Gość Pepelus Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Witam was moi mili.. Piszę gdyż ostatnio zauważyłem podczas jadzdy z prędkością ok 80km/h i puszczając kierownicę samochód delikatnie jedzie w lewo. Od razu pojechałem na stacje sprawdzić ciśnienie w oponach. Wszystkie są równo. Wczoraj byłem na przeglądzie zawieszenia. Zawieszenie super, żadnych luzów. Przy kołach tez sprawdzane i nic. Mechanik natomiast zauważył lekki wyciek płynu z przekładni (zbiorniczek pełny). Napewno trzeba będzie to zrobić, ale powiedzcie mi czy takie zachowanie samochodu może być spowodowane lekkim wyciekiem płynu?! Czy może cos jeszcze powoduje takie zachowanie. No i jeszcze dodam że przy kręceniu przy mniejszej prędkosci jakby lżej idzie kierownica w lewo niż w prawo (ale może tylko to mój wymysł) .. Mieliście coś takiego u siebie?! Aha no i jeszcze może ktoś zna jakiegoś dobrego mechanika który mógłby sie ewentualnie zająć tym wyciekiem (oczywiście okolice Krakowa) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankee Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 A jak wygląda sprawa ze ściaganiem gdybyś jechał drugą stroną ulicy (pod prąd) i puścił kierownicę ? Czasami takie efekt może powodować nachylenie poprzeczne jezdni, choć nie przeczę że przyczyna może być u ciebie inna (poważniejsza) - oby nie. Pozdrawiam, Yankee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pepelus Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Sprawdzalem na wszystkich typach dróg. Krzywych, prostych i dziurawych ... gladkie tez się znalazly i niestety to samo było...Choc jak jechałem po tej krzywej to mi nie ściągał a jechal prosto Aha. Dodając to pojawiło mi sie to zupełnie z nienacka (jakies tydzień temu). Wcześniej nie miałem takich problemów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxsri Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Ja spotkałem się z przypadkiem, że przyczyną ściągania samochodu na jedną stronę były lekko zapieczone klocki hamulcowe w przednim kole po stronie, na którą ściągało. Hamulce hamowały, ale klocki nie odchodziły na dostatecznie dużą odległość i ciągle lekko obcierały. Ściąganie wzmacniało się podczas częstego hamowania i podjeżdżania np. przed światłami. Wtedy przy puszczonej kierownicy auto samo skręcało na jedną stronę. Jeśli masz podobne objawy to mogą to być klocki. Ale pewności nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pepelus Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 maxsri powiem Ci że możesz mieć rację.. Przy ruszaniu słyszę czasami jak klocki ocierają mi o tarcze. Nie wiem po której stronie ale jest to niestety słyszalne. Z tym też się przejdę chyba..Poza tym to już powoli czeka mnie ich wymiana.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Witam was moi mili..Piszę gdyż ostatnio zauważyłem podczas jadzdy z prędkością ok 80km/h i puszczając kierownicę samochód delikatnie jedzie w lewo. Od razu pojechałem na stacje sprawdzić ciśnienie w oponach. Wszystkie są równo. Wczoraj byłem na przeglądzie zawieszenia. Zawieszenie super, żadnych luzów. Przy kołach tez sprawdzane i nic. Mechanik natomiast zauważył lekki wyciek płynu z przekładni (zbiorniczek pełny). Napewno trzeba będzie to zrobić, ale powiedzcie mi czy takie zachowanie samochodu może być spowodowane lekkim wyciekiem płynu?! Czy może cos jeszcze powoduje takie zachowanie. No i jeszcze dodam że przy kręceniu przy mniejszej prędkosci jakby lżej idzie kierownica w lewo niż w prawo (ale może tylko to mój wymysł) .. Mieliście coś takiego u siebie?! Aha no i jeszcze może ktoś zna jakiegoś dobrego mechanika który mógłby sie ewentualnie zająć tym wyciekiem (oczywiście okolice Krakowa) Pozdrawiam Piszesz ,że wszystko sprawdzone .A geometria??? Hamulce też nie zaszkodzi sprawdzić ponieważ jest to częsta przypadłość N16 zacierające sie zaciski na prowadnicach oraz tłoczki w zaciskach( winne sa nieszczelne gumki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pepelus Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 logis geometria nie była sprawdzana gdyż mechanik u którego sprawdzałem zawieszenie powiedział żeby pozbyć się wcześniej tego minimalnego wycieku z przekładni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KamRut Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 logis geometria nie była sprawdzana gdyż mechanik u którego sprawdzałem zawieszenie powiedział żeby pozbyć się wcześniej tego minimalnego wycieku z przekładni. Nie bardzo wiem co ma wyciek do geometrii?? Moim powinieneś jechać do jakiegoś dobrego kolesia co sprawdzi. Możesz mieć jedno koło bardziej pochylone ( nie mylić ze zbieżnością) i to może dawać taki efekt. Druga sprawa to wrzuć koła na wyważarkę. Może coś z oponą nie tak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pepelus Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 KamRut jeśli chodzi o wyważenie kół to ostatnio (tj. przed zimą) zmieniałem opony więc były wyważane jednoczesnie. Geometrię pojadę i sprawdzę, natomiast coś mi się zaczęło nie podobać zachowanie lewego koła w momencie pełnego skrętu w prawo i wjeździe np. na podwyższenie, czuję delikatny luz (może przegub albo coś). Choć dwóch mechaników sprawdzało i nic nie znaleźli (żadnego luzu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.