Gość pkudel4 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Hej wszystkim, moja Almera to 1.5 S W reg (2000) i ma 135tys km. Ogolnie auto jest super utrzymane. Z ksiazki widac ze miala dwa serwisy do 56 tys, potem samochodem jezdzila baba i zrobila nim jakies 80tys ale nic nie ma w historii. Auto kupilem z nowym przegladem i jezdzi sie swietnie (jak na 90KM). Jedyne co mnie niepokoi to dzwiek ktory wydobywa sie jak jedzie sie powoli i przy ruszaniu, na w miare niskich obrotach - jakos miedzy 1800 a 3000, na jedynce i dwojce. Jak przyspieszy sie do 60km/h to cichnie. Nie jest to koszmarny dzwiek ale jak nie ma radia wlaczonego to jest niepokojacy-irytujacy. Nie slychac go z zewnatrz auta, ani jak otworzysz maske. Nie jest to tez to normalne cykanie. Sprawdzilem tez u srednio doswiadczonego mechanika wydech przy silniku i ogolnie. Aha, dzwiek slychac niezaleznie czy sprzeglo jest wcisniete czy nie, czy to nie eliminuje tutaj problemow ze skrzynia? Martwi mnie czy to nie jakies poczatki problemow z lancuszkiem rozrzadu? Czy ktos mial cos takiego? Druga sprawa to - skok na pedale gazu, jak sie delikatnie naciska to da sie wyczuc skok, ale domyslam sie ze to jakis myk z linka i trzeba to poprostu poprawic/przeczyscic/wymienc linke/prowadnice. Czy dobrze mysle? Skrzynia dziala super, nie ma najmniejszych nieprawidlowosci, podobnie ze wspomaganiem, pod maska jest tak jak powinno byc, czysto ale nie za bardzo. Z gory dzieki za informacje pozdro i sorry za brak polskich znakow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raVonline Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 mi kiedyś brzęczała któraś z metalowych osłon na niskich obrotach - podjedź na kanał niech to sprawdzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Jaki to jest "średnio dośwaidczony" mechanik ? co do osłon to myślę że nawet ten mechanik zobaczyłby je jak wjeżdżałeś na kanał. jeśli to sprawa układu wydechowego to albo cyka Ci nieszczelny kolektor (peknięcie albo uszkodzona uszczelka) albo pierwszy odcinek wydechu zaraz za kolektorem już jest przepalony i nie tłumi tak jak powinien - ja u siebie miałem taki przypadek, parkotanie przy dodawaniu gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Ja mam podobne objawy i na 100% środkowy tłumik(puściła któraś z przegród)nic z tym nie robie bo poza pobrzękiwaniem nie ma to wpływu na samochód.Jak chcesz to sprawdzić to chwyć rurę wydechową ok 50 cm za środkowym tłumikiem w kierunku tylu samochodu i energicznie poruszaj.Jak masz to co jato będzie delikatnie trzeszczeć przegroda w tłumiku oraz energicznie go opukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.