Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Gaśnie silnik


Gość krzysztofk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość krzysztofk

witam mam almere 2003 1,5 benzyna, dzieje mi sie coś takiego że gdy auto jest zimne odpalam obroty wzrosną, następnie zmaleją poniżej obrotów ssania lecz dojdą powyzej 1000 i elegancko zchodzą wraz z nagrzaniem silnika, silnik nie zgaśnie, ale gdy silnik jest nagrzany i odpalam to obroty wzrosną i spadają do 0 silnik gaśnie, gdy doda się gazu to zatrzymają się się na jałowym czyli chyba ok.800 stabilnie. Czy ktoś może miał taką usterkę a stało mi się to po tym jak ładowałem akum. i rozłączony był więcej niż 24h.

pozdrawiam krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyłączam się i potwierdzam u mnie w tym samym silniku 1,5b jest to samo, na zimnym silniku zapala super, czyli ssanie działa dobrze, ale na ciepłym silniku jest inaczej, odpala ale obroty spadają od razu prawie do zera i wracają na właściwy poziom, kilka razy mi już tak zgasł na ciepłym silniku, mój ostatni typ na solucję tego problemu to wymiana kompletnej przepustnicy :), ale może ktoś jest pewien sposobu rozwiązania tego problemu, to proszę o poradę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam almere 2003 1,5 benzyna, dzieje mi sie coś takiego że gdy auto jest zimne odpalam obroty wzrosną, następnie zmaleją poniżej obrotów ssania lecz dojdą powyzej 1000 i elegancko zchodzą wraz z nagrzaniem silnika, silnik nie zgaśnie, ale gdy silnik jest nagrzany i odpalam to obroty wzrosną i spadają do 0 silnik gaśnie, gdy doda się gazu to zatrzymają się się na jałowym czyli chyba ok.800 stabilnie. Czy ktoś może miał taką usterkę a stało mi się to po tym jak ładowałem akum. i rozłączony był więcej niż 24h.

pozdrawiam krzysztof

 

Poczytaj o adaptacji przepustnicy.Może zgubiła nastawy jak była tak długo odłączona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzysztofk

oczywiście żółta lamka się nie zapala, i co to ta adaptacja

 

[ Dodano: Sro 20 Lut, 2008 07:34 ]

A więc zrobiłem niby adaptacje przepustnicy, wszystko działo się tak jak były opisy lecz nic to nie dało, silnik nadal gaśnie po odpaleniu i nie przygazowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W taki razi proponuje podłączenie do komputera ponieważ twoje symptomy wskazują na zbyt wiele możliwych usterek.Wyjdzie tniej niż wymiana kolejnych elementów aż sie trafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość raVonline

miałem dokładnie to samo

podjechałem do ASO czyszczenie przepustnicy nie pomogło

w końcu wyszło ze to była przepływka - wymieniłem problem zniknął

ale teraz po 20kkm mam to samo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

hmmmmm..podłacze sie do tematu.......padł akumulator,wyjąłem zeby podładowac i samochód stał tydzien bez akumulatora....dzis go włozyłem (ten naładowany juz akumulator)odpaliłem wszystko spoko,tylko schodzi z obrotów i gaśnie.....ale jak włącze klime to obroty stoją ok i nie gasnie....poradzcie cos.....pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem identycznie.. wystarczy zaadaptowac przepływkę i wszystko wraca do normy..

 

problem istnial u mnie własnie tak samo jak u krzysztofa..

 

gdy silnik byl zimny i trzymal go na obrotach wszystko bylo w porzadku.. nagrzal sie sie bach zdechl.. na cieplym zapalal i po krotkiej chwili zdechl..

 

jak wlaczylem mu xenony, lub inne mocne zrodla ciagnace duzo energii to nie gasl, ale tez poptrafil sie zadlawic..

 

tak jak wspomnialem nalezy zrobic adaptacje przelpywki, gdzies na forum byla dokladna instrukcja jak to zrobic i wszystko bedzie w porządku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam...ja mam deczko odmienny problem.. otóż auto na zimnym odpala bez zająknięcia ale po upływie niecałych 15 sekund gaśnie..Następnie jak odpale i przytrzymam go delikatnie na obrotach niecałą minute smiga bez poroblemu. Po dłuższej przerwie w jeździe np 7 godzin jest ten sam problem. Jak sie nagrzeje to mozna wyłanczac motor włanczać i bedzie wszystko w porządku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam...rozwiązałem juz problem ''gasnięcia'' mojej almy....po prostu przy zmianie akumulatora,rozkodował sie komputer.....ustawili go na nowo w bosch'u i po problemie...pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Może na początek spróbuj założyć zawór zwrotny paliwa przed filtrem? A najlepiej to wstaw kawałek przezroczystej rurki przed filtrem i zobacz, w którą stronę spiernicza paliwo, bo może nie trzymać zawór w pompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Artur_NH

Byłem u pompiarza...sprawdził pompe i z nia wszystko w porządku.. powiedział ze wtryski padniete :|:|:|:|

 

[ Dodano: Sob 06 Gru, 2008 16:28 ]

Wie ktoś moze jakie są obiawy uszkodzonych (czy jak to nazwać) Wtrysków ??

 

[ Dodano: Nie 07 Gru, 2008 12:43 ]

Teres --- zrobie jak pisałeś, załoze ten zawór..tylko jestem ciekaw dlaczego paliwo spływa hmmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...