Fer Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 No i mi się przytrafiło ukręcić gwint na szpilce z tyłu (hamulce bębnowe) Szukałem na forum, ale w większości to są przypadki gdzie są hamulce tarczowe i tam nie jest potrzebne zdejmowanie piasty by wybić szpilke, ale czy w "moim" wypadku konieczne jest rozbieranie piasty ? I jakie szpilki musze kupić ? Są różne gwinty, długości itd :/ Powiedzieli mi żebym przyniósł na wzór, ale sam tego nie chce rozbierać, a w warsztacie najlepiej poprostu jest jak daje wszystkie potrzebne części do "operacji" i zabierają się za wymiane : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 odkręć piastę to 2 minuty roboty, potrzebna ci będzie nasadka 30 albo 32 do tego mocna grzechotka i z pół metrowa rurka żeby sobei ramie przedłuzyć, odkrecasz piastę w normalną stronę, potem młot i do dzieła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 No i szpilka wymieniona, ale na 1.5 gwint, a nie Nissanowski 1.25 :/ Ale wreszcie nie boje się że koło może zechcieć pojechać inną drogą ... Nie trzebabyło nic odkręcać, wystarczyło wybić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.