Gość olgi Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Witam, Na co waszym zdaniem należy zwrócić szczególną uwagę użytkując N15 1,4? Co może się szybko popsuć a co jest trwałe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 regulator cisnienia paliwa na listwie wtryskowej, sprzeglo, uszczelniacz wału przód, rzadziej ale jednak łozyska skrzyni biegów. reszta naprawde bezawaryjna tzn obsluga ogranicza sie do lacznikow stabilizatorow tulei tylnich wah. przedniego, wymiana klockow/szczek filtrow oleju pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 sprzęgło? jest nietrwałe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 napisalem czesci ktore sie sprzedaje do tego nissana. W zasadzie nie za czesto jak cokolwiek do n15 ale jednak Dodano: Sro 13 Lut, 2008 19:45 zapomnial bym mechanizm tylniej wycieraczki w hatchbag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SnowLady Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 MARTI, pytanie brzmialo ... co sie najczesciej psuje anie co sprzedaje pamietaj ze wiekszosc czesci od jednego nissana pasuje do drugiego np almera-primera itd... nawiazujac.... olgi, masz taka sama almerke jak ja kupilam ja we wrzesniu i powiem tobie ze malo co w niej robilam z takich najwazniejszych to toczenie kola zamachowego i silniczki od wycieraczek no i podstawowe czesci klocki hamulcowe ( i w moim przypadku tarcze kamulcowe i kompletne sprzeglo na wskutek wypadku)filtry plyny poza tym wszystko dziala jak nalezy:D czy ty masz ja zagazowana ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 A to co sie najczescie psuje to sie tez sprzedaje, wszytsko na ten temat. A to co pasuje od jednego nissana do drugiego to elementy silnika i czesc eksploatacyjne takie jak filtry klocki tarcze Dodano: Sro 13 Lut, 2008 20:06 AGUSIA a ten Twoj sharanik to w jakim silniczku 20 23 DOHC ford, czy 1.9td vr6 vw?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sparky Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Rzeczywiscie ciezko wymienic co sie psuje. Pomijajac sprawy eksploatacyjne przychodzi mi po kilku latach tylko tyle: - Rdzaaaaaaa - w wielu N15 wychodzi od dolu - na to bym zwracal najwieksza uwage - Na pewno pasy bezpieczenstwa - przestaja sie wciagac, - Zarowki - czesto mi sie przepalaja, raz sie stopila kostka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SnowLady Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 20 23 DOHC ford, :one: A to co sie najczescie psuje to sie tez sprzedaje, wszytsko na ten temat tu mozemy polemizowac :one: niekoniecznie .. widzisz ja na swoim przykladzie powiem... obojetnie jakie toby autko nie bylo zawsze wymieniam filltry oleje hamulce sprzeglo... :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Moim zdaniem sprzeglo to nie jest czesc typowo eksploatacyjna i nie miesci sie w tej samej grupie co filtry czy paski i nie bedziemy sie klocic bo nie ma sensu. a propo dohc 20 czy 23?? dzisiaj widzialem ladnie rozsypane prowadnice i napinacze z urwanym lancuchem 23 z galaxy nie mily widok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kreyzol Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Ja dołączę się do silniczka od wycieraczek z tym ze przednich. Mam właśnie taką almerkę od sierpnia, a w domu od 2 lat. Filtry, płyny, oleje to wiadomo. Skończyłem też żywot klocków. Z takich pierdółek wymieniałem jeszcze przednie kierunkowskazy bo zaczepy mi się zaczeły łamać. To chyba tyle robótek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 z tymi wycieraczkami to i primery z przodu mialy takie zonki ale to z zadszych usterek a primera to juz nie to co almera SJN/JN oczywiscie mowa tylko o n15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 sparky, potwierdzam ze to wystepuje. mi dodatkowo raz poszlo lozysko w kole i przegub. a wogole to temat chyba powinien byc poruszony w dziale o kupnie almery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość igi Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Ja dodalbym jeszcze rdzewiejacy wydech (szczegolnie przy lacznikach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Nawet nie wliczłbym takich drobiazgów jak kostki reflektorów, prowadnice wycieraczek, płytka od nawiewu - działa tylko na IV czy klocki tarcze (to norma wszędzie), lecz to o czym pisał MARTI - sprzęgło, uszczelniasz wału, łożyska w skrzynce czy regulator ciśnienia na listwie to poważne sprawy Miał ktoś z tym problem przy 150tys i 'normalnej' jeździe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel2611 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 A mieliscie problem z Silnikiem krokowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SnowLady Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 A mieliscie problem z Silnikiem krokowym? ja mam problem ale dzis chyba bedzie po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 86Mateusz Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Posiadam Almere N15 180tys. przebiegu Przy 120tys musiałem wymienic sprzegło Po 150tys tylne amortyzatory no i napewno rdza to duzy minus tego samochodu oprucz tego klocki filtry i olej i to wszytko Super samochodzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tusiek Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 A czy ktos zwrocil uwage na przepalajaca sie plytke od nadmuchu:) ... przegluby ale to po 200 tyś no i kontrolka paliwa... tarcze z przodu trzeba po jakis 260 tys wymienic... a no i ciegno od wycieraczek z przodu... juz 2 x wymienialem ... to chyba tyle... jak cos przypomne sobie to powiem bo co wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 tarcze z przodu trzeba po jakis 260 tys wymienic... to jakiś żart? tarcze jak 100tys wytrzymują to dobrze. Ja wymiałem już 2 razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 no chyba że ktoś jeździ nie używając hamulców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tusiek Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 no panowie:) jak sie jedzie i za 5 m hamuje i tak w klko to moze i 100 tys wytrzymaja... ale ja naprawde mam przejechane 260 tys na jednych tarczach... i dopiero teraz trzeba je wymienic... no tyl raz wymienialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 szczerze mówiąc wszystkie dyskusje dotyczące wytrzymałości ORYGINALNYCH tarcz, klocków czy sprzęgieł nie mają żadnego sensu. jeden zajedzie tarcze za 20 kkm inny będzie jeździł 10 razy dłużej. To samo dotyczy sprzęgieł (jak się trzyma na postoju wciśnięty pedał sprzęgła, to nie ma się co dziwić, że po kilkudziesięciu kkm całe ustrojstwo nadaje się do wymiany) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 szczerze mówiąc wszystkie dyskusje dotyczące wytrzymałości ORYGINALNYCH tarcz, klocków czy sprzęgieł nie mają żadnego sensu. Porównywanie zuzycia sprzęgła do tarcz też nie ma żadnego sensu W każdym razie jeżdżąc w "normalnych" miejskich warunkach nigdy nie udało mi się na jednych tarczach zrobić 250 tys - koledze się udało, dziwne acz...jak widać możliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Ja wymieniłem przód po 129 tys przy normalnej jeździe hamujac silnikiem jeśli tylko było możliwe lub pulsacyjnie. Miały grubość 15,5 przy 16 mm dopuszczalnych. Tylne jeszcze dobre podobno starczą na 20-30 tys. - klocki są Nissana (1x wymienione). Wynik kolegi trzeba wpisać chyba do księgi Guinessa. Rewelacja!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tusiek Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 wiecie co... musze je chyba juz wymienic:) jakies propozycje?? bo niedlugo 260tys trzasnie:) wiec 2x wiecej niz norma przewiduje to chyba duzo... chcialem dodac ze chodzi mi o tarcze nie o sprzeglo:P sprzeglo wymienialem 2 razy:) no coz :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.