maniek Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Witam Zamierzam udać sie na geometrię zawieszenia i mam pytanie. Cy najpierw powinienem pojechać na takie wstępne oględziny zawieszenia i dopiero na geometrię czy na odwrót ? Bo wiadomo, że geometria musi być wykonana na zawieszeniu w stanie dobrym, stąd moje pytanie o kolejności. A przy okazji ile powinna mnie kosztować ta przyjemność (geometria) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 na początku trzeba sprawdzić stan zawieszenia, sprawność amortyzatorów, wjechać na szarpaki, bo inaczej się okarze że będziesz podwójnie robił geometrię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 No właśnie o tą kolejność mi chodziło, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tonek Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 geometria z tego co pamiętam ok. 100zł, tylko zaznacz wyraźnie i powtórz 5 razy w warsztacie że chcesz geometrię, nie tylko zbieżność. W twoim modelu ustawia się też tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 warto wiedzieć, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.