Gość ciechon Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Witam, miałem to samo, błąd wynika jak już koledzy napisali z różnicy rezystancji na obwodzie (primera myśli że ciągnie przyczepę). Jedyna rada to tylko serwis. Trwa to max 15 minut i polega na wyłączeniu w komputerze opcji zamontowanego haka. pozrdawiam ciechon Ps. temat już wcześniej opisywany na tym forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 (edytowane) Witam wszystkich!!! Przyznaje ze tez sie zmagalem z tym problemem przez dosc dlugi czas i doszedlem do paru wnioskow i pozytywnego rozwiazania tego problemu (i taniego rozwiazania:) ) - dodatkowe masy czesto nie pomagaja - kasowanie bledu w kompie tez nie bo w 99% przypadkow nie jest to blond w kompie tylko rozniaca sie od zaprogramowanej w kompie rezystancja na kablach i lampach, przez co komp mysli ze ciagnie przyczepe i pika - odloczenie akumulatora raczej nie wplywa w tej sytuacji na nic w 99% przypadkow Nie jest to jakas powazna usterka ktora wplywa negatywnie na co kolwiek inne (jesli nie towazyszy temu utrata mocy), moja rada moze wydac sie niekturym banalna i nierozwiazujoca w prawidlowy sposob istoty problemu. Otuz wystarczy wymienic zarowke kierunku ktora ma 21 wat na taka o mniejszej mocy, w moim przypadku zastosowalem 10 wat (ktos wyzej sugerowal diody-pomysl dobry), mozna tez dodac rezystor w obwod jesli ktos sie zna troszke wiecej i wie jaki aby nie dac zbyt duzego. Jesli chodzi o roznice w jasnosci swiecenia to nie ma prawie zadnej a problem rozwiazuje. Poprostu prosto i tanio - nie wyzucajcie kasy na mechanikow i serwisy (ja trafilem na goscia od elektryki z glowom na karku i to w sumie on mnie doprowadzil do tych wnioskow!) Pozdrawiam! Potwierdzam!!! Wymiana żarówki w tylnej lewej lampie z 21W na 10W (koszt 80 gr) wyeliminowało u mnie dziwny dzwięk kierunkowskazu lewego, który podobno się aktywuje przy przepaleniu żarówki w przyczepie. Problem w tym, że nawet haka nie mam zamontowanego. Pozdrawiam Edytowane 16 Stycznia 2013 przez dziki-toy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckie79 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Ja mam to samo ale tylko jak wrzuce na hak platforme rowerowa i podlacze ja do instalacji.. Zarowki wszystkie sprawne, ki diabel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Ja mam to samo ale tylko jak wrzuce na hak platforme rowerowa i podlacze ja do instalacji.. Zarowki wszystkie sprawne, ki diabel? Może to jest trochę późno na odpowiedź, ale to co Ty masz - czyli pikanie, jest rzeczą normalną i tak jest zaprogramowany moduł. Piszczenie przy włączonym kierunku - gdy masz na haku coś i podłączone do gniazdka, ma Ci o tym przypominać np. przy skrętach /abyś komuś przyczepą nie przejechał po paluszkach/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arulek Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Miałem to samo i wiem jak to wyeliminować-problem tkwi w mocy żarówek otóż jeśli będziecie się sugerować mocą żarówek , które zaleca NISSAN (opis w lampie) - będzie pikanie. Problem jest prosty do rozwiązania - opiszę jedną lampę (drugą zróbcie tak samo). Klucz tkwi w 3 żarówkach pozycyjnych- jeśli są tam 3 żarówki sprawne 5 watowe TO ŻARÓWKA KIERUNKOWSKAZU TEŻ MUSI MIEĆ 5 WAT.Na stopie moze być 21 wat i na przeciwmngielnej też 21 wat. Ot cały problem, ja go rozwiązałem zamieniająć zarówki o różnych mocach przy kombinacji włączonych pozycji i włączaniu migaczy- oczywiscie przy zdemontowanych kloszach na wierzchu, nawet przy zarówkach na kierunkach 10 wat było pikanie, albo kiedy jedna z 3 pozycji miała 10 wat też było pikanie przy włączeniu kierunków. Jeśli ktoś ma z tym problem chętnie wytłumaczę przez telefon ( 600 972 359) albowiem przygody przez kolegów wcześniej opisane np w ASO i kombinowanie przy modułach czy podłączanie do kompa to kompletna bzdura. Edytowane 6 Marca 2013 przez arulek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregorio Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Witam! Panowie Pomocy!! I mi sie teraz przydarzył ten problem z tym cholernym pikaniem , w tej chwili jest tak że jak tylko rzekręce kluczyk zapłon to ciagłe piszczenie sie zaczyna, podczas jazdy jak włącze kierunkowskaz przestaje , ale zaraz jak odbije dźwięk powraca!!. Dodatkowo czasem otwiera sie samoistnie klapa bagażnika!!Poszukałem na forum i: -rozebrałem przycisk klapy tylnej , wyczysciłem , uszczelka ta czarna stara powróciła, wyglada dobrze klapa sie otwiera i wszystko wporządku -przesmarowałem zamek nic sie nie zacina działa dobrze -rozebrałem lampy tylnie lewa i prawą ktoś pisał o przerwanych kablach masy ( i tu pytanie jedyne co tam znalazłem to kostka , ale żadnego kabla masy nie widziałem? -akumulator odłączyłem ale na godzinke ( może za krótko?) Panowie macie jakies pomysły? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kindly Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Witam Czy kolega gregorio rozwiązał problem ?? Ja mam ten sam problem, nagle znikąd pojawił się ten dźwięk (ciągłe piszczenie!) z tą różnicą że klapa mi się samoczynnie nie otwiera, ale za to podczas kręcenia kierownicą podgłaśnia się albo ścisza samoczynnie radio ... Koledzy pomóżcie bo mnie zaraz w kaftan zwiążą ... please Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Witam Czy kolega gregorio rozwiązał problem ?? Ja mam ten sam problem, nagle znikąd pojawił się ten dźwięk (ciągłe piszczenie!) z tą różnicą że klapa mi się samoczynnie nie otwiera, ale za to podczas kręcenia kierownicą podgłaśnia się albo ścisza samoczynnie radio ... Koledzy pomóżcie bo mnie zaraz w kaftan zwiążą ... please No to u Ciebie walnęła taśma przy kierownicy pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpelczar Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Witajcie !!!! Mialem to samo. Najprosciej sklep chinski , zarowka ledowa sa dwie w komplecie . Wymien i przestanie piszczec . u mnie pomoglo pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Potwierdzam!!! Wymiana żarówki w tylnej lewej lampie z 21W na 10W (koszt 80 gr) wyeliminowało u mnie dziwny dzwięk kierunkowskazu lewego, który podobno się aktywuje przy przepaleniu żarówki w przyczepie. Problem w tym, że nawet haka nie mam zamontowanego. Pozdrawiam Witam ponownie, W zeszłym tygodniu pojawił się ponownie dzwięk przy włączonym lewym kierunkowskazie. Była w nim już zamontowana żarówka 10W na kierunku. Rozwiązanie następujące: po sprawdzeniu w lewej lampy żarówka 10W - OK. Prawa lampa żarnik w żarówce 21W w kierunku mocno zużyty. Wymiana na nową 21W i brak dziwnego brzęczka. Czyli obecne rozwiązanie może sygnalizować gdy żarówka nadaje się do wymiany Pozdrawiam Miałem to samo i wiem jak to wyeliminować-problem tkwi w mocy żarówek otóż jeśli będziecie się sugerować mocą żarówek , które zaleca NISSAN (opis w lampie) - będzie pikanie. Problem jest prosty do rozwiązania - opiszę jedną lampę (drugą zróbcie tak samo). Klucz tkwi w 3 żarówkach pozycyjnych- jeśli są tam 3 żarówki sprawne 5 watowe TO ŻARÓWKA KIERUNKOWSKAZU TEŻ MUSI MIEĆ 5 WAT.Na stopie moze być 21 wat i na przeciwmngielnej też 21 wat. Ot cały problem, ja go rozwiązałem zamieniająć zarówki o różnych mocach przy kombinacji włączonych pozycji i włączaniu migaczy- oczywiscie przy zdemontowanych kloszach na wierzchu, nawet przy zarówkach na kierunkach 10 wat było pikanie, albo kiedy jedna z 3 pozycji miała 10 wat też było pikanie przy włączeniu kierunków. Jeśli ktoś ma z tym problem chętnie wytłumaczę przez telefon ( 600 972 359) albowiem przygody przez kolegów wcześniej opisane np w ASO i kombinowanie przy modułach czy podłączanie do kompa to kompletna bzdura. Tylko czy zejście z 21W na kierunkowskazie nie postawi problemu z widocznością sygnału świetlnego kierunkowskazu? Na 10W i tak jest już słabsze świecenie. Na 5W w słoneczne dni kierunek może być nie widoczny dla jadących z tyłu i powodem wjechania w tył Primerze. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ficus Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Panowie Pomocy!! I mi sie teraz przydarzył ten problem z tym cholernym pikaniem , w tej chwili jest tak że jak tylko rzekręce kluczyk zapłon to ciagłe piszczenie sie zaczyna, podczas jazdy jak włącze kierunkowskaz przestaje , ale zaraz jak odbije dźwięk powraca!!. Dodatkowo czasem otwiera sie samoistnie klapa bagażnika!!Poszukałem na forum i: -rozebrałem przycisk klapy tylnej , wyczysciłem , uszczelka ta czarna stara powróciła, wyglada dobrze klapa sie otwiera i wszystko wporządku -przesmarowałem zamek nic sie nie zacina działa dobrze -rozebrałem lampy tylnie lewa i prawą ktoś pisał o przerwanych kablach masy ( i tu pytanie jedyne co tam znalazłem to kostka , ale żadnego kabla masy nie widziałem? -akumulator odłączyłem ale na godzinke ( może za krótko?) Panowie macie jakies pomysły? Pozdrawiam Witam! Wiem że odgrzewam kotleta ale mam dokładnie taki sam problem i nie mogę znaleźć rozwiązania.U mnie cholerstwo piszczy cały czas oprócz czasu kiedy działają kierunki. (jeden, drugi albo awaryjne). Czy ktoś zna rozwiązanie tej zagadki? Z góry dziękuję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankovich Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Czesc. to ja mam lepiej. Primera 2003 1.8, 100000km Przy wlaczony kierunkowskazach ( bardziej przy lewym?) przerywa mi przy przyspieszniu tak jak migaja. Przy wlaczonych swiatlach czasm wcale nie ma mocy 60km/h max! elektryk powidzial ze bieze mase z silnika, niesty nie mogl znalzc w ktorym miejscu. Fuse box, kierunki sprawdzil, diagnostyka nic. Powiedzial ze bez diagramu okablowania to wiecej nie zrobi. Przynajmniej nie wziol kasy. Powidzial zebyjechac do servisu Mala rzecz a trudno znalzc ;( Miałem to samo. Pociągnąłem nową mase prosto od lamp tylnych do karoserii (oraz odciąłem mase od kostki przy lampach) i wszystko wróciło do normy. Jedynie mnie wkurza to pikanie przy kierunkowskazie.... Chyba bede szukał gdzie ten brzeczek jest...i go wypiernicze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zdzichu82 Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 Witam.Jestem posiadaczem primiery od wczoraj (pierwszy mój nissan)miałem podobny problem okazało się, że ktoś rzeźbił przy kablach w tylnej prawej lampie , zmieniłem żarówkę na diodową i przestało piszczeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeceNaFarcie Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Witam, widzę że temat został odświeżony więc chciałbym się podpiąć. Mam ten sam problem w primerce, podczas włączonego lewego kierunkowskazu pikocze sygnał jak od pasów tylko że trochę szybciej i od czasu do czasu przerywa przy włączonym kierunkowskazie, że ciężko jest wyprzedzić. Lampy wszystkie sprawdzone wydaje się być wszystko okej, masa jest, nic nie jest zaśniedziałe. Zauważyłem że przy wyjęciu lewej żarówki nie mruga kierunek szybciej tak jak jest przy prawym. Rok temu zaczęło pikotać i przerywać gdy wracałem z Niemiec więc ściągnąłem kleme i wszystko się uspokoiło, lecz teraz już nic to nie daje. Co to może być ? Warto udać się do aso? Dodam jeszcze że nie chce zmienić żarówki na 5w bo chce zlikwidować ten błąd a nie go tylko zamaskować. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTM11 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Witam. Jestem nowy. Mam Nisana p12 i od niedawana w moim aucie nie działa sygnał dźwiękowy zapiętych pasów, kierunkowskazów, i nie ma sygnału niewyłączenia świateł. Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Witam. Jestem nowy. Mam Nisana p12 i od niedawana w moim aucie nie działa sygnał dźwiękowy zapiętych pasów, kierunkowskazów, i nie ma sygnału niewyłączenia świateł. Co to może być? Witaj Albo jakiś bezpiecznik padł - odpowiedzialny za to (choć nie wiem czy mają wspólny - trzeba by poszukać info) lub masz sygnał wyłączony - poczytaj tutaj od postu #17 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/64099-p12-sygnalizator-świateł-nissan-primera-p12-2002-rok/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTM11 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Dzięki walczę z tym . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajko250 Opublikowano 11 Marca 2024 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2024 Dzień Dobry, Oto przychodzę ja cały na biało z rozwiązaniem naszego problemu po 16 latach niczym stary z mlekiem ze sklepu czekania oto rozwiązanie wystraczy natomiast żarówki w jednym kierunkowskazie podłączyć przekaźnik za 5,50zł i dociągnąć do niego plusa z akumulatora tak żeby sygnał z kierunku włączał przekaźnik a przekaźnik żarówkę o dowolnej mocy działa ponieważ cewka przekaźnika ma dużo mniejszą rezystancję od takiej 10 watowej żaróweczki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.