Sznurek Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 michael, przecież ja pisałem to do Stinger, bo to on temat umieścił wiec o co chodzi tera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stinger Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 No ja własnie nie wiem czego on tu chce A tak wogóle wracając do tematuto ciekawe ile kosztował by mnie taki przegląd silnika zeby sprawdzić co tam sie powaliło.. Mam nadzieje że uda mi sie wkrótce to naprawić żeby silniczek znów był cichutki tak jak kiedyś.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazii666 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 sprawdź popychacze chydrauliczne w sr20de czyli 2.0 potrafiły sie zapowietszyć albo zapchać i wtedy silnik pracuje jak stary disel ja u siebie odpowietszałem i efekt jest. Tylko niewiem czy ty u siebie masz takie jak w 2.0 jeden samoregulator w jc to koszt ok 86zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mitko Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Mazzi666, mnie się wydaje, że mój SR20DE też troche za głośno pracuje (były wymieniane pierścionki, tulejki zaworów) i powiedz mi jak sprawdzić czy hydrauliczne regulatory są zapowietrzone i jak je odpowietrzyć? Czy robiłeś to sam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej8408 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 chciałem zapytać was drodzy forumowicze czy ktos moze mi udzielić informacji na temat regulacji zaworów w p11.byłem u mechanika,lecz on odesłał mnie do serwisu twierdząc ze nie zrobi mi tego ponieważ trzeba zakupić cały kopmlet płytek do regulacji ale to jes duzy koszt...a w serwisie dobiorą odpowiednie....moze ktoś juz z tym robił?prosze o info... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 ja nie robilem, ale przed chwila czytalem instrukcje na ten temat - z niej wynika, ze konieczne jest posiadanie owych plytek oraz narzedzia do pomiaru luzu - na tej podstawie odczytujesz obecny luz, porownujesz z luzem przewidzianym przez Nissana, nastepnie dokonujesz korekty wymieniajac plytke na odpowiednia, jesli taka koniecznosc zajdzie. cala operacja opisana jest w ksiazce serwisowej do primery i nie wyglada jakos bardzo skomplikowanie (chociaz ja sam nigdy tego nie robilem) no i trzeba posiadac te plytki regulacyjne. byc moze dostaniesz je u jakiegos innego mechanika, jesli ten nie mial - np zmierzyc luzy samemu, spisac, jakie plytki beda potrzebne i podzwonic, popytac. jesli cos zle naskrobalem, to mnie poprawcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.