Gość pawel2611 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Jakie powinny być obroty, przy rozruchu auta? Bo u mnie jest 2000 i nie wiem czy to prawidlowe ustawienie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 napiał byś cos wiecej, co to za silnik i jak długo sie takie obroty utrzymują :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kotlet Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Jak na 1.4 z 96 roku to za dużo. Powyżej 1400 nie powinno wchodzić; wyreguluj. Poszukaj forum, było wpip na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serleon Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Ja mam inny kłopot mi obroty spadają do 500 na luzie - silnik jest rozgrzany. Jak może być przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel2611 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Silnik 1,4 rok 96 Na postoju obrotu wynosza 1000 po rozgrzaniu silnika I biegu obroty 1500- 1800 II biegu 2000 III biegu 2500 [ Dodano: Pon 25 Lut, 2008 10:27 ] JAk spadaja Tobie( serleon) obroty , musisz wyczuscic silnik krokowy. Ja to ostatnio zrobilem i juz mi nie spadaja obroty Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serleon Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Co to jest silnik krokowy, gdzie się znajduje i jak go wyczyścić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_k Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 hej serleon, ja mam identyczny problem jak ty obroty spadają mi do 500 obrotów, ale tylko na rozgrzanym silniku, przy zimnym trzymają się ok 1000 (znajomy mechanik stwierdził że jak jest ssanie to się trzyma na obrotach jak się rozgrzeje ssania nie ma i kiszka) opisz od kiedy taka sytuacja ma miejsce?? u mnie ma to miejsce gdzieś od 2 miesięcy od momentu montażu gazu, instalacja Stag 300 sekwencja, problem jest zarówno na gazie jak i benzynie, mechanik stwierdził że gazownik jak spi..... to niech naprawia a gazownik stwierdził że instalacja nie może mieć wpływu i koło się zamyka. macie może jakieś pomysły?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel2611 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Hej Serleon. Nie powiem Tobie gdzie znajduje sie silnik krokowy, bo robil mi to mechanik. Wiec jak masz mechnika jedz do niego, albo znajdz w instrukcji nissana almera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terano1 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Spróbuj przeczyścić przepustnice środkiem ktory znajdzieszw kazdym sklepie motoryzacyjnym Bylo juz gdzies pisane jak czyscic ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patriot Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Nie rob tak jak radzi terano1. Ja w taki sposob uszkodzilem przepustnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terano1 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 patriot moze juz wczesniej miales uszkodzona przepustnice a wyczyszczenie jej bylo gwozdziem do trumny Ja od 2 lat co jakis czas czyszcze w ten sposob przepustnice i nic jeszcze nie uszkodzilem, i nie mam z nia zadnych problemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_k Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 No i znalazłem rozwiązanie problemu dla zainteresowanych tematem http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...p;highlight=n15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Jakie powinny być obroty, przy rozruchu auta? Bo u mnie jest 2000 i nie wiem czy to prawidlowe ustawienie.Pozdrawiam ... no ogólnie poprawne pod warunkiem że jest to tuż po rozruchu i na zewnątrz jest c.a. -25C [ Dodano: Czw 28 Lut, 2008 10:41 ] No i znalazłem rozwiązanie problemu dla zainteresowanych tematem http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...p;highlight=n15 ... ok, ale wątek głównie promuje wyczyszczenie przepustnicy poprzez spryskanie jej wnętrza "carbon cleaner'em". Przy problemach typu spadek obrotów do 400-500 przy wysprzęglaniu konieczne jest czyszczenie zaworku IACC po uprzednim jego demontażu. Samym "psikaniem" spray'u do przepustnicy nie ma szans dobrze go wyczyścić. Po robocie należy oczywiście na nowo ustawić wolne obroty. Wczoraj takowe czyszczenie miałem zrobione u siebie i wszystko chodzi elegancko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patriot Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 terano1, nie, wczesniej wszystko bylo dobrze. Po prostu przepustnice trzeba rozebrac i normalnie wyczyscic i ustawic obroty. Psikanie nic nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymcio Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Ostatnio kupiłem preparat do czyszczenia przepustnicy. Koszt 20pln i jest perfekcyjnie, szczególnie że przepustnica nie była czyszczona z dwa lata i już strasznie zamulało na jałowym. Zdejmujesz filtr odpalasz auto i powoli pryskasz. Polecam, bo mało roboty i naprawdę daję rade. Tylko kup dobry płyn (najlepiej US lub Canada) na którym jest dużo ostrzeżeń o szkodliwości A czym jest zawór IACC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_k Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Dzisiaj zamówiłem takowy preparat wysyłkowo, zobaczymy co z tego wyjdzie, dosyć dużo ludzi sobie chwali to rozwiązanie więc mam nadzieje że mi też pomoże jeśli nie da to efektu będę szukał dalej i pewnie skorzystam z rady Darek, nie jest to duży wydatek a jeśli pomoże to i koszty i czas zaoszczędzę. tak czy tak jak przetestuje to dam znać jaki skutek to odniosło, mam pytanie do ciebie Darek, czy sprawdzałeś wcześniej sposób ze sprayem? mówisz dość pewnie że to nie może pomóc ! ps. przyłączam się do pytania co to jest zaworek IACC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacku Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Witam Wyprzedzając kolejne pytanie odnośnie regulacji obrotów i ciągnąc temat niskich na jałowym biegu polecam ten link http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=28721 a w szczególności wypowiedź Kolegi ZETKA Czyszczenie czyszczeniem, ale regulacja wolnych obrotów to też ważna rzecz i skuteczna. Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Dzisiaj zamówiłem takowy preparat wysyłkowo, zobaczymy co z tego wyjdzie, dosyć dużo ludzi sobie chwali to rozwiązanie więc mam nadzieje że mi też pomoże jeśli nie da to efektu będę szukał dalej i pewnie skorzystam z rady Darek,nie jest to duży wydatek a jeśli pomoże to i koszty i czas zaoszczędzę. tak czy tak jak przetestuje to dam znać jaki skutek to odniosło, mam pytanie do ciebie Darek, czy sprawdzałeś wcześniej sposób ze sprayem? mówisz dość pewnie że to nie może pomóc ! ps. przyłączam się do pytania co to jest zaworek IACC lukasz_k nie odradzam Ci całkowicie stosowania spray'a , bo rzeczywiście może pomóc przy stosunkowo niewielkim zabrudzeniu. Spray'em na pewno możesz "spsikać" przepływomierz i gardziel przepustnicy i całkiem przyzowicie je wyczyścić, ale sam zaworek IAAC nie jest dobrze dostępny w związku z tym raczej nie da się w tem sposób dobrze go wypłukać ze zgromadzonych tam "syfów". Osobiście próbowałem czyścić przepustnicę w ten sposób i pozytywny efekt był, ale dość krótkoterminowy. Zaworek IAAC Idle Air Adjusting Control (unit) popularnie i niestety błędnie zwany jest silnikiem krokowym. Służy do regulacji obrotów biegu jałowego przy całkowicie zamkniętej przepustnicy. Wykonany jest w postaci cylindrycznej "tulejki" z umieszczonę wewnątrz cewką elektromagnetyczną z trzpieniem i sprężyną. ECU steruje prądem płynącym przez cewkę wychylając trzpień stosownie do chwilowego zapotrzebowania silnika na powietrze podczas pracy na biegu jałowym, np włączenie świateł powoduje większe wychylenie trzpienia i dopuszczenie dodatkowego powietrza , w efekcie obroty silnika rosną z c.a 700 do 800 rpm. Cały moduł może być jeszcze uzupełniony o zaworek FICD do regulacji prędkości obrotowej silnika w aucie z klimatyzacją. Mam nadzieję że odpowiedziałem na zadane pytanie ... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_k Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 faktycznie wyjaśniłeś mi troszeczkę, dzięki wczoraj wyprobowałem sposób ze sprayem, i efekt jest bardzo zadowalający, na jak długo to się dopiero okaże, ps. ile taka usługa wyczyszczenia kosztuje u mechanika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Przepraszam że odgrzebuje stary temat ale mam pytanie... Zrobiłem sobie czyszczenie przepustnicy tzn. napsikałem do niego środkiem do czyszczenia przepustnic... Ładnie schodzi teraz z obrotów (nie spada do 500) ale po odpaleniu jak jest ssanie to obroty utrzymują się na poziomie 1500-1600. Jak już się rozgrzeje to ok 750-800. Da się jakoś wyregulować obroty gdy silnik chodzi na ssaniu?? Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Zastanawia mnie zasada działania takich środków "cudo" na psychikę i dobre samopoczucie właściciela auta. Panowie i Panie nie ma co się łudzić to nic nie daje! Na dłuższą metę trzeba i tak wszystko rozebrać i dokładnie przeczyścić! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Zastanawia mnie zasada działania takich środków "cudo" na psychikę i dobre samopoczucie właściciela auta. Panowie i Panie nie ma co się łudzić to nic nie daje! Na dłuższą metę trzeba i tak wszystko rozebrać i dokładnie przeczyścić! Pewnie że najlepiej wszystko rozebrać i wyczyścić ale nie mam narazie na to czasu... I nie pisz że nic nie daje bo DAJE!!! Ja widzę zdecydowaną poprawę! Od kiedy przeczyściłem nigdy obroty nie spadły mi do 600... Ale wracając do mojego pytania: czy da się wyregulować obroty silnika gdy chodzi na ssaniu?? A może trzeba coś jeszcze wyczyścić?? Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Pisałem o długotrwałym efekcie. Kiedy czyściłeś - wczoraj, czy tydzień temu? Jeśli chcesz coś zrobić porządnie to nie mz zmiłuj czas trzeba znaleźć i mieć spokój na długo. Gdyby wszyscy naprawiali auta "sprayem" to włos się się jeży....strach jeździć Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Pisałem o długotrwałym efekcie. Kiedy czyściłeś - wczoraj, czy tydzień temu? Jeśli chcesz coś zrobić porządnie to nie mz zmiłuj czas trzeba znaleźć i mieć spokój na długo. Gdyby wszyscy naprawiali auta "sprayem" to włos się się jeży....strach jeździćPowodzenia. Napewno kiedyś to wszystko rozbiorę i wyczyszczę... Autko niedawno kupiłem i jeszcze się go uczę Ale denerwowały mnie te spadające obroty więc na razie popsikałem i pomogło... A powiedz mi może wiesz czy da się wyregulować obroty silnika na ssaniu?? Bo wydaje mi się że są trochę za duże (po odpaleniu ok 1500 a nawet więcej). Czytałem chyba wszystkie posty o obrotach ale o ssaniu nie było... Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zacząłbym od najtańszej metody tzn dokładnie przeczyścić świece, styki, posprawdzać połączenia, kable wysokiego napięcia + wymienić filtr powietrza za kilkanaście złotych. Jak to nie pomoże trzeba sprawdzić wyprzedzenie zapłonu. Jak to nic nie da to chociaż możesz coś wykluczyć. Moim zdaniem u Ciebie chyba jednak to brudna przepustnica sądząc po objawach. U mnie też obroty skakały do 1500 i była to właśnie brudna przepustnica. Obroty jałowe przy zimnym motorze wróciły do normy. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.