Gość guni1 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Od 3 dni jestem posiadaczem Maximy 3.0 z '99, wersja europejska z manualną skrzynią (ktoś na forum wklejał jej zdjęcie wyżej z ogłoszenia). Auto ma (teoretycznie) 200tys km przebiegu i kilka rzeczy do zrobienia. Są wycieki oleju przez uszczelniacze w skrzyni, przy wspomaganiu, gałka zmiany biegów ma luzy i biegi nie wchodzą precyzyjnie (ponoć należy wymienić jakieś pierścienie), sama gałka ponadto jest mocno wyślizgana. Po rozgrzaniu silnika słychać w okolicach rozrządu stukanie (częstotliwość wzrasta wraz z obrotami silnika). W związku z powyższym mam pytanie do Was. Czy ktoś może mi polecić dobrego fachowca od Nissanów w Łodzi? Pozdrawiam, Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 przedewszystkim widam szczesliwego posiadacza maximy. Jesli chodzi Ci o lewarek to najprawdopodobnie musisz wymienic taka sprezynke i gawalek gumy. Wszystko to znajduje sie kolo lewarka od spodu auta. Co do przeczenia w silniku to podejrzewam ze tam nic nie bylo ruszane. Przy tym przebiegu warto zainteresowac sie pompa wodna i mozna tez wymienic napinacz lancucha. Jednakze to drugie nie jest wymagane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 A te dziwne dzwieki to lozyska w skrzyni. Mi tez mowili ze to z silnika ale posluchalem chlopakow zrobilem lozyska w skrzyni i jest spokoj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 A te dziwne dzwieki to lozyska w skrzyni. Mi tez mowili ze to z silnika ale posluchalem chlopakow zrobilem lozyska w skrzyni i jest spokoj to jeszcze zalezy z ktorej strony silnika dochodza te dzwieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guni1 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Dzięki za miłe przywitanie. Dźwięki są z okolic obudowy rozrządu. Poza tym rano po odpaleniu silnika na kierownicy czuć nieregularne drgania przenoszone z silnika (myślę, że jak na V6 to drgania powinny być mniejsze i dużo bardziej równomierne). Z czym to może być związane. Wracam też do mojego pierwszego pytania. Czy ktoś może mi polecić fachowca z Łodzi? Czy może Maxima to na tyle typowy samochód, że inny dobry mechanik (np. od Hondy) może bez zagrożenia dla auta się nim zająć. Pozdrawiam, Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 drgnia mozesz miec od wyrabanych poduszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Ja też dodam trzy grosze A wiec po kolei jeśli chodzi o te dzwieki to tam moga halasowac rózne rzeczy. Masz tam łożysko na napinaczu, łożysko na sprzęgle od klimy, i wspomniane juz napinacze na łańcuchu. Popatrz czy dzwiek nie ustepuje jak zalaczy sie sprezarka od klimy to ci juz jedno wykluczy. Napinacze do łańcucha to niestety nie tani gips i robota też nie prosta. Jeśli chodzi o skrzynie to chodzi ci napewno o synchronizatory. Wiąże sie to z wyrwaniem skrzyni. Sprawdż czy na wszystkich biegach sie wiesza i czy na którys chrupie przy maksymalnych obrotach przy przejsciu w góre i zchodzeniu w dół. Zazwyczaj leca od 2 i 3, 4 juz rzadko. Popatrz czy dobrze wysprzegla bo dlatego tez moge ci ciezk biegi sie zmieniac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.