Andyg Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Barumy są bardzo atrakcyjne cenowo. Zastanawia mnie dlaczego nie jest podany profil. Moja opinia o nich jest taka sobie. Głównie chodzi mi hałaśliwość. Mam jeszcze wątpliwośc co do szerokości. Czy powinna być 185. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Ważna sprawa! Tam powyżej kolega 08Andrzej330 napisał że trzeba wlać 7 l. oleju do silnika 2.3D a tak naprawdę to wchodzi mniej bo ok.5.8l Wlanie większej ilości jest bardzo szkodliwe :kosci: przekonałem się wlewając 6.5l wyrzuciło prawie litr!Mogą pójść uszczelniacze.Ten bagnet na stalowej lince jest do niczego i nie pokazuje dokładnie. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andyg Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Dzięki za informację z olejem. 7 a 5,8 to spora różnica. Sprawdzając poziom oleju i oglądając miarkę miałem mieszane uczucia, widziałem lepsze rozwiązania. W tym przypadku można powiedzieć tylko że olej po prostu jest. I tyle. Co do opon to u fachowca wszystkiego się dowiedziałem. Dedykowane czyli 175 R 14 Są to opony o profilu 82. Czyli jeśli zastosujemy 175/80/R 14 to będą dopuszczalne, ale bardziej prawidłowe będą 185/70/ R 14. Śmiało można zastosować nawet 195. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Ważna sprawa!Tam powyżej kolega 08Andrzej330 napisał że trzeba wlać 7 l. oleju do silnika 2.3D a tak naprawdę to wchodzi mniej bo ok.5.8l Wlanie większej ilości jest bardzo szkodliwe :kosci: przekonałem się wlewając 6.5l wyrzuciło prawie litr!Mogą pójść uszczelniacze.Ten bagnet na stalowej lince jest do niczego i nie pokazuje dokładnie. :/ 7 l. to pojemność wraz z filtrem podana w instrukcji obsługi i programach serwisowych. Nie jest to mój wymysł. Zawsze przy wymianie wejdzie ciut mniej (a jak jeszcze ktoś wymienia na zimnym silniku to jeszcze mniej zleci). Ale to chyba sprawa jasna. Jednak 1.2 l mniej to za duża różnica. Sprawdź dobrze na bagnecie. Filtr też swoje weźmie. Plynu chłodzącego też wchodzi mniej, jeśli nie ma się tylnej nagrzewnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Mój tak ma, wymieniałem już 3 razy i jest podobnie 5.8l to max na bagnecie, tak ja pisałem lepiej wlać mniej i uzupełniać niż przelać, Masz rację w zimny silnik mniej wchodzi. To jest pierwszy samochód gdzie ma taki niedokładny bagnet, cały skok min - max to ok. 1cm. :zdziw: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 niestety auto kiepskie :!: ten ld23 nic nie idzie pali duzooo awaryjny czesci drogie dostepnosc srednia i to hiszpania nie nissan sam se smigam takim 98'' i sam nie wiem po co takiego busa sie wybralo moze dlatego ze nissan?? no i napewno wizualnie z zewnatrz i w srodku fajny nic wiecej. głupie tuleje wahacza drogie krzyzaki walow leca linka recznego orginał albo dorabiac. a drazek kierowniczy nie wsytepuje same psikusy z tym samochodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 niestety auto kiepskie :!: ten ld23 nic nie idzie pali duzooo awaryjny czesci drogie dostepnosc srednia i to hiszpania nie nissan sam se smigam takim 98'' i sam nie wiem po co takiego busa sie wybralo moze dlatego ze nissan?? no i napewno wizualnie z zewnatrz i w srodku fajny nic wiecej. głupie tuleje wahacza drogie krzyzaki walow leca linka recznego orginał albo dorabiac. a drazek kierowniczy nie wsytepuje same psikusy z tym samochodem. Czego się spodziewasz za takie pieniądze?Zupełnie się z Tobą nie zgadzam, dużo pali 7.5 do 10.5l? przecież waży 1.5t a ładowność 1t.To że hiszpania a jakie samochody teraz dostępne w europie są montowane w japonii? :zdziw: Teraz w nissanach montują silniki reni. Nie mam takich kłopotów z częściami myślę że trafiłeś na ruinę i jesteś rozżalony.2 lata jeżdze i tylko pasek rozrządu i bieżąca eksploatacja. WVT4 nie jest lepszy i drogi,dzięki miałem skarbonka bez dna. Wszystko zależy w jakim stanie się kupi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 O JAKI ZDESPEROWANY KLUBOWICZ POWIEDZ COS ZLEGO I ZARAZ NAJEZDZAJĄ KAZDY CHWALI TYLKO SWOJE NIKT NIE POWIE ZŁEGO ZDANIA MIMO ZE TO BYL BY NAJGORSZY SZMELC. NA RUINE NIE TRAFIŁEM WRECZ PRZECIWNIE. TO ZE ZA TAKIE PIENIADZE NIE ZNCZY ZE MA SIE WSZYSTKO SYPAC. TA KISZPANIA JEST CIENIZNA. JAKI SILNIK RENAULT JEST W NISSANIE?? 2.2 DIESEL?? JAKI JESZCZE QR20DE?? QG18DE?? JAK BY NIE BYL ZE TO RENAULT NIE MUSI OZNACZAC ZE TO BEZNADZIEJE(CHOC TAK ZAZWYCZAJ JEST) A PROPO CZESCI EKSPLOATACYJNYCH TO NIE MUSZE ZAKLADAC TEMATOW NA FORUM WIEM BARDZO DOBRZE CO LECI I W JAKICH ILOSCIACH. I ZDANIA NIE ZMIENIE AUTO KIEPSKIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 a 2.2dCi ?: > tez japonski a nie renowski?;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 DOKŁADNIE TAK JAK KOLEGA BOMBEL MODERATOR POWIEDZIAŁ JAPONIEC. WIELE WĄTKÓW NA TYM FORUM JEST BŁĘDEM KTOS COS WYMYSLIL I RESZTA POWTARZA A PROPO TYCH 22DCI TO MOZNA POSZUKAC I POCZYTAC SILNIK KONSTRUKCJ JAPONSKA SKLADANY W EUROPIE DI/DCI RODZAJ ZASILANAI COMON RAIL BEZ SENSU ZEBY RENO TWORZYLO OD NOWA SILNIK COS W STYLU BARDZIEJ NAM ZNANEGO SR20DI>SR20DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 O JAKI ZDESPEROWANY KLUBOWICZ POWIEDZ COS ZLEGO I ZARAZ NAJEZDZAJĄ KAZDY CHWALI TYLKO SWOJE NIKT NIE POWIE ZŁEGO ZDANIA MIMO ZE TO BYL BY NAJGORSZY SZMELC. NA RUINE NIE TRAFIŁEM WRECZ PRZECIWNIE. TO ZE ZA TAKIE PIENIADZE NIE ZNCZY ZE MA SIE WSZYSTKO SYPAC. TA KISZPANIA JEST CIENIZNA. JAKI SILNIK RENAULT JEST W NISSANIE?? 2.2 DIESEL?? JAKI JESZCZE QR20DE?? QG18DE?? JAK BY NIE BYL ZE TO RENAULT NIE MUSI OZNACZAC ZE TO BEZNADZIEJE(CHOC TAK ZAZWYCZAJ JEST)A PROPO CZESCI EKSPLOATACYJNYCH TO NIE MUSZE ZAKLADAC TEMATOW NA FORUM WIEM BARDZO DOBRZE CO LECI I W JAKICH ILOSCIACH. I ZDANIA NIE ZMIENIE AUTO KIEPSKIE DOKŁADNIE TAK JAK KOLEGA BOMBEL MODERATOR POWIEDZIAŁ JAPONIEC. WIELE WĄTKÓW NA TYM FORUM JEST BŁĘDEM KTOS COS WYMYSLIL I RESZTA POWTARZA A PROPO TYCH 22DCI TO MOZNA POSZUKAC I POCZYTAC SILNIK KONSTRUKCJ JAPONSKA SKLADANY W EUROPIE DI/DCI RODZAJ ZASILANAI COMON RAIL BEZ SENSU ZEBY RENO TWORZYLO OD NOWA SILNIK COS W STYLU BARDZIEJ NAM ZNANEGO SR20DI>SR20DE i czego sie drze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 O JAKI ZDESPEROWANY KLUBOWICZ POWIEDZ COS ZLEGO I ZARAZ NAJEZDZAJĄ KAZDY CHWALI TYLKO SWOJE NIKT NIE POWIE ZŁEGO ZDANIA MIMO ZE TO BYL BY NAJGORSZY SZMELC. NA RUINE NIE TRAFIŁEM WRECZ PRZECIWNIE. TO ZE ZA TAKIE PIENIADZE NIE ZNCZY ZE MA SIE WSZYSTKO SYPAC. TA KISZPANIA JEST CIENIZNA. JAKI SILNIK RENAULT JEST W NISSANIE?? 2.2 DIESEL?? JAKI JESZCZE QR20DE?? QG18DE?? JAK BY NIE BYL ZE TO RENAULT NIE MUSI OZNACZAC ZE TO BEZNADZIEJE(CHOC TAK ZAZWYCZAJ JEST)A PROPO CZESCI EKSPLOATACYJNYCH TO NIE MUSZE ZAKLADAC TEMATOW NA FORUM WIEM BARDZO DOBRZE CO LECI I W JAKICH ILOSCIACH. I ZDANIA NIE ZMIENIE AUTO KIEPSKIE To może łaskawie napisz co w tej cenie z dostawczych nie jest kiepskim szmelcem???Może wiele się dowiemy.Nikt Ci tu nie zabrania wyrażania własnych opinii, ale i tak tu zostaniesz w mniejszości.Nie musisz też krzyczeć przez wielkie litery wszyscy Cię słyszeli! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andyg Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Spokojnie. Podły egzemplarz może spotkać każdy. Zanim kupiłem swoje Vanette to pojeździłem sobie po kraju i pooglądałem. Wydałem kilkaset złotych ale było warto. Co zauważyłem. Sporo z tych aut było "zamordowane" przez właścicieli. jeden był wyjątkowo tragiczny. Nie miał chyba ani jednego całego plastiku. Powiązany drutami Silnik wyglądał jakby wyjeli go z 'Rudego" , jednym słowem tragedia. A właściciel zasuwa, że tylko 100 tys, że małe ciężarki woził itd. Zajechali auto w 7 lat. Na szczęście trafiłem je na początku i miałem punkt odniesienia. Jeszcze jedno spostrzeżenie niektóre pomimo fatalnego wyglądu i sporego przebiegu technicznie były dość sprawne . Silniki pracowały równo, biegi działały i jak nie były po wypadku to wszystko się otwierało i zamykało. Jeśli ktoś wydziwia to niech popatrzy na 8 - 9 letnią KIA -e. To go wyleczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 podsumowujacpana MARTI: trza se bylo kupic T4 przynajmniej czesci bys mial tansze xD i rocznik z 5 lat starszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andyg Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Temat trochę "zjechał". Nadal interesują mnie podpowiedzi eksploatacyjne. Ciekawy jestem jak wygląda temat haka holowniczego w Vanette. Chętnie bym kupił i zainstalował. Instalacja elektryczna nie stanowi dla mnie problemu ale może parę słów pod kątem mocowania mechanicznego, i co kupić. Kusi mnie też założenie szyby w dżwiach odsuwanuch z prawej strony. Chodzi o poprawienie widoczności podczas manewrów. I chyba najwaźniejsze to gdzie szukać w Warszawie przyzwoitego warsztatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 no dobra oddaje honor wasze serenki sa NAJSWIETNIEJSZE NAJBARDZIEJ NIEZAWODNE I TANIE POPROSTU BOMBA. hmm szukam drazkow kierowniczych tylnich linek sworzni prowadzacych konik i bebnow pare kół z podkładkami do regulacji wymiaru jeszcze nie znam i oczysicie uszczelniacze do calosci a poniewaz tak sie dobrze znacie napewno mi pomozecie ja nie moge se poradzic. czekam i wiem ze z Waszą pomocą wybrne z sytuacji.Juz sie wiecej nie kloce napewno jestem miejszoscia i nie mam racji i nie mam takiego doswiadczenia jak szanowni klubowicze POZDRO Dodano: Pon 03 Mar, 2008 14:42 jak jest zimno nie chce mi vanetka zapalic pytałem sie dziadka i mowi ze to swiece zarowe wiecie moze jak one wygladaja jak je wymienic i gdzie jakiej firmy i w jakiej cenie kupic a przewody wysokiego napiecia tez do nich wymieniac i jakis palec aparat i kopulke. rozwiejecie moje wątpliwosci to jest 98'' 23 dizel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Temat trochę "zjechał". Nadal interesują mnie podpowiedzi eksploatacyjne. Ciekawy jestem jak wygląda temat haka holowniczego w Vanette. Chętnie bym kupił i zainstalował. Instalacja elektryczna nie stanowi dla mnie problemu ale może parę słów pod kątem mocowania mechanicznego, i co kupić. Kusi mnie też założenie szyby w dżwiach odsuwanuch z prawej strony. Chodzi o poprawienie widoczności podczas manewrów. I chyba najwaźniejsze to gdzie szukać w Warszawie przyzwoitego warsztatu. Też nie miałem w bocznych drzwiach rozsuwanych, szybkę kupiłem 2 z uszczelkami na allegro i otwory wycinał mi lakiernik samochodowy, potem je zamontował. Bardzo to poprawiło widoczność np. przy włączaniu sie do ruchu.Przed zamontowaniem jeszcze sobie przyciemniłem szybki boczne i tylne folią.Z Vanetką poradzi sobie każdy warsztat, nawet pan Kazio w garażu :030: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 jak jest zimno nie chce mi vanetka zapalic pytałem sie dziadka i mowi ze to swiece zarowe wiecie moze jak one wygladaja jak je wymienic i gdzie jakiej firmy i w jakiej cenie kupic a przewody wysokiego napiecia tez do nich wymieniac i jakis palec aparat i kopulke. rozwiejecie moje wątpliwosci to jest 98'' 23 dizelprzewody ~130 zl swieca znajduje sie w cylidnrze trza odkrecic troszke silnika koszt nie wiem [do mazdy 50 zl/szt byla] palec i kopulka to akurat jedne z tanszych podzespolow powienes kupic je w kazdym sklepie w ktorym sa tajle do japonczykow imo do tego auta nie ma raczej problemow z czesciami jak sie chce to sie znajdzie:> Drazek kierowniczy: http://www.nokaut.pl/oferta/drazek-kierown...an-vanette.html np. i nie powiesz mi ze jest tak ciezko znalesc czesci omg peirwszy link jak mi w goglach wyskoczyl ;x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andyg Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Też nie miałem w bocznych drzwiach rozsuwanych' date=' szybkę kupiłem 2 z uszczelkami na allegro :[/quote'] Namiar proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Marti nie jest jeszcze aż tak źle z częściami. Trzeba troszkę poszperać lub się popytać. Każdy pomoże. Drążki albo tam gdzie podał czopochrup, albo choćby tutaj: http://sklep.intercars.com.pl/ obecnie nie mają w magazynie, ale jutro już się pojawiają albo nie mają poprawionej strony - trzeba dzwonić. Z resztą jak znajdę dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hugo Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 przewody ~130 zl swieca znajduje sie w cylidnrze trza odkrecic troszke silnika koszt nie wiem [do mazdy 50 zl/szt byla] palec i kopulka to akurat jedne z tanszych podzespolow powienes kupic je w kazdym sklepie czopochrup czy Ty kiedykolwiek widziałeś na oczy samochód z silnikiem Diesel'a? Nie sądzę. Pokaż mi w nim przewody zapłonowe, kopułkę aparatu zapłonowego i palec. Mój Boże jak czegoś nie wiesz to nie pisz. MARTI gratuluję szrota. Powiem Ci tak, że naprawiam różne auta i ogólnie Nissan z silnikiem Diesel'a do przebiegu min. 400 000 km jest bezawaryjny i nie ma żadnych wycieków z silnika. A już z tym, że potrzebujesz tylnich linek to mnie rozwaliłeś. Pierwsze słyszę o takiej awarii w japończyku. Wróżę Ci obecny przebieg Vanetki min. 600 000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Też nie miałem w bocznych drzwiach rozsuwanych' date=' szybkę kupiłem 2 z uszczelkami na allegro :[/quote'] Namiar proszę Dość dawno kupowałem z rozbitka ale np. http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=321482759 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 czopochrup czy Ty kiedykolwiek widziałeś na oczy samochód z silnikiem Diesel'a? Nie sądzę. Pokaż mi w nim przewody zapłonowe, kopułkę aparatu zapłonowego i palec. Mój Boże jak czegoś nie wiesz to nie pisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andyg Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Pisałem pod ten adres. Naipierw był brak reakcji. Następnie po ponowieniu wiadomości mam wrażenie że zostałem "olany" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 boszu ludzie chodzi mi o dostepnosc tych elementow na pytanie czy widzalem to odpwiadam tak mialem mazde w dizlu ale rzadko tam zagladalem chodzi o sam fakt latwosci dostepnosci tych czesci przeca on nawet netu nie przeszukal O_O i odpowiedzalem mu na pytanie :C pytal sie o te podzespoly to porpsotu odpowiedzalem ;d i nabilem se posta przy okazji ;d;d;d;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.