Gość krzysztofk Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 witam mam almere 2003 1,5 benzyna, dzieje mi sie coś takiego że gdy auto jest zimne odpalam obroty wzrosną, następnie zmaleją poniżej obrotów ssania lecz dojdą powyzej 1000 i elegancko zchodzą wraz z nagrzaniem silnika, silnik nie zgaśnie, ale gdy silnik jest nagrzany i odpalam to obroty wzrosną i spadają do 0 silnik gaśnie, gdy doda się gazu to zatrzymają się się na jałowym czyli chyba ok.800 stabilnie. Czy ktoś może miał taką usterkę a stało mi się to po tym jak ładowałem akum. i rozłączony był więcej niż 24h. pozdrawiam krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olo76 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 przyłączam się i potwierdzam u mnie w tym samym silniku 1,5b jest to samo, na zimnym silniku zapala super, czyli ssanie działa dobrze, ale na ciepłym silniku jest inaczej, odpala ale obroty spadają od razu prawie do zera i wracają na właściwy poziom, kilka razy mi już tak zgasł na ciepłym silniku, mój ostatni typ na solucję tego problemu to wymiana kompletnej przepustnicy , ale może ktoś jest pewien sposobu rozwiązania tego problemu, to proszę o poradę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 witam mam almere 2003 1,5 benzyna, dzieje mi sie coś takiego że gdy auto jest zimne odpalam obroty wzrosną, następnie zmaleją poniżej obrotów ssania lecz dojdą powyzej 1000 i elegancko zchodzą wraz z nagrzaniem silnika, silnik nie zgaśnie, ale gdy silnik jest nagrzany i odpalam to obroty wzrosną i spadają do 0 silnik gaśnie, gdy doda się gazu to zatrzymają się się na jałowym czyli chyba ok.800 stabilnie. Czy ktoś może miał taką usterkę a stało mi się to po tym jak ładowałem akum. i rozłączony był więcej niż 24h.pozdrawiam krzysztof Poczytaj o adaptacji przepustnicy.Może zgubiła nastawy jak była tak długo odłączona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztofk Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 oczywiście żółta lamka się nie zapala, i co to ta adaptacja [ Dodano: Sro 20 Lut, 2008 07:34 ] A więc zrobiłem niby adaptacje przepustnicy, wszystko działo się tak jak były opisy lecz nic to nie dało, silnik nadal gaśnie po odpaleniu i nie przygazowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 W taki razi proponuje podłączenie do komputera ponieważ twoje symptomy wskazują na zbyt wiele możliwych usterek.Wyjdzie tniej niż wymiana kolejnych elementów aż sie trafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raVonline Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 miałem dokładnie to samo podjechałem do ASO czyszczenie przepustnicy nie pomogło w końcu wyszło ze to była przepływka - wymieniłem problem zniknął ale teraz po 20kkm mam to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosman73 Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 hmmmmm..podłacze sie do tematu.......padł akumulator,wyjąłem zeby podładowac i samochód stał tydzien bez akumulatora....dzis go włozyłem (ten naładowany juz akumulator)odpaliłem wszystko spoko,tylko schodzi z obrotów i gaśnie.....ale jak włącze klime to obroty stoją ok i nie gasnie....poradzcie cos.....pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dex88 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Mialem identycznie.. wystarczy zaadaptowac przepływkę i wszystko wraca do normy.. problem istnial u mnie własnie tak samo jak u krzysztofa.. gdy silnik byl zimny i trzymal go na obrotach wszystko bylo w porzadku.. nagrzal sie sie bach zdechl.. na cieplym zapalal i po krotkiej chwili zdechl.. jak wlaczylem mu xenony, lub inne mocne zrodla ciagnace duzo energii to nie gasl, ale tez poptrafil sie zadlawic.. tak jak wspomnialem nalezy zrobic adaptacje przelpywki, gdzies na forum byla dokladna instrukcja jak to zrobic i wszystko bedzie w porządku.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosman73 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Dex88 co to jest ta przepływka i gdzie ona jest? [ Dodano: Pon 10 Lis, 2008 22:48 ] ok Dex88 znalazłem........................dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artur_NH Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Witam...ja mam deczko odmienny problem.. otóż auto na zimnym odpala bez zająknięcia ale po upływie niecałych 15 sekund gaśnie..Następnie jak odpale i przytrzymam go delikatnie na obrotach niecałą minute smiga bez poroblemu. Po dłuższej przerwie w jeździe np 7 godzin jest ten sam problem. Jak sie nagrzeje to mozna wyłanczac motor włanczać i bedzie wszystko w porządku.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosman73 Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 witam...rozwiązałem juz problem ''gasnięcia'' mojej almy....po prostu przy zmianie akumulatora,rozkodował sie komputer.....ustawili go na nowo w bosch'u i po problemie...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artur_NH Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 A treaz doszło do mojej problem z odpaleniem...Jak niechce odpalić to musze pompką ręczną podpompować i zagada, ale z problemami...Siada mi pompa ?? Jak myslicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Może na początek spróbuj założyć zawór zwrotny paliwa przed filtrem? A najlepiej to wstaw kawałek przezroczystej rurki przed filtrem i zobacz, w którą stronę spiernicza paliwo, bo może nie trzymać zawór w pompie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artur_NH Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Byłem u pompiarza...sprawdził pompe i z nia wszystko w porządku.. powiedział ze wtryski padniete [ Dodano: Sob 06 Gru, 2008 16:28 ] Wie ktoś moze jakie są obiawy uszkodzonych (czy jak to nazwać) Wtrysków ?? [ Dodano: Nie 07 Gru, 2008 12:43 ] Teres --- zrobie jak pisałeś, załoze ten zawór..tylko jestem ciekaw dlaczego paliwo spływa hmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.