Gość natan Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Witam Jak kupwalem P11 podjechalem na komputer i facet w aso powiedzial ze jest na wykonczeniu pojedzilem jakies pare miesiecy i wymienilem na nowa kupilem w ASO za 350 zł stara wykrecilem i nowa wkrecilem Na starym przeplywomierzu atko palilo mi jakies 7.5 teraz mam nowy przeplywomierz na poczatku spalalo jakies 7.5 a teraz to masakra 8.5 a czasem i wiecej Ktos pisal o "ustawianiu dawki paliwa itp" rozumiem ze tego samemu nie zrobie i musze jechac do jakiegos mechanika ? Moze przeczyscic wtryski czy cos ? Juz powli opadaja mi rece a porfel robi sie chudszy i chudszy mialo to byc ekonomiczne autko a jak narazie kosztuje mnie mega duzo jeszcze czytalem ze to moze byc wina zel ustawionej pompy wody czy cos ale kij wie wodzuseba poradziles sobie juz z tym problemem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 natan skoro przepływka nowa to zmierz jej napięcie na jałowym. Nowa nie znaczy dobra. Pompy wodnej się nie ustawia, bo nie ma co w niej usawiać. Ma się kręcić i nie ciec, tyle się od niej wymaga. Ustawia się pompę palwową, czyli tą dawkę paliwa. Może termostat ci padł albo EGR się zacioł, albo wtryski leją. Spaliny masz czyste czy zostawiasz chmury za sobą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 WitamJak kupwalem P11 podjechalem na komputer i facet w aso powiedzial ze jest na wykonczeniu pojedzilem jakies pare miesiecy i wymienilem na nowa kupilem w ASO za 350 zł stara wykrecilem i nowa wkrecilem Na starym przeplywomierzu atko palilo mi jakies 7.5 teraz mam nowy przeplywomierz na poczatku spalalo jakies 7.5 a teraz to masakra 8.5 a czasem i wiecej Ktos pisal o "ustawianiu dawki paliwa itp" rozumiem ze tego samemu nie zrobie i musze jechac do jakiegos mechanika ? Moze przeczyscic wtryski czy cos ? Juz powli opadaja mi rece a porfel robi sie chudszy i chudszy mialo to byc ekonomiczne autko a jak narazie kosztuje mnie mega duzo jeszcze czytalem ze to moze byc wina zel ustawionej pompy wody czy cos ale kij wie wodzuseba poradziles sobie juz z tym problemem ? Coraz zimniej na dworzu i może dlatego takie spalanie? Mój diesel też w zime pali lekko 9L na mieście przy odcinkach po 4km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primera89 Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Witam Jako ze jestem tu nowy a mam podobny problem to chcialbym sie podpiac pod ten temat. Otorz ja swoja primerke (97r 2.0td przebieg 80000 autentyczny) odziedziczylem po ojcu. Jako ze on jezdzil spokojnie i robil zaledwie 50km tygodniowo:) to na brak dynamiki nie narzekal. Jednakze odkiedy ja nim jezdze to mam wrazenie ze ten samochod jest strasznie mulowaty. Szukajac na ty forum dowiedzialem sie ze moze to byc wina przeplywomierza powietrza. Tak wiec podjechalem do mechanika ktory rzekomo kiedys pracowal w serwisie nissana. On zmierzyl mi napiecie, ktore na cieplym silniku i wolnych obrotach wynosi 1,75... On stwierdzil ze to nie jest winna przeplywomierza, tylko silnik jest zastany, moga byc zalezione wtryski i turbina. Zalecil mi wlanie jakiegos preparatu ceramicznego do oleju i cos do przeczyszczenia wtryskow do paliwa. Tak wiec moje pytanie brzmi, CO DALEJ ROBIC??? czy to napiecie jest dopuszczalne, czy lepiej jednak wymienic ta przeplywke?? A druga rzecz czy ktos kiedys spotkal sie z takimi plynami do oleju i wtryskow i czy nie maja one jakiegos skutku ubocznego? a jesli nie to czy wogole cos pomogą? A trzecia sprawa to spalanie... KTORE WYNOSI SREDNIO 11l/100km!!!!!!!!! Co prawda mam ciezka noge ale jak na 90KM diesla to chyba troche za duzo... wiec czy zmiana przeplywki bedzie miala wplyw na spalanie, bo nawet jesli nie poprawila by osiagow, to warto jest ja chyba wymieniec jesli zmniejszyla by apetyt... Bardzo prosil bym o jakas odp. z krotkim wyjasnieniem co i dlaczego:) POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 [...]97r 2.0td przebieg 80000 autentyczny odziedziczylem po ojcu. [...] ...Mechanik stwierdzil ze to nie jest winna przeplywomierza, tylko silnik jest zastany, moga byc zalezione wtryski i turbina. Zalecil mi wlanie jakiegos preparatu ceramicznego do oleju i cos do przeczyszczenia wtryskow do paliwa. Nicech Cię ręka Boska broni przed ceramizerami. Ten specyfik można ewentualnie wlać do skończonego - zużytego całkowicie silnika żeby jeszcze jakiś czas pochodził. Jeżeli natomias masz autentyczne 80000km to gładzie cylindrów masz prawie jak nowe. Wlewając to cudo zniszczysz strukturę geometryczną powierzchni cylindra a w dalszej konsekwencji szybkie jego zużycie lub zatarcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmielo Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 hello-no to tak. po 1. paliła mi moja i 12L -lipa przepływka-wymiana na nowy na allegro(zamiennik nowy 250zł), różnica po wymianie spora w dynamice i spalaniu jak jeżdze jak emeryt to 6.5L po2.zalałem na 35Lropy środek do czyszczenia wtrysków STP czarny 17zł napoczątku toszke zakopcił teraz niema różnicy no może troszkę lepiej silnik pracuje.Czy warto to lac, chyba raczej tak , to takie" placebo " może nie wiele to pomoże ale ja jakoś lepiej się czuje (a czy auto,to tak naprawdę niewiem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Słuchaj Jurgenika(ostatnio pobieram u niego nauki ) i nie wierz w żadne filmy z polonezem jeżdzącym na ceramizerze bez oleju w silniku według manuala ma być 1,9-2,3 na przepływce, a jak zmierzyć podaję już 3-ci raz w tym wątku http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=29808 Co do spalania to mogą i lać wtryski jak nie było w nie dawno zaglądane. Ja za przegląd swoich ( czyszczenie i regulacja ) wydałem 80 zeta Zmień mechanika, bo ten niewiela ma wspulnego z Nissanem, poza tym że ponoć niegdyś tam pracował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primera89 Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Dzieki za wszystkie odp. U mnie na wolnych obrotach ma w granicach 1,75V jak napisalem wczesniej, jednakze czy jest podpiety czy nie to roznicy nie robi, jezdzi tak samo... Wnioskuje ze wymiana jest konieczna. Kolejna sprawa, to moja przeplywka jest 3pinowa z firmy Hitachi o taka http://www.allegro.pl/item464987901_nissan...rz_hitachi.html a jej dokladne oznaczenia to : 22680 2J200 AFH70-14 na allegro nie udalo mi sie znalezc takiej nowej... boje sie ze w serwisie rykna mi 1200zł nie odwolanie, bo te boshowskie to 5 pinowe byly chyba i one sa nie zamienialne tak?? Urzywanej nie chce bo to moze byc wtopa i jestem w kropce... Jutro bede w serwisie i zobacze co zaproponuja, ale odrazu mam prosbe ze jesli ktos wie gdzie moge kupic taka nowa w miare dobrej cenie to odrazu prosze o namiary... POZDRAWIAM Dzwonilem do serwisu Nissana (Bielsko Biala), podalem numery wyzej wspomnianego przeplywomierza, po czym mily pan podal mi cene: 2285zł :!!: z wrazenia nie zdarzylem powiedziec dowidzenia... Czy mam szanse kupic go nowego w nizszej cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamski Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 paweł obroty książkowe to 700 +/- 50. Nie sądzę aby to pyła przepływka. Ja jakiś czas jeżdziłem z wypiętą wtyczką i nic nie gasło, jedynie straszna dziura czasowa.Około 27s do setki(powinno być 14) Może wtryski leją albo poprostu masz zaświergolone filtry i czarny olej.Co do moich wtryskiwaczy to pojechałem do zwykłego pompiarza poleconego przez luibelskich złotówkarzy. Gpściu wyczyścił i ustawił wtryski za 80 zeta. Po jego ingerencji czek czasem mrygnie P1206 Injector Circuit Open / Shorted - Cylinder #6 ale zaraz gaśnie. Oczywiście chodzi o pierwszy sterujący bo są tylko 4 Przy okazji wizyty dostałem opierdoł za tankowanie BIOestru.Sam to wyczuł, nic mu nie mówiłem. Zalałem 10 L werwy, po wypaleniu zwykłą ropę. Skończył się przepał i świecenie checka. żadnych wynalazków do czyszczenia wtryskiwaczy. Ponoć najlepiej czyszczą zbiornik z syfu a to potem idzie na silnik i zapycha wtryski i pompę Preparaty do czyszczenia nie są złe tylko trzeba kupić coś markowego LIqui moly ma dosyć dobre i nie wlewać do zbiornika tylko do filtra paliwa przy jego wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skiba Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Witam, więc tak: miałem kiedyś volvo i przy opisywanych przez was problemach koledzy z forum jechali do speca w wawie na kolejowej i zaślepiał im egr i było po problemie (miałem 740 2.4 td 88 rok która paliła 7,5 i spokojnie można było jechać 180 czego primką bym nie zrobił). Dodatkowo zauważyłem w swojej p11 że jazda na 2800 obrotów pozwala zaoszczędzić sporo paliwa w porównaniu do 3100 (nawet na trasie około 1l/100km). A co do stacji to ja tankuję na auchon - zazwyczaj wyjeżdżam 750 km na 50 litrach (cykl mieszany - mieszkam 50 km od centrum wawy a pracuję w centrum) lub na neste - zazwyczaj wyjeżdżam 800 km na 50 litrach. Zatankowałem na shell kilka razy (nie vpower) i nie dojechałem nawet do 700km co daje do myślenia (tankowałem na 2 różnych stacjach shell pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibby Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 u mnie po wymianie przepływki na "allegrową" i zaślepieniu ERG spalanie w dół ok 0,7l/100km (było ok. 9 jest 8,2 w łodzi gdzie obecnie korki są potężne ) teraz szukam pompiarza w łodzi - może znacie kogoś lub możecie kogoś polecić kto się zna , byłem u jakiegoś ale jakiś taki wydał mi się tego ..... nie mógł turbiny znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wodzuseba4 Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 W Tomaszowie Maz. Lub w Rawie Maz. sa dobrzy pompiarze.. jezeli bedziesz chcial namiary to daj znac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibby Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 dzieki jak nie znajde w lodzi to sie odezwe na prv ps. ostatnio eksperymentowałem z paliwami , tzn rózne stacje i spalanie w góre do 8,7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Poczytałem jestem mądrzejszy i jak zacznie mi spalać ok. 10 to wiem co mam robić. Dzięki chłopaki. :one: Jak na razie spalanie jak pod awatarem ale już raz spalił w mieście ponad 8 fakt że zimniej, a oponki zimówki, trasy takie same. Zobaczymy. Jeszcze raz dzięki. :one: P.S. Dobrze jest przeczytać od początku za nim się coś napisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berni275 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Przepraszam koledzy za tak banalne pytanie , ale co znaczy zaślepić ERG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wodzuseba4 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 zawór EGR jezeli sie go zaspepi ponoc jest troszke żwawsze autko. Zawor EGR jest to wymysl ochrony srodowiska... chodzi o to aby samochod przepalal wtornie spaliny. Jak go zaslepisz dostajesz czyste powietrze. Ale zawor egr podczas przyspieszania automatycznie sie zamyka. Otwarty jest tylko na wolnych obrotach. Jezeli dziala poprawnie to nie wiem czy jest jakas roznica w jego zaslepieniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berni275 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Dzieki za odpowiedz!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 u masz niezłą relacją jurgenika o EGRze http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...p;highlight=egr Ten tuning za 2 zyla to śmiech jedynie idea dobra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berni275 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Witajcie!!! Ja trż jak wy wszyscy mam problem ze spalaniem mojej primerki. Nieważne czy jadę 80 czy 140 km. zawsze pali tyle samo. Dlatego mam pytanie - Czy próbował ktoś z Was zaślepić ERG? A jeśli tak, to czy to pomogło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pen Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Witajcie!!! Ja trż jak wy wszyscy mam problem ze spalaniem mojej primerki. Nieważne czy jadę 80 czy 140 km. zawsze pali tyle samo. Dlatego mam pytanie - Czy próbował ktoś z Was zaślepić ERG? A jeśli tak, to czy to pomogło? proponuję poczytac posty powyżej (przynajmniej) to się dowiesz więcej o swoim pomysle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berni275 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 proponuję poczytac posty powyżej (przynajmniej) to się dowiesz więcej o swoim pomysle. Wszyscy pisza ze zaslepienie ERG pomaga tylko w lepszym przyspieszaniu auta, ale nikt nie napisal ze jest mniejsze spalanie!!! A wlasnie o spalanie mi chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Nieważne czy jadę 80 czy 140 km. zawsze pali tyle samo. Znaczy ile 8,10,12 /100km.Jazda bez EGR nie daje odczuwalnej różnicy, najłatwiej zaobserwować brak EGR i przyrost mocy na wykresie. Może wystąpić wzrost spalania do ok 7%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berni275 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Pali ok.9L. To znaczy ze niema sensu zaslepiac ERG!!! wieshaq, Dzieki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wodzuseba4 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 a jeszcze mam pytanko jaka macie pretkosc przy rownych 3tys obrotów na 5 biegu.. a i dopiszcze model i silnik:) glwonie iteresuje mnie 2.0 TD ale u innych tez jestem ciekaw:) ja mam jakies 122 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 To pytanie to off top i nie powinno być tutaj Tyle na budziku przy 3k to mam jak zapakuję traktora po dach. Jak śmigam na pusto z kompletem to i do 150 wyciągam przy tych obrotkach Nie porównuj się z bęzyną. Tam obrotkę masz do 8k a czasem i do 9k, a nie do 6k jak w każdym dieslu i inny moment, a silniki mamy te same w traktorach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.