Gość Bodzió Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 :one: mam pytanie o treści następującej czy żeby przełożyć fotele z anglika wystarczy przekręcić tylko szyny wraz z regulacją czy wymaga to bardziej skomplikowanych operacji ?? a kolejna rzecz to taka że gość gadał że można ściągnąć piankę wraz ze skórą i materiałem i założyć na stary fotel z wersji eur aby miał on też regulację odcinka lędżwiowego i proszę o pomoc bo fotele są w stanie praktycznie idealnym p.s. aha i jeszcze jedno wyczytałem gdzieś że przełożenie lusterka z anglika też jest ryzykowne tzn normalne lewe od kierowcy u nas to lewe czyli pasażerskie u nich czemu jest to ryzykowne są inne kąty wygięcia szkła czy co ?? z góry dziękuje za udzielenie odp na powyższe pytania bo w końcu sam nie wiem jedni mówią tak inni tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Tapicerkę siedziska łatwo zdjąć trzyma sie na metalowych obrączkach jak spojrzysz pod siedzenie . A z oparciem nie pomogę ale siedzisko i oparcie są z szyte ze sobą . Co do lusterka od anglika maja inny zakres regulacji wiec możesz mieć problem z prawidłowym ustawieniem lusterka. , szkło też sie różni. [ Dodano: Czw 28 Lut, 2008 20:05 ] Siedzisko od kierowcy tak jak u mnie ma regulacje w 3 płaszczyznach(3 pokrętła), a pasażera ma chyba 2 pokrętła. więc jedynym dobrym pomysłem chyba jest przełożenie tapicerki na fotelu kierowcy . A fotel pasażera przykręcić z szynami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bodzió Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 ok dzięki za odp a i jeszcze jedno czy zna ktoś dobrego i w miarę niedrogiego tapicera samochodowego z okolic Warszawy to odpiszcie bo skoro można to przełożyć to chyba lepiej jak zrobi to tapicer z ↑ dziękuje za odpowiedż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Odkrecasz siedzisko od szyn i przekladasz. Tapicerki nie ruszasz. Tak jest w carismie w primerze pewnie jest tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 lusterka sie roznia ale tylko tym elementem na stale przykrecanym do dzrwi, przerabialem temat, jest tam kaka "krzywka", ma ona inny ksztalt. jesli chcesz wymianic tylko lusterko-obudoe, silniczek i szklo bedzie pasowac. Ja wymienialem lewe od strony kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterP11sz-n Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Jesli chodzi o przekladke siedzen to przerabialem ten temat u siebie - najprsciej i najlepiej jest pozostawic szyny a wymienic siedzisko i oparcie - operacja ogranicza sie do odkrecenia 8 srubek - siedzisko przykrecone jest od dolu na cztery nakretki , wystarczy je odkrecic i wychodzi cale z tapicerka, z oparciem sprawa jest troszke bardziej skomplikowana bo trzeba rozpiac tapicerke i zdjac pastiki z boku siedzenia - po podciagnieciu tapicerki do gory zobaczysz po dwie srobki z kazdej strony - odkrecasz i wychodzi ci oparcie - monataz wiadomo w odwrotnej kolejnosci, wszystko idealnie pasuje jedyna roznica to to ze regulacja podparcia pod ledzwia jest z drogiej strony. Nie polecam walczenia z szynami gdyz sa one dosc konkretnie wnitowane stalowymi nitami do szkieletu siedzenia. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bodzió Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 cześć zainteresowała mni9e twoja odpowiedź o lusterku znaczy że jak jest lusterko lewe od anglika czyli pasażerskie to jakoś pod innym kątem jest mocowanie całego lusterka czy jak to jest nie będzie w nim nic widać ??? <- z twojej odpowiedzi wnioskuję że nie będzie pasowało całe mocowanie do drzwi więc nie wiem jak i co bo wersji eur w ogóle nie mogłem dostać nigdzie a ty mi piszesz że kloc i już że nie pasuje a ja już się tak cieszyłem <- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Mocowanie do drzwi będziesz miał identyczne , tylko w środku lusterka bedzie różnica . Inny zakres regulacji i szkło też sie różni prawe od lewego. Popatrz sobie na allegro że same szkła też się różnią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 przerabialem temat u siebie, lusterko w srodku jest takie samo!!!! Rozni sie tym elementem na stale do drzwi montowanym, na trzy srobki. szklo, mechanizm i mocowania sa takie samo. mialem dzwona i zamowilem z allegro lusterko lewe z anglika-czyli w angli pasazera a u nas kierowcy. przelozylem jeden do jednego i wygladalo do d*py... da sie przelozyc i dziala, widac i da sie ustawic ale miedzy szklem a obudowa robi sie dziura taka ze sie tam reka miesci!!! ta czesc na stale montowana do drzwi ma taka "krzywizne" i ta krzywizna sie rozni anglik od euro, nie wiem jak to napisac, krzywka, jak skladacie lusterko do szyby to przeskakuje na tej krzywizni i kiedy ustawiacie lusterko normalnie to ta krzywka ustanawia pozycje lusterka, druba czesc krzywiznt ta na lusterku(ta w ktorej jest szklo) jest TAKA SAMA. wiec jesli miales wypadek, ktos Ci ukradlu obudowe ze szklem a ta czesc przy drzwiach sie ostala z ta metalowa rurka co w nia przewody wchodza to kupuj z anglika i zakladaj. TEMAT SPRAWDZONY chba ze sa jeszcze rozne zestaw lusterk lewych angielskich ale nie wydaje mi sie. Jak cos to moj numer fona, podpowiem i wyjasnie 791038248 Marcin P.S nie mam fotek to bym podeslal, wysli mi numer tele na moja komure to ci wysle mmsa Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bodzió Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 ok tylko nasuwa mi się od razu pytanie takiej treści jak przełożyć tą krzywkę (przy karoserii) od wersji euro do angola skoro obie te części tą przy drzwiach i tą w której jest szkło łączy ze sobą stalowa podkładka ze sprężyną w środku i według mnie jest to temat nierozbieralny bo jak to rozbabrzesz tzn rozłączysz te obie części od siebie o ile się to uda to wydaję mi się że bez specjalnej prasy do zaciskania czegoś takiego połączenie ze sobą obu tych części z powrotem co najmniej graniczy z cudem ale takie jest moje przypuszczenie więc czekam na wasze spostrzeżenia i może wspólnie się coś wymyśli <- :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Jak tam Bodzió? Poszlo? Ta podladka, jest nacisnieta i sie blokujew rowku, jak bedziesz dzialal to zapodaj fotky to bedzi knowhow, pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wit.Ek. Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Ostatnio przeczytałem, że poduszki powierzne bpoczne są zamontowane w fotelach w P11.144. Oznacza to chyba, że jeśli się wyjmuje siedzenia to nie wolno ich pomylić bo inaczej to się kurtynka otworzy nie od strony drzwi tylko sąsiadującego fotela... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melo Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Dokladnie ale i pokrętła bedziesz miał w mało dostępnym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bodzió Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 właśnie wczoraj przełożyłem sobie przednie fotele z angielskiej wersji GT fotel pasażera to był pryszcz bo wywaliłem cały z szynami i włożyłem nowy za to z fotelem kierowcy czyli angielskiego pasażera to już wyższa szkoła jazdy siedzisko schodzi stosunkowo łatwo po odkręceniu 4 śrubek ale oparcie to jest dopiero przekichane ściągnąć trzeba się bawić z metalowymi obrączkami na zewnątrz oparcia pod spodem po rozgięciu obrączek na dole ukazuje nam się wnętrze fotela i tam kolejne 5 obrączek których rozgięcie nie jest wcale takie trudne potem ściągamy oparcie od starego fotela i zakładamy od wersji GT oparcie wchodzi ładnie i pasuje idealnie problem zaczyna się dopiero z zagięciem z powrotem tych metalowych obrączek w środku oparcia koszmar po prostu. Moja dobra rada do przekładania tapicerki na oparciu fotela poproście drugą osobę i kupcie sobie browarek ja składałem to sam i jest to naprawdę trudne (kto to robił sam wie o co chodzi) potem przykręcamy cały fotel z szynami na swoje miejsce i śmigamy furką z kozackimi kubłami różnicę na zakrętach czuję się od razu aha i mamy w ten sposób 2 fotele regulowane we wszystkich płaszczyznach oraz z regulacją lędźwi :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bomber.ktmg Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Nie chcąc zakładać nowego wątku spytam tu..czy z tapicerką skórzaną jest tak samo? Załóżmy kupię komplet i przekładam tylko poszycie fotela kierowcy i będzie git? Czy może trudniej jest poszycie skórzane rozebrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek81 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Orietujecie sie czy fotel kierowcy w P10 96r jest taki sam jak P11 ?? Bo musze wymienić i nie wiem czy sa takie same rozstawy srób mocujacych czy nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.