Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dusi się po zapalaniu


Gość taro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Niedawno stałem się posiadacza Nissana Sunny 93 rok 1.4 w benzynie.

 

Samochód chodzi bardzo dobrze, tylko gdy nie jest rozgrzany strasznie się dławi i gaśnie.

Muszę go gazować i przejechać jakiś odcinek i dopiero wtedy wszystko jest w porządku.

Dziś na przykład nie chciał zapalić, dopiero gdy dałem trochę gazu podczas zapalania to ruszył (mimo, że wcześniej przejechałem trochę km i teoretycznie powinien być "rozgrzany").

 

Co sprawdzić? Filtr paliwa? Wtrysk? Czujnik temperatury?

 

Dodam, że dziś jest dosyć ciepło ok. 8 stopni.

 

Dziękuję za wskazówki.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzesio-harry

warto było by sprawdzić filtr powietrza no i oczywiście filtr paliwa może byc tak że paliwo jest do bani radze tankowac tylko na pewnych stacjach. Wypadało by sprawdzić świece bo jeżeli szarpie to raczej swiece no i ciężko pali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem.Sunny 91r 1.4 16v gaźnik.Na początku dławił sie dokładnie w połowie gazu i tylko wtedy kiedy na dworze było dość ciepło ok 20 st. Teraz dławi sie w pełnym zakresie obrotów bez znaczenia na temperature .Jednak jak wcisne pedał do dechy to szarpnie z dwa trzy razy i idzie normalnie poza tym że pali jak smok .Wymieniłem już:świece,kable kopułkę palec rozdzielacza wszystkie filtry wszystkie przewody podciśnieniowe sondę z nudów wywaliłem juz katalizator i dalej nic .Ostatnio nawet kupiłem gaźnik lecz jeszcz niewymieniłem .Narazie wyciągne mój stary wyczyszcze i jesli niczego nie spartole to założ spowrotem i zobaczymy :) Dam znać o ewentualnych zmianach

 

[ Dodano: Pią 22 Lut, 2008 20:00 ]

Witam.

 

Niedawno stałem się posiadacza Nissana Sunny 93 rok 1.4 w benzynie.

 

Samochód chodzi bardzo dobrze, tylko gdy nie jest rozgrzany strasznie się dławi i gaśnie.

Muszę go gazować i przejechać jakiś odcinek i dopiero wtedy wszystko jest w porządku.

Dziś na przykład nie chciał zapalić, dopiero gdy dałem trochę gazu podczas zapalania to ruszył (mimo, że wcześniej przejechałem trochę km i teoretycznie powinien być "rozgrzany").

 

Co sprawdzić? Filtr paliwa? Wtrysk? Czujnik temperatury?

 

Dodam, że dziś jest dosyć ciepło ok. 8 stopni.

 

Dziękuję za wskazówki.

Pozdrawiam.

 

u mnie zaczynało sie dokładnie tak samo gdy był zimny palił na dotyk a kiedy był rozgrzany to było juz gorzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam sprawdzic cisnienie paliwa na przewodzie od pompy - okolo 3MPa a w połączeniu z regulatorem ciśnienia paliwa około 1MPa. Jesli pompa ma mniej niż 3MPa to wina słabej pompy bo regulator musi utrzymywac ciśnienie na wtrysku - w przypadku monowtrysku. Silnik gaźnikowy ma pływak i to reguluje poziom paliwa.

Swoją drogą poszukuję regulatora ciśnienia paliwa do silnika E16i - monowtrysk 8 zaworowy.

 

Pozdrawiam

TP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam jeszcze jeden pomysl ... moze przeplywomierz siada i dlatego sa problemy ...u mnie po zalozeniu gazy (mikser zaslanial przeplywomierz ) powodowalo to szarpanie DUZE spalanie benzyny i gasniecie na biegu jalowym ...pewnie jeszcze cos ale juz nie pamietam ...sprawdzcie przplywke moze to pomoze tylko jesli to jest przeplywka to slyszalem ze drogie sa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Niedawno stałem się posiadacza Nissana Sunny 93 rok 1.4 w benzynie.

 

Samochód chodzi bardzo dobrze, tylko gdy nie jest rozgrzany strasznie się dławi i gaśnie.

Muszę go gazować i przejechać jakiś odcinek i dopiero wtedy wszystko jest w porządku.

Dziś na przykład nie chciał zapalić, dopiero gdy dałem trochę gazu podczas zapalania to ruszył (mimo, że wcześniej przejechałem trochę km i teoretycznie powinien być "rozgrzany").

 

Co sprawdzić? Filtr paliwa? Wtrysk? Czujnik temperatury?

 

Dodam, że dziś jest dosyć ciepło ok. 8 stopni.

 

Dziękuję za wskazówki.

Pozdrawiam.

 

Polecam sprawdzić automatyczne ssanie - gdzieś na forum jest opis naprawy.

Druga sprawa to wymiana wężyków podciśnienia - też było na forum.

 

 

Dławienie rozgrzanego to albo wężyki podciśnienia albo brudny gaźnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co sie orientuje to w wersi z gaznikiem niema przepływomierza albo ja niewiem gdzie on jest :)werzyki podciśnienia wymieniłem wiec odpada .zostaje ssanie co jest dość prawdopodobne bo przepustnica jest lużna i może przysłaniac gardziel co tłumaczyło by duze spalanie.Sprawdze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...