Gość maruszek Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Witajcie Właśnie szukam informacji o zamianie silnika w Micrze na większy. Padł mi po raz 2 silnik więc już nie będę go naprawiał. Zdecyduję się na wymianę. Problem polega na tym, że mało dostępne są motory 1.0 Co prawda są informacje na forum o zmianie silnika na większy, czyli nie jest to prawdopodobnie bardzo skomplikowane zadanie ale pytanie brzmi czy będą pasowały do rocznika 1991 starsze silniki zwłaszcza, że chodzi o zmianę na większy motor. msdm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 maruszek, Skąd jesteś? Jeśli chodzi o zmianę to najlepiej na 1,2 z K10. A konkretnie co Ci padło w motorze bo mam trochę gratów od 1,0l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 pytanie ciekawe ale pasowac napewno bedzie od micry szuakj najlepiej z ostatnich lat produkcji . natomiast ja chcialem wsadzic silnik od sunny 1,4 lub sentry 1,6 z tym ze jak poszukalem na forum w postach to sie doczytalem ze niejest to takie proste . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 z wymianą silnika na 1,2 od k-10 nie jest tak chop , trzba wiazke elektryczną tez dac od 1,2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maruszek Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 maruszek, Skąd jesteś? Jeśli chodzi o zmianę to najlepiej na 1,2 z K10.A konkretnie co Ci padło w motorze bo mam trochę gratów od 1,0l. To wóz mojej siostry. Szkoda go sprzedac za grosze. Zrobiła blachę 2 lata temu. Jakby nie silnik pojeździć można parę lat. Wracając do tematu. Pali olej tzn. na 40 km 4 litry. Już były wymieniane pierścienie. Wałek rozrządu i jeszcze coś tam. Jakieś 5 lat temu. Silnik już był kupiony z dużym przebiegiem. Założyła gaz i go dobiła. Pytanie jest wogóle czy go siostra jeżdżąc prawie bez oleju nie zatarła. Nie mam niestety znajomego mechanika. Większość na słowo nissan micra nie chce się podjąć roboty - za duże koszty. Pozostaje nowy silnik o ile nie uda się go sprzedać. A jesteśmy z okolic Częstochowy. A co wymiany wiązki to czy oznacza to całą elektrykę silnika? msdm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 duzo tej elektryki niema jak bys dorwal silnik to ja bym ci po taniosci sprzedal calą wiozke z kompem pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 trzba wiazke elektryczną tez dac od 1,2 Niezakoniecznie,robiłem przekładkę z 1,0 na 1,2 i osprzęt został stary.Idzie jak kuna, nawet nie chciało mi się inwestować w dłuższą skrzynie biegów i zostawiłem krótką od 1,0l.Co ma wiązka do bryły silnika skoro zostanie stary osprzęt. Jest jeszcze lepiej bo ja miałem silnik od automatu a wsadziłem go na manuala,nie kojażę abym coś musiał przerabiać. Tylko przełożyłem koło zamachowe i koło pasowe,bo w automacie jest dociążone ze względu na lekki wieniec. A bym zapomniał,gaźnik też daje rade :one: :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 czyli mam rozumiec alfabox ze gaźnik tez zostawiłeś stary? bo jeżeli dawałbyś gaźnik od 1,2 to masz tam elektrozawory a w starej wiązce nie ma komputerka sterującego nimi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 gray5, Dokładnie tak właśnie to dopisywałem,chociaż powinny być minimalnie inne dysze,ale to szczegół. [ Dodano: Pią 15 Lut, 2008 19:28 ] maruszek, Jak blacha zrobiona to pojeździ a pojeździ jeszcze długo,to tylko kwestia silnika i już,a to nie jest taki problem Dorwij w miarę zdrowy silnik i znajdź 4 godzinki wolnego czasu,a bryka będzie śmigać :one: :one: :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maruszek Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Dzięki panowie trochę mnie podtrzymaliście na duchu. Grunt to się nie poddawać. Teraz tylko znaleźć dobry silnik i taniego mechanika hobbyste. Pozdrawiam msdm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 maruszek, Zrobisz to sam ,szkoda kasy na mechaniora,tylko weź sobie kogoś do pomocy bo samemu nie wytargasz motoru. [ Dodano: Sob 16 Lut, 2008 11:00 ] maruszek, Masz silnik niedaleko BYTOM ,skocz i zobacz może akurat .Masz tam numer telefonu zadzwoń i się popytaj. [ Dodano: Sob 16 Lut, 2008 11:03 ] I jeszcze DRUGI ,ale to litrówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 alfabox0266, a jeszce powiedz mi jak chodzi tobie połączenie silniczka 1,2 z gaźnikiem od 1,0 , duzo pali?;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 tez jestem ciekawy bo na chlopski rozum to mozesz miec za ubogą mieszanke choc z drugiej strony moze poprostu mniej palic :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 To wszystko zależy od stanu,mi wychodzi przy 1,2 tyle samo co przed zmianą,z tym,że stary już był przedmuchany,a na nowym ma większy power,a co z tym związane pozwalam sobie na więcej z tym silnikiem.Suma sumarum wychodzi mi podobnie jak na starym przedmuchanym a wrażenia są lepsze. [ Dodano: Sob 16 Lut, 2008 13:40 ] Oczywiście gdybym założył skrzynię od 1,2 to by wychodziło mniej,a tak mam krótką od 1,0 i przy jeździe w trasie,zużycie jest pewnie o jakiś % większe,niż jakbym latał na długiej skrzyni. [ Dodano: Sob 16 Lut, 2008 13:43 ] Można by porównywać zużycie przy silnikach w takim samym stanie ,ale gdyby mój stary byłw dobrym stanie to bym go raczej nie zmieniał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maruszek Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 To wszystko zależy od stanu,mi wychodzi przy 1,2 tyle samo co przed zmianą,z tym,że stary już był przedmuchany,a na nowym ma większy power,a co z tym związane pozwalam sobie na więcej z tym silnikiem.Suma sumarum wychodzi mi podobnie jak na starym przedmuchanym a wrażenia są lepsze. [ Dodano: Sob 16 Lut, 2008 13:40 ] Oczywiście gdybym założył skrzynię od 1,2 to by wychodziło mniej,a tak mam krótką od 1,0 i przy jeździe w trasie,zużycie jest pewnie o jakiś % większe,niż jakbym latał na długiej skrzyni. [ Dodano: Sob 16 Lut, 2008 13:43 ] Można by porównywać zużycie przy silnikach w takim samym stanie ,ale gdyby mój stary byłw dobrym stanie to bym go raczej nie zmieniał. dzięki za rady. Gdzie to jest ten silnik w tym Bytomiu? Jak możesz to daj link. I jeszcze gwoli wyjaśnienia bedą pasować silniki z roczników po 1991 - to juz inna buda! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Do 92 wejdzie bez problemu,a po to już jest K11 i z tym to jest dużo więcej dłubania. Gdzie to jest ten silnik w tym Bytomiu? Jak możesz to daj link. Kliknij na "BYTOM " albo na "DRUGI " i masz wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ppiotrek5 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Pali olej tzn. na 40 km 4 litry. Kolego sprawdź czy nie ma w zbiorniku paliwa śladów oleju. Odkręć śrubę w dolnej jego części i zobacz czy leci czysta benzyna czy z olejem. Jak wcześniej napisałeś jeździsz na gazie. Może rozleciała się pompa paliwowa. Przy gazie w tym modelu tak bywa ponieważ ona jest z jednej strony smarowana olejem a z drugiej benzyną w przypadku gazu chodzi na sucho i pada membrana, co za tym idzie olej leci do zbiornika paliwa. Miałem identyczny przypadek i niepotrzebnie zmieniłem silnik. Żaden mechanik nie doszedł że tak się dzieje. Może obędzie się bez zmiany silnika:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Pali olej tzn. na 40 km 4 litry. Kolego sprawdź czy nie ma w zbiorniku paliwa śladów oleju. Odkręć śrubę w dolnej jego części i zobacz czy leci czysta benzyna czy z olejem. Jak wcześniej napisałeś jeździsz na gazie. Może rozleciała się pompa paliwowa. Przy gazie w tym modelu tak bywa ponieważ ona jest z jednej strony smarowana olejem a z drugiej benzyną w przypadku gazu chodzi na sucho i pada membrana, co za tym idzie olej leci do zbiornika paliwa. Miałem identyczny przypadek i niepotrzebnie zmieniłem silnik. Żaden mechanik nie doszedł że tak się dzieje. Może obędzie się bez zmiany silnika:) Pozdrawiam wsumie pierwszy raz slysze o czyms takim ale mozesz miec racje pozdrawiam :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Przy gazie w tym modelu tak bywa ponieważ ona jest z jednej strony smarowana olejem a z drugiej benzyną w przypadku gazu chodzi na sucho i pada membrana, co za tym idzie olej leci do zbiornika paliwa. Panowie!! jakby na to nie patrzeć to jest zaj....cie logiczne i jakby się zastanowić bardzo prawdopodobne.Mało tego,olej będzie również w gaźniku i to nie śladowe ilości. I poza tym musiałby strasznie kopcić przy tej ilości chlanego oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 olej będzie w gaźniku a benzyna w oleju i będzie niemiłosiernie kopcił. Wiem bo tak miałem walnięta membrana w pompie. W 45s tak mi zadymiło garaż że nie widziałem ręki którą trzymałem przed oczami, a stara chciała już dzwonić po straż pożarną :030: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ppiotrek5 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 U mnie nie kopcił ponieważ jeździłem na gazie a nie na benzynie. Wtedy nie miał jak spalać tego oleju który szedł do zbiornika. Byłem w szoku jak to odkryłem. A wina jest po stronie naszych kochanych mechaników zakładających instalacje gazowe. Teraz założyłem elektrozawór za pompą(posiadam wersję z przelewem-3 wyjściową) i pompa się nie rozleci ponieważ cały czas pompuję benzynę, mimo jazdy na gazie. Z tym że nie ze zbiornika do gaźnika tylko z powrotem do zbiornika. I na razie jest gitarka:) W tym modelu to jedyne wyjście ponieważ pompa jest mechaniczna i nie ma jej jak wyłączyć. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość polo987 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Czesc wszystkim mam do sprzedania silnik 1.3 16v,skrzynia,poloski caly komplet do SWAP stan silnika bdb.wszelkie info tel.505-674-700 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.