Gość dybekz Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Ostatnio zauważyłem że mi coś puka tak jakby pod pedałami . najlepiej to słychać gdy samochód jedzie około 60 km/h na 5 biegu puszczam gaz odczekam kilka sekund i raptownie mocno naciskam gaz wtedy słyszę stuk stuk stuk w momencie kiedy samochód zaczyna przyśpieszać jak puszcze gaz to też potrafi stuknąć sobie. Dzieje się to tylko podczas naciskania lub puszczania gazu. Na dołkach nic mi nie stuka. W czasie ruszania też nie stuka. Tak ,że się zastanawiam czy to przegub czy moze jakaś inna niespodzianka i ile to mnie moze kosztować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Skrec kola prawie na maxa i ruszaj, jak cos bedzie stukac to znaczy ze przegub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Może być to przegub ale wewnętrzny (ten przy skrzyni biegów). Na skręconych kołach sprawdza się tylko przeguby zewnętrzne. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Skrec kola prawie na maxa i ruszaj, jak cos bedzie stukac to znaczy ze przegub.Zgadza się to jedyna metoda sprawdzenia przegubów,prawie na dotyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 tez mialem takie stukanie na prostych kolach- byl to drazek kierowniczy i laczniki stabilizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dybekz Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 łącznik stabilizatoraa stuka trochę inaczej wymieniłem go 3 tygodnie temu i przy skręconych kołach też nic nie stuka. W poniedziaałek pojade na warsztat zobacze moze to żeczywiście są te przeguby wewnętrzne [ Dodano: Pon 25 Lut, 2008 14:38 ] Na warsztacie trochę się naszukali ale znaleźli przyczynę pukania nie trzymał podobno jeden zaczep jakiegoś filtra węglowego policzyli mi za robotę całe 10 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elgreen Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 jakiegos filtra weglowego :?: :!: to jakie sa w aucie filtry oprocz kabinowego i powietrza i katalizatora ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomtom1 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 oj są! np kabinowy (do powietrza nawiewanego do wnetrza auta) a ten weglowy to własciwie pochłaniacz oparów paliwa, jest połaczony rurka ze zbiornikiem paliwa i słuzy (jak sama nazwa wskazuje) do pochłaniania oparow benzyny. poniewaz jakies powietrze do zbiornika musi sie dostawac, dostaje sie wlasnie przez ten filtr. Po odpaleniu silnika te opary z filtra są odsysane przez silnik. we wnetrzu tego filtra jest wegiel aktywny, np taki jak w pochłaniaczach masek przeciwgazowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.