobyłecki Z-ca Dyr. BOT NISSAN Poland Ltd. K.Kobylecki@nissan.com.pl Facet jest naprawdę pomocny i jak do niego napiszesz maila to ci przesle instrukcję papierową. Podaj mu tylko adres. Mi pomógł bardzo ponieważ na podstawie nr VIN podał mi całą kartę technologiczną jak samochód wyjechał z fabryki czyli 4 poduszki, sterowanie radiem w kierownicy, radio typ, nr silnika i model itd itd. tuning V-tech http://www.vtech.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TWIN Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 Wielki dzięki kolego 8) Bardzo mi pomogłeś Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Worpus Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 posiadam taki model od grudnia w kwietniu zatarła się pompa wtryskowa z powodu wody w paliwie tankowałem się w BP mechanik skasował mnie na 5500 zgroza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qbas Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 Ooooo, czyli mamy kolejnego trafionego przez BP. To już trzeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Worpus Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 co prawda zdążyłem się tylko trzy razy zatankować ale nie zmienia to faktu że pompa się zatarła, to co przeżyłem to był chorror w serwisie ni potrafili zrobić musiałem auto zawieśćdo Warszawy do firmy MABI która prowadzi serwis boscha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Hejka Koledzy. Jak macie opcje wymontowania pompy to możecie ją wysłać do naprawy. Ja tak zrobiłem. Firma to "DIESELTECHNIKA" wystarczy wpisać w wyszukiwarkę.Ja za naprawę pompy vp44 zapłaciłem 1650 zł +przesyłka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Zamiast v techu moze sie z nami wybierzesz do alltuning bo teraz zbieramy ekipe.Firma ma dobra opinie i jest o polowe taniej ok. 600-800zl w grupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 szkoda że wcześniej nie było tej oferty,ja dorzucałem KM i NM już jakiś czas temu i 1500pln :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 I co warto bylo, roznica bardzo odczuwana? jak spalanie teraz ? Myslisz ze chip ma wplyw na trwalosc pompy wtr.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SQ Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Abstrahując od tuningu (nie o tym temat) Almera z tym silnikiem jest dość charakterystyczna. Z jednej strony całkiem dynamiczna, ale szału nie ma. Rozrząd na łańcuchu jest fajny. Małe spalanie też cieszy. Z drugiej strony silnik jest duży i generuje spore drgania. Te przenoszą się na karoserię i wnętrze, powodując, że środek z czasem zaczyna skrzypieć i stukać. Zawieszenia raczej komfortowe, ale drogi trzyma się nieźle. Nie można powiedzieć, żeby była awaryjna, ale jeśli coś się zepsuje zazwyczaj kosztuje furmankę pieniędzy. Szczególnie w salonie, a zamienniki nie zawsze są dostępne. Wtedy raczej trzeba szukać używki. Największym mankamentem jest rdza. To jak rdzewieje te auto nie pozwala mi wyjść ze zdziwienia. W sumie niezła firma, auto całkiem świeże. Klasa pojazdu też nie najniższa, a starsze Daewoo są mniej podatne na rudego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 mario632- myślę że tak,warto było,trochę drogo ale różnicę się czuje.spalanie jakby trochę mniejsze,a co do trwałości pompy po chip tuningu to nie bardzo wiem bo mi padła ze 2tygodnie po,ale może być to zbieg okoliczności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 To jak rdzewieje te auto nie pozwala mi wyjść ze zdziwienia. Ja też nie mogę wyjść po tym co wyżej przeczytałem - u mnie nie ma śladu rudej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki~ Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Posiadam n16 z 2001 roku... Mechanik na przeglądzie powiedział że podwozie tego auta jeśli chodzi o stan jest jak 2letnie niemieckie auto... Zero rdzy. Może dlatego że kilka lat jezdziło po Italii a tam soli na drogi się raczej nie sypie. Na karoserii też ani śladu po korozji. Silnik dość ekonomiczny i z fajną mocą, jedynie dziura przed turbiną może irytować. Bardzo twarde zawieszenie, świetnie trzyma się drogi ale za to jak na nasze warunki nawierzchni można stracić plomby. Wykonanie bardzo solidne. Części nie są najtańsze natomiast gwarantują trwałość na lata! Jak dla mnie zbyt lekko kręci się kierownicą, na wybojach mimowolnie się nią szarpie. Ogólnie jestem zadowolony z posiadania tego auta! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.