alfabox0266 Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Testowałem ,testowałem i coś wyszło. Poprawa rozpylania paliwa i tworzenie bardziej jednorodnej mieszanki poprzez nawiercenie w dyfuzorze pierwszego stopnia dwóch otworów,tworzących dwie skręcające się sróbowo strugi powietrza w dolnej części dyfuzora. Otwory wykonujemy wiertłem 3 mm od połowy wysokości tak aby kąt wiercenia w dwóch prostopadłych płaszczyznach wynosił po 45 stopni. Wejście otworów następnie profilujemy w krztałcie lejka. Taka zmiana wraz z wypolerowanymi obydwoma dyfuzorami i obydwiema gardzielami przynosi odczuwalną poprawę pracy silnika. Przynajmniej u mnie jest to bez porównania z poprzednim stanem. Nie robiłem testów na hamowni,ale czuć te parę kucyków :one: :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 No widze że w końcu jekieś profesjonalne porady jak wycisnoć pare kucy więcej z naszych K10 podobają mi się te Fotki odrazu przypominają mi się strony z poradami o tiuningu mechanicznym fiata 126P :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 przypominają mi się strony z poradami o tiuningu mechanicznym fiata 126P Właśnie po części mnie to trochę zainspirowało,ale byłem ciekaw jak można to zrobić jeszcze inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 kurde normalnie zabieram sie do polerowania gaznika w weekend a moze podpowieci mi czy np gaznik z suny 1,3 niepoprawil by osiągów ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 a moze podpowieci mi czy np gaznik z suny 1,3 niepoprawil by osiągów ?? A o tym też myślałem,ale chciałem najpierw pokombinować coś z orginałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 a zawory albo calą glowice z suny 1.3 zaciognoc albo wogle wiekszy silnik wsumie jak by sie przyjzec to ten w suny 1.3 to tylko ruzni sie alternatorem inaczej zamontowanym :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 BaSsGrU, Musiałbyś przyłożyć uszczelki od głowicy czy się pokrywają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 a propo poprawiania osiągów seryjnego gaźnika to ja piłowałęm ośkę przepustnicy tak by stawiała mniejszy opór przy pełnym otwarciu przepusticy efekt był odczuwalny silnik łykał więcej mieszanki :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 jutro bede wyciogal gaznik i kolektor ssacy z micry którą mam na czesci i obejze co by jeszcze mozna poprawic po fabryce, ciekawe pytanie : czemu gaznik jest podgrzewany plynem chlodniczym, co to daje lub zabiera i jak to przerobic :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 podgrzewany jest po to by w zimne dni paliwo nie skraplało się na ściankach kolektora Ps jeśli będziesz miał kolektor na wieżchu to dobrze zabrać się za polerowanie jego wnętrza papier ścierny i do dziełą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 wlasnie zamiezam wypolerowac go z tym ze slyszalem ze polerowanie na lusterko ma ses tylko w wysoce wysilonych jednostkach sportowych a przy "normalnym" uzytkowaniu skutkuje to trudniejszym uruchamianiem jednostki po chwilowym wyłączeniu. a co do podgrzewania to wydaje mi sie ze im zimniejsze powietrze dostaje sie do silnika tym lepiej chyba ze sie myle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 BaSsGrU, Jak tam ,robiłeś polerkę gaziora i kolektora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 wyciognolem narazie kolektor ssący i gaznik kupilem uszczelki pod ssacy i pod wydech i zamiezam obrobic tak zeby srednica uszczelki byla ruwna srednicy kolektorów znaczy sie ze powieksze troszke srednice dolotu gozej z kolektorem wydechowym bo jest z zeliwa i niewiem czym go obrobic no i jeszcze dochodzi sama glowica bo oddaje ją do regeneracji i niewiem ile krzykną ale napewno niemalo ladne aluski zakupiles :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 ladne aluski zakupiles Wiem,mi się też podobają,długo szukałem tego wzoru. gozej z kolektorem wydechowym bo jest z zeliwa i niewiem czym go obrobic Rzeczywiście z tym jest gorzej trzeba chyba kamień na wiertarę a później kółkiem z listkami ściernymi,spróbuj COŚ TAKIEGO ,albo może znajdziesz inne. POWODZENIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 jezeli efekt prac nad kolektorem i gaznikiem mnie nie zadowoli to zamontuje 4 gazniki od wiertarki :kosci: i bede mugl sie pozbyc prawie wszystkich przewodów podcisnienia które przyprawiją mnie o bół glowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 zamontuje 4 gazniki od wiertarki Też o tym myślałem.Przemyśl co z serwem i odmą,żeby nie zakłóciły Ci pracy :/ ,czy nie będzie trzeba założyć coś w rodzaju pompy podciśnień,bo nie będzie chebli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 ano wlasnie na odme mozna zalozyc filterek i cacy gozej ze niema skąd wziąc podcisnienia do hebli i do zaplonu :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Filterek od strony wlotu a ten co jest na kolektorze??? :< No i na zapłon też kiszka,jeśli weźmiesz z jednego króćca to będzie podciśnienie za bardzo pulsowało,a jeśli ze wszystkich ,połączysz cienkimi rurkami to nie zestroisz gaźników .Wiem bo latami śmigałem na wiertarach i znam ten ból gdy nie są zestrojone gaziory.Ale z tym szło by zakombinować poprzez 4 przeloty podciśnienia z jakimiś małymi dyszami,które w sumie dawałyby przelot około fi0,8.Zaślepiane przy strojeniu gaźników,temat do opanowania :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 dobra odpuszczam sobie juz temat 4 gazników bo mnie to przeraza troszku i popracuje nad dolotem i wylotem bardziej, poszukuje uszczelki pod glowice bo wsklepie mi krzykneli 120 zl a i wymysliłem ze kolo zamachowe odchudze ok 8 % zeby reakcja na gaz lepsiejsza byla no i kółko rozzadu odelze ile sie da i wypoleruje ciekawy jestem efektów :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 BaSsGrU, ZobaczTUTAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 dzieki a powiedz mi czy wymieniales u siebie uszczelke pod lebkiem i jaka jest ruznica miedzy nimi poza ceną :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Wymieniałem w poprzednim silniku,ale miałem z innego źródła i długo nie latałem na niej,bo padłu mi panewki :/ i wymieniłem motor.Ale miałem JC i nie wydmuchało jej.Tylko że to było w litrówce . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 ostatnio jeździłem na uszczelce za 80 zł wszystko było dobrze do momentu uturbienia teraz mam najtańszą uszczelke za 40 zeta ale potraktowałem ją Hermetykiem i odpukać jeżdze od pół roku na doładowaniu 0,5 bar- LPG only aż sam się dziwie że tyle wytrzymała koło zamachowe też chciałem ztaczać jednak nie maiał bym gdzie go wyważyć :/ z kołami rozrządu już raczej nic nie wykombinujesz jedynie koło pasowe ma spory naddatek masy który można usunąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 potraktowałem ją Hermetykiem Snafu, przecież to złoty środek zapomniany przez większość na rzecz silikonu,a wydaje mi się że niesłusznie. Tak jak mówisz nie ma reguły,jak ktoś ma dar w rekach to i z g..... ukręci bat [ Dodano: Nie 09 Mar, 2008 14:14 ] koło pasowe ma spory naddatek masy który można usunąć Są dwie wersje koła pasowego,na wielorowek jest cięższe (zazwyczaj w automacie)a na zwykły klinowy ma mniejszą masę,można przełożyć bez problemu :one: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 u mnie jest kolo na wielorowku wiec zobacze w gratach czy niemam takiego na zwykly pasek . a co to jest hermetyk !!! [ Dodano: Nie 09 Mar, 2008 16:43 ] koło zamachowe też chciałem ztaczać jednak nie maiał bym gdzie go wyważyć :/ z kołami rozrządu już raczej nic nie wykombinujesz jedynie koło pasowe ma spory naddatek masy który można usunąć a czym ty chciales to ztoczyc ?? ze nimial bys jak wywazyc ?? w zakladach obrubki jezeli podejmuja sie toczenia kola to i je wywazą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.