Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] duże spalenie


Gość wodzuseba4
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem ile jest na rezerwie jeszcze w baku?

Help

 

Pojedź na stację i zatankuj zaraz po zapaleniu się kontrolki rezerwy to będziesz wiedział. Zbiornik paliwa ma 60 litrów.

 

U mnie na przykład jest dokładnie 10 litrów rezerwy (wskazówka leży wówczas już praktycznie na samym dole czerwonego pola).

Jest natomiast na forum wiele różnych opini i jak widać tutaj też wszyscy którzy o tym pisali podali inne wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Podłączenie do komputera i kasowanie błędów w serwisie Nissana to koszt 80 zł - wiem bo wczoraj dzwoniłem :) - bo zapala mi sie Air Bag :/

 

2. Co do rezerwy to ciężko powiedzieć. Nie mam odwagi czekać do ostatniej chwili - żal mi auta :) Ostatnio od momentu zapalenia się lampki przejechałem 50 km - pojechałem na stację zatankowałem pod sam korek i weszło mi 50 litrów :|

Więc sam nie wiem co o tym myśleć :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Podłączenie do komputera i kasowanie błędów w serwisie Nissana to koszt 80 zł - wiem bo wczoraj dzwoniłem :) - bo zapala mi sie Air Bag :/

 

2. Co do rezerwy to ciężko powiedzieć. Nie mam odwagi czekać do ostatniej chwili - żal mi auta :) Ostatnio od momentu zapalenia się lampki przejechałem 50 km - pojechałem na stację zatankowałem pod sam korek i weszło mi 50 litrów :|

Więc sam nie wiem co o tym myśleć :)

 

pozdrawiam

 

Co do airbaga to poczytaj na forum, jest o tym jak skasować ten błąd bez pomocy ASO (sam nawet kiedyś to opisywałem).

 

A co do rezerwy to niema o czym myśleć bak ma 60L ostatnich 3L nie ściąga (przynajmniej u mnie) więc jak zatankowałeś 50L to w baku było jeszcze 10.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam jeszcze pytanie... czy w pirmierze 2.0 TD jest możliwe zeby popsula sie sombda lambda i czy to ona moze byc przyczyna wiekszego spalania? Bedac na serwisie powiedzieli mi ze nie ma bledow.. ale jak rozmawialem z tym mechanikiem to jakos nie mialem do niego pewnosci.. a przy tym jak podlaczali nie bylem bo nie pozwali(kazali poczekac i wypic sobie kawke) Wogóle powiedzial ze sonda lambda w tych samochodach jest jakas "prowizoryczna" i tam nie ma co sie popsuc.

 

ciekawe czy wogole cos tam zrobili.. 130 zl w kazdym badz razie zainkasowali:) a no i przy okazji zrobili mi wielka przysluge i ubmyli auto... a lalo jak scebra w ten dzien no ale..

 

[ Dodano: Sro 22 Paź, 2008 16:32 ]

sporo osób ma ten samproblem z tego co wyczytalem. ciekawe czy ktos sie z nim rozprawil[/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ty jeden walczysz za spalaniem.

Kiedy kupiłem swoją primkę spalanie było na poziomie 9-10l/100km.

 

po kilku zabiegach jest lepiej, po....

 

1. Wymieniłem przepływkę, filtry

2. Okazało się że ktoś majstrował przy nastawniku paliwa

3. Zmieniłem troche styl jazdy, wczesniej jeździłem benzyną (może swoją po prostu zabardzo wkręcasz :) )

 

Teraz spalanie na mieście jest w granicach 6,5-7l ale jak podepcze pedał gazu to znacznie więcej :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do spalania miałem tak

Ropa z LUKOIL a czasem ŁUKOIL ( Ukraina ) myślę że to te same firmy; miasto 7,5-8, trasa 6-6,5

Bioester z Bliska; miasto 10, trasa 7-8

Padła przepływka i check pali się i gaśnie a spalanie skoczyło do nawet 17 Bioestru na mieście. No chyba że wskażnik paliwa znowu zgłupiał, czaseem rezerwa mryga przy 1/4 baku. W piątek robię rozrząd ( bo czas ) i wymieniam filtry, po wypłacie przepływkę i wtedy powiem co dalej.

Myślę że wrócę na ropę, bo coś nie halo po tej ekologii

Tak na marginesie. Jak się mają te zamienniki z allegro do BOSCHA, bo coś tam dzwonią , że więcej pali po tych wynalazkach niż na walniętym oryginale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek w którym ASO bo na pewno nie w Lublinie na Męczenników tam chcą 1200 a jak ich wyśmiałem to spuścili na 590.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Starając się znaleźć przyczynę proponuję podawać również od kogo kupiliście ON (orlen, lotos, shell itp.) i jaki gatunek (eko, bio, Vpower, extra itp.) . Jest to ważne ponieważ różnice w jakości paliwa są duże. Mam na myśli paliwo z tzw. "dobrej" stacji i z jakiejś stacji w polu. Na eko z Orlenu moja p10 bez turbo pali 7,5 litra w mieście latem w trasie ok 5,8 litra (z dwoma rowerami na dachu i pełnym bagażnikiem 6,3 nad morze). Zimą wyniki są inne. Nawet 10 litrów w mieście (ale nie oszczędzam). Jeżdżę normalnie, chyba ,że znaki mnie ograniczają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

025 632 25 91 - Siedlce

 

Kiedys był taki numer telefonu. Teraz niemają już autoryzacji nissana ale serwis ciągle działa i sprowadzają oryginalne części bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Dzisiaj postanowilem cos sprawdzic.. w sumie to nie wiem co o tym myslec no ale sie wypowiem. Nie jestem pewien swojego przeplywomierza.. tzn.. mialem wymieniany ale mechanik po 3 miesiacach powiedzial mi ze on mi wstawil uzywany.. ale mowi ze jest dobry. Musze podjechac do innego zeby to zweryfikowal ale to inna sprawa. Dzisiaj odlaczylem kostke od przeplywomierza.. przejechalem mulowato jakos te 100 km i spalanie wyszlo mi 7,7. Jak przeplywoimierz jest podlaczony spala okolo 9,5. Czy to jest obiaw popsutego przeplywomierza? jak mialem odlaczoną kostke nie wcisaklaem mocno pedalu gazu, tylko pozwalalem mu samemu powoli sie rozpedzac. Co o tym saszicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wodzuseba4 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=29808 i nigdzie nie jedż do mechniora. Jak jechałeś na emeryta a nie PSJ to mormalne że ci tyle spalił. Jeśli to była trasa no to za ho ho. Pomierz napięcia i wtedy będziesz wiedział czy to przepływka

 

Moje wysokie spalanie jest spowodowane złą dawką paliwa i kątem wtrysku+ przepływka.

Po odczycie błędów wszystko stało się jasne. Jadę do pompiarza na regulację ( jesli jest co regulować). Autko nie kopci tylko pije jak Wawelski na kacu :D Mój stary filtr paliwa to ledwo można byłu unieść, tyle było w nim syfu i to wszystko szło na pompę.

Panowie nie zapominajcie o wymianie tego filtra. Nowy kosztowal mnie 35zeta JCPremium

 

Właśnie wruciłem ze wstępnej rozmowy z magikiem, który umie tylko wymioeniać a nie naprawiaćrenomowany zakład Boscha)> na takie zabiegi to ja nie mam kasy od tak wyłożyć. Za wtrysk sterujący chce 1500+ zwykłe, Już nie pytałem nawet ile.

Zna ktoś kogoś normalnego co to zrobi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawel4825 podaję drugi raz wodzuseba4 też juz tu pytał tuż nad twoim postem czytaj trochę forum

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=29808

zacznij od tego

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=37837

opcja szukaj nie boli a pompy to sam nie ustawisz, możesz pogrzebać w pliku ec_cd20 pdf ale niewiele to ci pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wodzuseba4

and_pec jak ja oddalem do magika pompe oraz wtryski rowniez okazalo sie ze mam dwa lejace. Ale u mnie wyminieli tylko koncowki wtryskow (koszt jednego okolo 100 zl) mysle ze mozna to taniej zrobic niz wybulic pare tys za nowe wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paweł obroty książkowe to 700 +/- 50. Nie sądzę aby to pyła przepływka. Ja jakiś czas jeżdziłem z wypiętą wtyczką i nic nie gasło, jedynie straszna dziura czasowa.Około 27s do setki(powinno być 14) Może wtryski leją albo poprostu masz zaświergolone filtry i czarny olej.

Co do moich wtryskiwaczy to pojechałem do zwykłego pompiarza poleconego przez luibelskich złotówkarzy. Gpściu wyczyścił i ustawił wtryski za 80 zeta. Po jego ingerencji czek czasem mrygnie P1206 Injector Circuit Open / Shorted - Cylinder #6 ale zaraz gaśnie. Oczywiście chodzi o pierwszy sterujący bo są tylko 4 :)

Przy okazji wizyty dostałem opierdoł za tankowanie BIOestru.Sam to wyczuł, nic mu nie mówiłem. Zalałem 10 L werwy, po wypaleniu zwykłą ropę. Skończył się przepał i świecenie checka. żadnych wynalazków do czyszczenia wtryskiwaczy. Ponoć najlepiej czyszczą zbiornik z syfu a to potem idzie na silnik i zapycha wtryski i pompę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Grammatik_2004

Witam Kolego

 

A Może w zasadzie tankujesz na złej stacji..pisałes ze robisz na pełnym baku 650 zalezy pod jakim to bierzesz kontem ja tez na pełnym baczku nie licząc rezerwy zrobie około 720km i srednia mi wychodzi 7...7.5literka..chodź ostatnio zatankowałem na Bliskiej i masakra ropa wyparowała po 450km z baku hehee..to jest czad ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurka z Tą Bliską to chyba faktycznie coś nie tak. Po Bioestrze to zamula wtryski i pali z 12/100 na mieście a ropki to też na wiele nie starcza. Osobiście to już też u nich nie tankuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...