Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z rozruchem w 2,2di


Gość biedrzakos

Rekomendowane odpowiedzi

Gość biedrzakos

Witam serdecznie wszystkich, którzy w swojej dobroci zechcą/będą mogli mi pomóc.

Jeżdżę Tino od sierpnia 2006 i jestem bardzo, ale to bardzo zadowolony z tego auta. Świetny humor psuje mi przy wsiadaniu do niego tylko jedna rzecz: "zapali czy nie zapali?" Problem pojawił sie praktycznie od razu po kupnie i wiązałem go z faktem, że auto "długo" stało- przy wymianie filtrów w filtrze paliwa było tyle farfocli, iż myślałem że wymiana wszystkich płynów i tanowanie dobrego paliwa w wyłącznie sprawdzonych miejscach załatwi sprawę. Otóż myliłem się. Ciągle to samo. Za namową miejscowego mechanika założyłem między filtrem paliwa a silnikiem na przewód paliwowy tzw "zawór zwrotny", gdyż według jego teorii za problemy z rozruchem odpowiada zapowietrzenie układu paliwowego. Może i ma rację, bo jak "podpompuję" używając pompki na filtrze paliwa, samochód odpala, a w wymienionym na przeźroczysty przewodzie paliwowym m/y filtrem a silnikiem wędruje w strone silnika duży bombel powietrza. Tyle że zamontowany zawór zwrotny nie pomaga. Pomaga natomiast mróz bądź generalnie stanie w niższej temperaturze oraz ciągle pełen bak paliwa- wtedy szanse na mniejsze "kręcenie" są wieksze.

Bardzo proszę o pomoc. Może ktoś miał podobny problem, bądź słyszał o czymś takim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobnie, przy mrozie pali raczej dobrze, na ciepłym silniku też. Ale czasami wcale nie chce załapać (właśnie powyżej 0 na zimnym silniku). Mam ją od paru dni (Tine), w sobote jade do mechanika moze cos wymysli. Moja teoria to świece żarowe, albo jakieś zaśniedziałe wtyki.

Moze macie inne pomysły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
Witam serdecznie wszystkich, którzy w swojej dobroci zechcą/będą mogli mi pomóc.

Jeżdżę Tino od sierpnia 2006 i jestem bardzo, ale to bardzo zadowolony z tego auta. Świetny humor psuje mi przy wsiadaniu do niego tylko jedna rzecz: "zapali czy nie zapali?" Problem pojawił sie praktycznie od razu po kupnie i wiązałem go z faktem, że auto "długo" stało- przy wymianie filtrów w filtrze paliwa było tyle farfocli, iż myślałem że wymiana wszystkich płynów i tanowanie dobrego paliwa w wyłącznie sprawdzonych miejscach załatwi sprawę. Otóż myliłem się. Ciągle to samo. Za namową miejscowego mechanika założyłem między filtrem paliwa a silnikiem na przewód paliwowy tzw "zawór zwrotny", gdyż według jego teorii za problemy z rozruchem odpowiada zapowietrzenie układu paliwowego. Może i ma rację, bo jak "podpompuję" używając pompki na filtrze paliwa, samochód odpala, a w wymienionym na przeźroczysty przewodzie paliwowym m/y filtrem a silnikiem wędruje w strone silnika duży bombel powietrza. Tyle że zamontowany zawór zwrotny nie pomaga. Pomaga natomiast mróz bądź generalnie stanie w niższej temperaturze oraz ciągle pełen bak paliwa- wtedy szanse na mniejsze "kręcenie" są wieksze.

Bardzo proszę o pomoc. Może ktoś miał podobny problem, bądź słyszał o czymś takim?

Witam,mam podobny problem z porannym rozruchem,możesz napisać czy uporałeś się z tym problemem i ewentualnie w jaki sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerabiałem to, zawór zwrotny nie pomoze bo u mnie paliwo po zalozeniu przezroczystych przewodow zwiewa do przodu. Widocznie w pompie jakiś zawor nie trzyma. A zabieranie sie za pompe to droga rzacz. Ktoryś z kolei machanik u ktorego byłem wpadł na pomysł załozenia elektrozaworu na dolocie i powrocie. I ten sposób zadziałał. Pózniej sam zdjolem 1 zawór, został sie tylko na powrocie i nadal jest dobrze i nie palą sie bespieczniki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Miałem podobnie, ale u mnie po wielu trudach okazało się, że uszkodzony był przewód gumowy od przelewu paliwa. Cienka gumowa rurka i dziura jak łepek od szpilki. Paliwo schodziło po 15 minutach trza było trochę pokręcić. Wymieniłem ten przewodzik i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...