Gość sart Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Witam Niedawno kupilem Almere z 2003 1.5 sedan. Na forum przeczytalem o mozliwosci kupienia i uruchomienia czujnika temperatury zewnetrznej. Na poczatek chcialem zrobic test i wejsc w tryb diagnostyczny wyswietlacza, pomimo tego ze robie wszystko wedlug instrukcji z watku [N16] termometr nie udaje mi sie to :/ Instrukcja: PERFORMING SELF-DIAGNOSIS MODE/MODELS WITH CLOCKNJEL0447S01 1. Turn the ignition switch to the “LOCK” position. 2. Press both reset buttons on the combination meter and keep them depressed. 3. Turn the ignition switch to the “ON” position, while keeping the reset buttons pressed. 4. Release both reset buttons then self-diagnosis will start. The sequence (A to J) is activated by press the either reset buttons. NOTE: If either reset button is not pressed for 20 seconds at each step or if the ignition switch is turned OFF, the self-diagnosis mode is exited. Moze to trzeba zrobic inaczej ? Pozdrawiam Przemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybekz Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Instrukcja: PERFORMING SELF-DIAGNOSIS MODE/MODELS WITH CLOCKNJEL0447S01 1. Turn the ignition switch to the “LOCK” position. 2. Press both reset buttons on the combination meter and keep them depressed. 3. Turn the ignition switch to the “ON” position, while keeping the reset buttons pressed. 4. Release both reset buttons then self-diagnosis will start. The sequence (A to J) is activated by press the either reset buttons. NOTE: If either reset button is not pressed for 20 seconds at each step or if the ignition switch is turned OFF, the self-diagnosis mode is exited. To teraz napisz jak to robiłeś ale po polsku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sart Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Kroki: 1. Ustawiam kluczyk na LOCK 2. Naciskam obydwa przyciski na tablicy - czekam 20 sek 3. Przekrecam kluczyk na ON (trzymajac przyciski) - czekam 20 sek 4. Puszczam przyciski - nic sie nie dzieje 5. Naciskam przyciski przez 20 sek i puszczam i dalej nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybekz Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Napisze jak ja to robiłem. Praktycznie wszystko to samo. 1.Przy wyłączonej stacyjce wciskamy oba przyciski. 2.Włączamy zapłon. 3.Po jakiś 10-20 sekundach powinien pojawić się jakiś napis na wyświetlaczu. 4.W tedy puszczamy przyciski - ja najpierw puszczałem prawy potem lewy prawie jednocześnie. 5.W miejscu gdzie powinna być temperatura powinno się pojawić -- C 6.Jeżeli nie ma do wtyczki włożonego czujnika po wyłączeniu stacyjki i ponownym włączeniu znikną kreski i stopień Celsjusza i będzie tak jak dawniej. [ Dodano: Pon 18 Lut, 2008 22:42 ] Jeżeli tak nie załapie to kup sobie w sklepie z elektroniką ternistorek 3,3 kilooma podłącz go do kostki z przodu i wykonaj procedurę całą jeszcze raz jeżeli pojawia ci się kreski i nie znikną to zostaw to na jakiś czas to później kreski się za mienią na stopnie i będziesz miał termometr - będzie cię mógł oszukiwać jakieś 2 stopnie oczywiście jak juz się skalibruje ale będzie. Koszt ternistora 2 zł. A jak będzie działał to później juz tylko kwestia dobrania odpowiedniej wartości wartości termistora. U mnie osobiści to około 2,9 kilooma ale taki ciężko dostać – ja mam połączone trzy mniejszej wartości w jeden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lewandoree Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Witam mam okazje kopić na allegro czujnik temperatury zewnętrznej z almery n16 1,5 benzyna (anglik w sensie kierownica po prawej ) z samochodu przeznaczonego do rozbiórki jest to model przed FL , tu moje pytanie czy czujnik będzie pasował do n16 z 2005 r ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sart Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Napisze jak ja to robiłem. Praktycznie wszystko to samo.1.Przy wyłączonej stacyjce wciskamy oba przyciski. 2.Włączamy zapłon. 3.Po jakiś 10-20 sekundach powinien pojawić się jakiś napis na wyświetlaczu. 4.W tedy puszczamy przyciski - ja najpierw puszczałem prawy potem lewy prawie jednocześnie. 5.W miejscu gdzie powinna być temperatura powinno się pojawić -- C 6.Jeżeli nie ma do wtyczki włożonego czujnika po wyłączeniu stacyjki i ponownym włączeniu znikną kreski i stopień Celsjusza i będzie tak jak dawniej. Zrobilem dokaldnie tak jak napisales, jedyny efekt to zaczynaja mi migac godziny na zegarku Wole sie upewnic - w jakiej pozycji jest kluczyk w pkt 1. - w pkt 2 wlaczasz silnik czy tylko zapalaja sie wszystkie kontrolki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybekz Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 w jakiej pozycji jest kluczyk w pkt 1. - w pkt 2 wlaczasz silnik czy tylko zapalaja sie wszystkie kontrolki -stacyjka całkowicie wyłączona(oczzywiście kluczyk w środku) -zapaalają się kontrolki Z tym że ja mam almere z 2000r przed FL a ty masz po FL i być może u ciebie nic się nie pokaże dopuki nie włożysz czujnika(ternistorka) zainwestuj 2 zł w ternistorek i sprawę będziesz miał jasną .Ternistor ma ma dwa druciki które poprostu trzeba włożyć do wtyczki i to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość forrestus Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Witam, Ostatnio montowałem czujnik temperatury, więc wiem co i jak. Błąd polega na nie prawidłowym wykonaniu procedury autodiagnostyki zegarów. Należy to zrobić tak 1. Kluczyk w pozycji “LOCK”. 2. Nacisnąć obydwa przyciski przy zegarach i trzymać je naciśnięte przez 20 sek. 3. Trzymając przyciski wcisnięte przełączyć kluczyk w pozycję “ON” (tzn. że zapalają się kontrolki) 4. Puścić obydwa przyciski, a nie czekać kolejnych 20 sek. 5. Zacznie się reset zegarów - wskazania "pójdą na maxa". Jeżeli w tym momencie tzn. zaraz po zaraz puszczeniu przycisków naciśnie się je jeszcze raz - czujnik temperatury zostanie aktywowany. U mnie to zadziałało. PS. Mam almerę z 2003/sedan. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybekz Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Ale on nie ma jeszcze czujnika .Tak że nie wiem czy mu pójdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sart Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Zaczne od poczatku :-) U mnie aby wejsc do autodiagnostyki zegarow wystarczy: 1. Kluczyk w pozycji “LOCK”. 2. Nacisnąć obydwa przyciski przy zegarach -i NIE CZEKAJAC 20 sek. 3 Przekrecam klucz w pozycje ON 4 Puszczam przciski tez NIE CZEKAJAC 20 sek. i mam diagnostyke Aktywacja termomemtru to po pkt 4 nacisniecie i przytrzymanie przyciskow az pojawi sie temperatura Aktualnie u mnie miga, mam nadzieje ze szybko sie skalibruje. Bardzo dziekuje za pomoc :564: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybekz Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Potrafi nawet w skrajnych przypadkach do trzech dni się kalibrowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.