Gość beton188 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Witam Wszystkich... Mam taki problem: Nissan Micra 1.0 88r benzynka.... Odpalam... zapala z tyknięcia..... wysokie obroty.. może kolo 1500 ,może nawet 1700 tak na słuch.... poprzedniemu właścicielowi udawało sie zbić obroty na prawie normalne (naciskał i szybko puszczał gaz).... Może ktoś bardziej kumaty ode mnie (czyli każdy na tym forum) podpowie jak to wyregulować albo co z tym zrobić.... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 ooo...kolejna kadziesiątka w świetokrzyskim :one: Jak Ty naciskasz i puszczasz gaz to również obroty maleją czy zostają na takim samym poziomie? Czasem jak odpalam zimne auto to potrafią mi obroty wzrosnąć nawet do prawie 2000 obr/min, ale po chwilowym naciśnięciu gazu wracają na 900 obr/min bo tak sobie ustawiłem (powinno być jeszcze mniej). Podsumowując: jeśli po naciśnięciu gazu obroty maleją to się nie przejmuj [ Dodano: Pon 25 Lut, 2008 14:50 ] Poszukaj tutaj : -> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...=wysokie+obroty -> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...=wysokie+obroty -> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...=wysokie+obroty -> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...=wysokie+obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beton188 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Właśnie nie maleją... nieraz i godzine po ruszeniu ... sa na poziomie 1500.. i wyje mi tak na miescie... nieraz po przygazowaniu sie uspokoji i trzyma wolne obroty... ale to jest ewenement Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Alysee Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Mam dokladnie ten sam problem, micra 1.0 LPG. Wczesniej zdarzylo mi sie tak ze dwa razy ze wskoczyly takie obroty ze na ludzie auto poprostu wylo,ale ostatnio jest tak caly czas, niezaleznie czy na benzynie czy na gazie, krecenie srubka przy obrotach nic nie pomaga. Wrazenie jest takie, jakby ssanie sie nie wylaczalo, ale i tak obroty wydaja sie wyzsze niz na ssaniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beton188 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 widze ze ten sam problem bo nieraz to pod 2000 mi chyba obroty jalowe podchodza;), a po rozgrzaniiu i paru przygazówkach nie zdaza Ci sie ze zejda obroty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Martinez Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 do wymiany najprawdopodobniej silnik krokowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 W K10 nie ma krokowca ... za stara konstrukcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Alysee, beton188, Sprawdźcie czy jest napięcie na bimetalu (ebonitowa puszka przy gaźniku od strony kabiny)i czy ma przejście.Jeśli grzałka w puszce bimetalu nie będzie grzała przy odpalonym silniku to ssanie nie otworzy się do końca a co za tym idzie automat ssania nie odpuści obrotów. :/ automat ten ma tendencję równierz do zacinania się,należy wtedy rozebrać go ,wyczyścić i nasmarować najlepiej silikonem w sprayu do konserwacji uszczelek (wyśmienicie smaruje i zabezpiecza przed korozją). Nie zapomnijcie przed rozkręceniem oznaczyć sobie położenia puszki,bo nawet nieznaczne jej przestawienie ma wpływ na czas działania ssania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek33 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Witam Tydzień temu zakupiłem Micrę z 1991 r. Ma silnik o pojemności 1000cm no i mam te same problemy o których piszecie. Poza tym ze silnik ma wysokie obroty, które nie spadają to po dłuższym postoju mam problemy z rozruchem zimnego silnika i trzeba trochę pokręcić. Myślałem o kupnie gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 mam problemy z rozruchem zimnego silnika i trzeba trochę pokręcić.Ale wiesz, że w K10 po dłuższym postoju należy przed odpaleniem nacisnąć kilka razy pedał gazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Ale wiesz, że w K10 po dłuższym postoju należy przed odpaleniem nacisnąć kilka razy pedał gazu? Piotrek33 I odpalamy bez gazu,ale to już tyle razy było :/ .Następnie kilka chwil niech pochodzi i przez naciśnięcie gazu powinny nam spaść obroty.Jeśli się tak nie dzieje to po rozgrzaniu regulujemy wolne obroty wkrętem bliżej korpusu a wkręt na dźwigience jest od regulacji obrotów ssania(na zimnym) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beton188 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 A gdzie tego bimetalu szukać? Można jakąś fotkę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 beton188, Masz tutaj zdjęcie z opisem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beton188 Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Sorki że odkopuje tak stary temat. Choć sam go założyłem. Ale mam jeszcze pytanie: Czy każdy gaźnik w K10 ma ten bimetal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 beton188, Tak każda K10 powinna mieć tą puszkę z bimetalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.