Gość dybekz Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Znajomy kupił almerkę N-16 z 2000 roku z silnikiem 1.6 Wygląda że ma silnik od primery. Taka juz została ściągnięta z zachodu. Po numerze VIN wychodzi że powinna mieć silnik 1,8. Moje pytanie czy dużo zachodu może być z przełożeniem takiego silnika od Nissana Primery 1,6 do almerki - może to byłby sposób na branie oleju w silnikach 1,8 i padające skrzynie w 1,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Skad wiesz ze masz 1.6? Mozesz jakies fotki zrobic? Teoretycznie sama przekladka nie powinna byc najtrudniejsza. QG to rozwiniecie GA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kropa_AMS Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 powiem tak w sobote wkladalem adexowi silnik do primery od almery 1.6 : silniki sa prawie takie same,inne jest kolo zamachowe (wieniec jest przy silniku w primerze a w almie odwrotnie)inaczej jest zalozony rozrusznik.no i troche innych przerobek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SnowLady Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 no i nie wspomne o 14 godzinach roboty przy tym ale adex jest zadowolony i co najwazniejsze z mlodszym sercem poza tym jesli chcecie to zapraszam do slupska na przekladke Kropa juz ma doskonala wprawe w nissanach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Kropa_AMS, wkladales silnik GA16DE do n16? Bo o tym mowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kropa_AMS Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 nie z n16 do p10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 A komp zostal czy tez z n16? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kropa_AMS Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 tylko silnik do wymiany i nic wiecej nie zmienialismy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybekz Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Skad wiesz ze masz 1.6? Mozesz jakies fotki zrobic? To nie umnie a u sąsiada siedzi pod maska kupując nawet nie wiedział ze nie produkowano N16 z silnikiem 1,6 . Ma normalnie w dowodzie rejestracyjnym wpisane 1.6 i napisane ten ma na silnoku 1,6 tak jak u mie widnieje 1.5 a u niego 1.6 zwyglądu silnik dla mnie wyglada tak samo i też ma cewki na świecach. [ Dodano: Czw 14 Lut, 2008 07:15 ] nie z n16 do p10 chyba z N15 bo N16 nie miały silników 1,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kropa_AMS Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 no moze jo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 To w koncu wsadzales do p10 silnik z n15 czy z n16? Bo jak z n15 to zmieniles silnik GA16DE na GA16DE. A tu chodzi o zmiane na/z QG18DE. dybekz, Mozliwe ze masz silnik QG16DE, ktory byl montowany w primerach p11.144. Tzn sasiad ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybekz Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Mozliwe ze masz silnik QG16DE, ktory byl montowany w primerach p11.144. Tzn sasiad ma. Ja bym powiedział że napewno od p11 bo N15 nie było chyba nigdy cewek na świecach podejzewam że ktoś miał kiedyś problemy z olejem i zrobił w końcu przekładke tylko ciekawe ile z tym jest zachodu i bo podejzewam że całe oprogramowanie z komputerem też trzeba zmienić ale mając do wybory remont silnika to moze warto taka przekładkę walnąć silnika i pewnie razem ze skrzynią biegów [ Dodano: Czw 14 Lut, 2008 18:37 ] w końcu to silnik od p11 ma chyba coś koło 106 czy 108 koni i problem np. z olejem rozwiazany raz na zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kropa_AMS Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 niejestem do konca pewien ale ten co byl mial cos kolo 90 kucy a ten co wsadzalem ma ponad 100 i musialem pokombinowac z glowica bo stary byl na gazniku w sumie to gosc co go sprzedawal mowil ze ten silnik jest z koncowki n15 i podobno byl jakis czas montowany w pierwszych n16 nie wiem ile w tym prawdy ale tak mowil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 tylko ciekawe ile z tym jest zachodu i bo podejzewam że całe oprogramowanie z komputerem też trzeba zmienić Mozliwe ze stary komp to ogarnie. W koncu nie jest to zupelnie inny silnik tylko starszy brat wsadzony w miejsce nowszego. niejestem do konca pewien ale ten co byl mial cos kolo 90 kucy a ten co wsadzalem ma ponad 100 i musialem pokombinowac z glowica bo stary byl na gazniku Tylko ze sam silnik 90km i 103km niczym sie nie roznia. Roznica jest w zasilaniu, kolektorze ssacym czyli w osprzecie. sumie to gosc co go sprzedawal mowil ze ten silnik jest z koncowki n15 i podobno byl jakis czas montowany w pierwszych n16 nie wiem ile w tym prawdy ale tak mowil. W n16 nie byl nigdy montawany taki sam silnik jak w n15. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.