Gość mdzw Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 wczoraj bylo wszystko OK, a dzisiaj juz nie rozrusznik kreci a silnik nie zaskakuje autko to almera n15 z 1998 r. 2.0 diesel co to moze byc, i jakie koszty moga wchodzic w rachube z gory dziekuje z pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Nie chcę cię od razu straszyć, że pompa siadła. Na początek proponuję dobrać się do paska pompy. Czujnik wału jak padnie to też nagle nie jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzw Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 paliwo to chyba dochodzi, bo z wydechu ulatuje dymek i jest zapach paliwa ono raczej sie nie spala do konca bo dymek jest jasny a co z tym czujnikiem walu i jak mozna sprawdzic czy to jest wlasnie to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 co z tym czujnikiem walu i jak mozna sprawdzic czy to jest wlasnie to? Diagnostyka. paliwo to chyba dochodzi, bo z wydechu ulatuje dymek i jest zapach paliwa Jak pasek tylko przeskoczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzw Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 mdzw napisał/a:paliwo to chyba dochodzi, bo z wydechu ulatuje dymek i jest zapach paliwa Jak pasek tylko przeskoczy... a gdzie ten pasek jest? i jescze jedno jakis miesiac temu byl wymieniony pasek rozrzadu czy nie powinno sie tez wymienic tego paska od pompy i czy to moze byc przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomtom1 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 a moze świece sie nie nagrzewają? w zasadzie powinien odpalic bez świec ale roznie to bywa, działabie swiec łatwo sprawdzic, wystarczy zaswiecic lampe sufitową i włozyc kluczyk do stacyjki. przy wkładaniu na kilka sekund sie swiece włączaja, wiec swiatło powinno lekko przygasnąc. jak silnik jest cd20 to czujnik połozenia wału za wiele do gadania niema. no i sprawdz czy zawór zwrotny paliwa nie przepuszcza, bo mogło całe paliwo z wezyków i pompy do baku ścieknac . miałem taki przypadek dawno temu w corolce, trzeba było ręczną pompke paliwa wymienic i juz wszystko do normy wrociło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 a gdzie ten pasek jest? W tylnej części silnika, nad skrzynią biegów. Jeśli jakoś zlokalizujesz pompę wtryskową to i powinieneś dojść, gdzie pasek, który ją napędza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzw Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 fachowiec dzisiaj zdjagnozowal uszkodzenie: przekaźnik do świec żarowych padl koszt naprawy okolo 500 pln, co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Popekx Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Jak przekaznik, to pewnie nie naprawa, a wymiana. A skoro az taki drogi, to znajdz jakiegos rozbitka na Allegro i popros o ten czujnik, a mechanika ew. o wymiane tylko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 fachowiec dzisiaj zdjagnozowal uszkodzenie:przekaźnik do świec żarowych padl koszt naprawy okolo 500 pln, co wy na to? _________________ Ja bym ci radził zanim wywalisz te 500 zeta pierw taki tescik zrobić, kup sobie tak zwany "samostart" to takie cudo w spreju (kupisz na każdej stacji benzynowej), psikasz do kolektora ssącego i odpalasz auto, powinno odpalić nawet bez podgrzewania świecami, jak nie odpali to ja bym szukał innej przyczyny niż ten przekaźnik do świec żarowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Popekx Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Bo zeby to zdiagnozowac, musialbym podpiac go pod komputer. Zrobil to? Bo jesli zdiagnozowal na zasadzie jak my tu na forum, to daj sobie z nim siana. Jak nie pali to dobrze, gorzej, gdy raz tak, raz nie - jak ja mialem. Zaciagnij go do jakiegos dobrego elektryka, podlaczy pod kompa i sie okaze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzw Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 wymienil i wszysto dziala OKI a zaplacilem 120 pln te 500 to mi zona krzyknela bo ona go wstawiala znaczy marze sobie kobita doliczyla mekaniko jest spoko juz pare rzeczy u niego robilem i zawsze bylem zadowolony swoja droga to ma nizlego nosa bez kompa trafil z diagnoza bez pudla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość belowska Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 witamwas, kiedyś pisałem o podobnych problemach z odpalaniem w almerce 2,0 diesel. Niestety nic nie zrobiłem , każdy magik co innego gada i dają inne diagnozy, a mianowicie opowiem o moim problemie może ktoś poradzi coś logicznego?? Kupiłem ją jakieś 3 lata temu i od samego początku miałem problemy z odpalaniem. Wymieniłem rozrząd i dalej to samo, dwa miesiące temu wymieniłem nowe świece i nic. O co chodzi już piszę, lekko skaczą mi obroty, czy to ciepły czy zimny silnik podczas odpalania kręci, kręci, kręci aż odpali że zawory grają a z tyłu dym jak z jelcza, problem też jest taki że czasami ale to czasami zapali od jednego strzała. OSTATNIO BYłEM PODłąCZYć POD KOMPA I WYSZłO ZERO BłęDóW I MECHANIK CHCE Ją ZABRAć I SPRAWDZIć ZAPłON. Co wy na to może macie jakiś pomysł???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Crushpl Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 (edytowane) Witam szanownych kolegów Podłącze się pod temat( nie chcę zakładać nowego) W moim przypadku almera NIE KRĘCI I NIE ODPALA: Dziś rano podczas próby odpalenia napotkałem następujący problem ( N15 2.0D) : Po przekręceniu kluczyka w stacyjce podświetlają się wszystkie ikony, gaśnie ikona informująca o podgrzewaniu świec- > przekręcam kluczyk dalej i gaśnie deska rozdzielcza, rozrusznik nawet nie drgnął. Jak próbuję przekręcić kluczyk ponownie nie świecą żadne ikony, wysiadłem z samochodu i zamknąłem tylko drzwi pasażera i nagle zapaliła się lampka w kabinie ( pojawiło się napięcie). No to wsiadłem i znowu próbuję odpalić - > dzieje się to samo podświetla ikony po przekręceniu do końca gasną, rozrusznik stoi. Podniosłem klapę ( było ciemno nic nie widziałem) następnie zamknąłem, znowu włączyła się lampka w kabinie. 3 próba uruchomienia samochodu zakończyła się tak samo jak poprzednie. Czy ktoś spotkał się z takim problemem. Co mogę zrobić zanim oddam samochód do elektryka a on jak zwykle mnie naciągnie na kasę Proszę o pomoc. Pozdrawiam Edytowane 6 Października 2009 przez Crushpl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 sprawdź klemy na akumulatorze (oraz kable do nich) i stan akumulatora (naładowanie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Dokładnie tak jak kolega pisze. Mi jak padł alternator i siłą rozpendu dojechałem do domu to też na desce mrugały kontrolki w różny czasem bezsensowny sposób. Naładowałem aku prostownikiem żeby dotrzeć do mechanika i było wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Crushpl Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 sprawdź klemy na akumulatorze (oraz kable do nich) i stan akumulatora (naładowanie). Patrząc od przodu samochodu lewa klema była luźna. Dokręciłem i wszystko w porządku. Dziękuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.