Gość jurgenik Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Nie wiem ile jest na rezerwie jeszcze w baku?Help Pojedź na stację i zatankuj zaraz po zapaleniu się kontrolki rezerwy to będziesz wiedział. Zbiornik paliwa ma 60 litrów. U mnie na przykład jest dokładnie 10 litrów rezerwy (wskazówka leży wówczas już praktycznie na samym dole czerwonego pola). Jest natomiast na forum wiele różnych opini i jak widać tutaj też wszyscy którzy o tym pisali podali inne wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrdok Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Jest natomiast na forum wiele różnych opini i jak widać tutaj też wszyscy którzy o tym pisali podali inne wartości. Tak jest według instrukcji i tak jest u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość snela Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 1. Podłączenie do komputera i kasowanie błędów w serwisie Nissana to koszt 80 zł - wiem bo wczoraj dzwoniłem - bo zapala mi sie Air Bag :/ 2. Co do rezerwy to ciężko powiedzieć. Nie mam odwagi czekać do ostatniej chwili - żal mi auta Ostatnio od momentu zapalenia się lampki przejechałem 50 km - pojechałem na stację zatankowałem pod sam korek i weszło mi 50 litrów Więc sam nie wiem co o tym myśleć pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 1. Podłączenie do komputera i kasowanie błędów w serwisie Nissana to koszt 80 zł - wiem bo wczoraj dzwoniłem - bo zapala mi sie Air Bag :/ 2. Co do rezerwy to ciężko powiedzieć. Nie mam odwagi czekać do ostatniej chwili - żal mi auta Ostatnio od momentu zapalenia się lampki przejechałem 50 km - pojechałem na stację zatankowałem pod sam korek i weszło mi 50 litrów Więc sam nie wiem co o tym myśleć pozdrawiam Co do airbaga to poczytaj na forum, jest o tym jak skasować ten błąd bez pomocy ASO (sam nawet kiedyś to opisywałem). A co do rezerwy to niema o czym myśleć bak ma 60L ostatnich 3L nie ściąga (przynajmniej u mnie) więc jak zatankowałeś 50L to w baku było jeszcze 10. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wodzuseba4 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 a mam jeszcze pytanie... czy w pirmierze 2.0 TD jest możliwe zeby popsula sie sombda lambda i czy to ona moze byc przyczyna wiekszego spalania? Bedac na serwisie powiedzieli mi ze nie ma bledow.. ale jak rozmawialem z tym mechanikiem to jakos nie mialem do niego pewnosci.. a przy tym jak podlaczali nie bylem bo nie pozwali(kazali poczekac i wypic sobie kawke) Wogóle powiedzial ze sonda lambda w tych samochodach jest jakas "prowizoryczna" i tam nie ma co sie popsuc. ciekawe czy wogole cos tam zrobili.. 130 zl w kazdym badz razie zainkasowali:) a no i przy okazji zrobili mi wielka przysluge i ubmyli auto... a lalo jak scebra w ten dzien no ale.. [ Dodano: Sro 22 Paź, 2008 16:32 ] sporo osób ma ten samproblem z tego co wyczytalem. ciekawe czy ktos sie z nim rozprawil[/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM01 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Nie ty jeden walczysz za spalaniem. Kiedy kupiłem swoją primkę spalanie było na poziomie 9-10l/100km. po kilku zabiegach jest lepiej, po.... 1. Wymieniłem przepływkę, filtry 2. Okazało się że ktoś majstrował przy nastawniku paliwa 3. Zmieniłem troche styl jazdy, wczesniej jeździłem benzyną (może swoją po prostu zabardzo wkręcasz ) Teraz spalanie na mieście jest w granicach 6,5-7l ale jak podepcze pedał gazu to znacznie więcej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wodzuseba4 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 nowa przeplywke kupiles? zamiennik czy orygninal? i ostatnie pytanie jak mozesz powiedz ile Cie kosztowala ta przyjemnosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Co do spalania miałem tak Ropa z LUKOIL a czasem ŁUKOIL ( Ukraina ) myślę że to te same firmy; miasto 7,5-8, trasa 6-6,5 Bioester z Bliska; miasto 10, trasa 7-8 Padła przepływka i check pali się i gaśnie a spalanie skoczyło do nawet 17 Bioestru na mieście. No chyba że wskażnik paliwa znowu zgłupiał, czaseem rezerwa mryga przy 1/4 baku. W piątek robię rozrząd ( bo czas ) i wymieniam filtry, po wypłacie przepływkę i wtedy powiem co dalej. Myślę że wrócę na ropę, bo coś nie halo po tej ekologii Tak na marginesie. Jak się mają te zamienniki z allegro do BOSCHA, bo coś tam dzwonią , że więcej pali po tych wynalazkach niż na walniętym oryginale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 A po co kupować zamienniki jak oryginał kosztuje 300zł w ASO ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wodzuseba4 Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Krzysiek a mozesz dac numer do ASO, chodzi mi o tą przeplywke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Krzysiek w którym ASO bo na pewno nie w Lublinie na Męczenników tam chcą 1200 a jak ich wyśmiałem to spuścili na 590. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KUNI Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Starając się znaleźć przyczynę proponuję podawać również od kogo kupiliście ON (orlen, lotos, shell itp.) i jaki gatunek (eko, bio, Vpower, extra itp.) . Jest to ważne ponieważ różnice w jakości paliwa są duże. Mam na myśli paliwo z tzw. "dobrej" stacji i z jakiejś stacji w polu. Na eko z Orlenu moja p10 bez turbo pali 7,5 litra w mieście latem w trasie ok 5,8 litra (z dwoma rowerami na dachu i pełnym bagażnikiem 6,3 nad morze). Zimą wyniki są inne. Nawet 10 litrów w mieście (ale nie oszczędzam). Jeżdżę normalnie, chyba ,że znaki mnie ograniczają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 025 632 25 91 - Siedlce Kiedys był taki numer telefonu. Teraz niemają już autoryzacji nissana ale serwis ciągle działa i sprowadzają oryginalne części bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM01 Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 Przepływkę kupiłem za ok 450zł (nie ASO) w tamtym czasie można było kupić w podobnej cenie oryginał w ASO w Poznaniu ale że tu miałem do ręki... Za ustawienie dawki paliwa pompiarz wziął 70zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wodzuseba4 Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Hej. Dzisiaj postanowilem cos sprawdzic.. w sumie to nie wiem co o tym myslec no ale sie wypowiem. Nie jestem pewien swojego przeplywomierza.. tzn.. mialem wymieniany ale mechanik po 3 miesiacach powiedzial mi ze on mi wstawil uzywany.. ale mowi ze jest dobry. Musze podjechac do innego zeby to zweryfikowal ale to inna sprawa. Dzisiaj odlaczylem kostke od przeplywomierza.. przejechalem mulowato jakos te 100 km i spalanie wyszlo mi 7,7. Jak przeplywoimierz jest podlaczony spala okolo 9,5. Czy to jest obiaw popsutego przeplywomierza? jak mialem odlaczoną kostke nie wcisaklaem mocno pedalu gazu, tylko pozwalalem mu samemu powoli sie rozpedzac. Co o tym saszicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 wodzuseba4 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=29808 i nigdzie nie jedż do mechniora. Jak jechałeś na emeryta a nie PSJ to mormalne że ci tyle spalił. Jeśli to była trasa no to za ho ho. Pomierz napięcia i wtedy będziesz wiedział czy to przepływka Moje wysokie spalanie jest spowodowane złą dawką paliwa i kątem wtrysku+ przepływka. Po odczycie błędów wszystko stało się jasne. Jadę do pompiarza na regulację ( jesli jest co regulować). Autko nie kopci tylko pije jak Wawelski na kacu Mój stary filtr paliwa to ledwo można byłu unieść, tyle było w nim syfu i to wszystko szło na pompę. Panowie nie zapominajcie o wymianie tego filtra. Nowy kosztowal mnie 35zeta JCPremium Właśnie wruciłem ze wstępnej rozmowy z magikiem, który umie tylko wymioeniać a nie naprawiaćrenomowany zakład Boscha)> na takie zabiegi to ja nie mam kasy od tak wyłożyć. Za wtrysk sterujący chce 1500+ zwykłe, Już nie pytałem nawet ile. Zna ktoś kogoś normalnego co to zrobi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel4825 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 WITAM chciałbym sprawdzić przepływkę tylko nie wiem jak i czym. i jeszcze jak sie sprawdza pompe czy wszystko działa prawidlowo. z gury dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 pawel4825 podaję drugi raz wodzuseba4 też juz tu pytał tuż nad twoim postem czytaj trochę forum http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=29808 zacznij od tego http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=37837 opcja szukaj nie boli a pompy to sam nie ustawisz, możesz pogrzebać w pliku ec_cd20 pdf ale niewiele to ci pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wodzuseba4 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 and_pec jak ja oddalem do magika pompe oraz wtryski rowniez okazalo sie ze mam dwa lejace. Ale u mnie wyminieli tylko koncowki wtryskow (koszt jednego okolo 100 zl) mysle ze mozna to taniej zrobic niz wybulic pare tys za nowe wtryski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel4825 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 dzięki juz wiem jak sprawdzić przepływke może to ona jest powodem ze silnik ma za niskie obroty tj. okolo 600. a jadąc gaśnie jak puszcze gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wodzuseba4 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 oboroty to inna sprawa, ten typ tak ma i obroty w granicach 600-800 to norma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 paweł obroty książkowe to 700 +/- 50. Nie sądzę aby to pyła przepływka. Ja jakiś czas jeżdziłem z wypiętą wtyczką i nic nie gasło, jedynie straszna dziura czasowa.Około 27s do setki(powinno być 14) Może wtryski leją albo poprostu masz zaświergolone filtry i czarny olej. Co do moich wtryskiwaczy to pojechałem do zwykłego pompiarza poleconego przez luibelskich złotówkarzy. Gpściu wyczyścił i ustawił wtryski za 80 zeta. Po jego ingerencji czek czasem mrygnie P1206 Injector Circuit Open / Shorted - Cylinder #6 ale zaraz gaśnie. Oczywiście chodzi o pierwszy sterujący bo są tylko 4 Przy okazji wizyty dostałem opierdoł za tankowanie BIOestru.Sam to wyczuł, nic mu nie mówiłem. Zalałem 10 L werwy, po wypaleniu zwykłą ropę. Skończył się przepał i świecenie checka. żadnych wynalazków do czyszczenia wtryskiwaczy. Ponoć najlepiej czyszczą zbiornik z syfu a to potem idzie na silnik i zapycha wtryski i pompę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel4825 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 tak masz racje to pewnie wtryski bo przy odpalaniu troche dymi dzieki za pomoc chyba bede musial odwiedzic pompiarza slyszalem ze jest taki jeden w łukowie gdzies kolo torów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grammatik_2004 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Witam Kolego A Może w zasadzie tankujesz na złej stacji..pisałes ze robisz na pełnym baku 650 zalezy pod jakim to bierzesz kontem ja tez na pełnym baczku nie licząc rezerwy zrobie około 720km i srednia mi wychodzi 7...7.5literka..chodź ostatnio zatankowałem na Bliskiej i masakra ropa wyparowała po 450km z baku hehee..to jest czad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Kurka z Tą Bliską to chyba faktycznie coś nie tak. Po Bioestrze to zamula wtryski i pali z 12/100 na mieście a ropki to też na wiele nie starcza. Osobiście to już też u nich nie tankuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.