Gość jaras2310 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 W silniku ubywa oleju (dolewka co tydzień ok. 0,8 litra). Jeżdżę na Lotosie 5W40 SYNTETIC. Wycieków brak. Przy "depnięciu" na maxsa kopci na czarno. Moc jest. Odpala świetnie. Kultura pracy wzorowa. Wg wskazania licznika mam przejechane 200.000 km, ale to nic pewnego. Autkiem jeżdżę prawie rok. Na jesieni urwał mi się kabelek od termostatu i jakiś czas jeździłem. Może go trochę przegrzałem? Może trzeba zmienić olej na mineralny? A może trzeba robić silnik? Chociaż podobno ciężko "zajechać" ten silnik. Co może mieć jeszcze wpływ na ubytki oleju w silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 na 90% turbina jest zmęczona... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras2310 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 dzięki za podpowiedź. Jakie mogą być przybliżone koszty naprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Czy aby ten olej nie jest troszkę za rzadki jak na ten przebieg? Bo coś mi się widzi, że tak. Ja jeżdżę na 10W40 i ubywa tylko troszkę od zmiany do zmiany. Generalnie to nie jest tak dużo w porównaniu do tego, ile masz oleju w misce, czyli zmiana oleju na gęstszy powinna pomóc. A przy depnięciu to każdy będzie kopcił - ten typ tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ły Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Generalnie regeneracja turbiny to koszta od 550 i dalej z gwarancją 6 miechów. Kolega Slayer17 dobrze prawi zmień na 10W-40. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Ja już się nauczyłem szukać awarii w najbardziej prozaicznych miejscach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras2310 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Dzięki Koledzy za rady. Po wstępnej rozmowie z mechanikiem też doradził mi na początek zmianę oleju. Jeszcze tydzień pojeżdżę na tym co mam i wymiana. W razie jakby coś to proszę info. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 na 90% turbina jest zmęczona... Zdejm intercooler. Powinno się wylać z niego trochę oliwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 74jarek Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Przy okazji wymiany wężyków od nadmiaru bo parcha dostały i ciekły (poprawa spalania -1 litr/100) zauważyłem, że i u mnie jest trochę oleju w intrcoolerze :/ Nalatałem po wyminie 5 tys. km i raczej ubytku oleju nie widzę. Jakie są objawy padniętej turbiny :?: Pomijając spadek mocy i olej w chłodnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.