Gość marcinthebest Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Moj ukochana micierka "nie kręci" się Wyrażnie brakuje jej mocy w zakresie wyższych obrotów.Silnik ledwo wyciąga na 4 100 km/h(kiedyś szła 130).Na 5 120 km/h......tragedia!Najgorsze że nie wiem co to jest.Regulowałem zapłon,zawory ,czyściłem gaźnik,sprawdzałem palec,kopułke,świece,rozrząd.Wykluczam raczej uszczelke pod głowcą,bo nie ma żadnych objawów,chociaż nie sprawdzałem spężąnia,ale niedawno ją wymieniałem i wszystko zdrowiutkie,aż padre się sam zdziwił(Jest mechanikiem i niejedno już widział) .Samochód pracuej równo,nie przerywa,pracuje na wszystkich garach,zapala ok,ale troszkę dziwi mnie zbyt cicha praca.....tak jakby miała przytkany wydech,słychac sam silnik.Czy to może byc to????To jest micierka bez katalizatora.Kumpel smieje się ze mnie,ze jeszce trochę poczeka i mnie bobkiem weźmie:( Pomóżcie! [ Dodano: Czw 28 Lut, 2008 22:31 ] I znów moja micierka idzie 1zł 60gr:))))))))Moja przypuszczenia sie potwierdziły-zapchany tłumik końcowy.Kawałek pręta załatwił sprawe.Obewrało się wygłuszenie końcowego tłumika i zapchało wylot układu.Teraz znów mogę szalec!!!! [ Dodano: Czw 28 Lut, 2008 22:54 ] I znów moja micierka idzie 1zł 60gr:))))))))Moja przypuszczenia sie potwierdziły-zapchany tłumik końcowy.Kawałek pręta załatwił sprawe.Obewrało się wygłuszenie końcowego tłumika i zapchało wylot układu.Teraz znów mogę szalec!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz1983 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Witam mam problem z moją primerka 2.0SRI 97r,poniewaz nie ma siły i sprawdzałem Ciśnienie na zaworach i wyszło ok 9, czy ktos ma dane jakie powinno być cisnienie?Jaka moze być przyczyna tak małego ci śnienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 z tego co wyczytałem niewiem czy to jest to ale raczej tak compression ratio..........9.5:1(4-speed) or 10.3:1 compresion pressure (at 350 rev/min): standard .................192 lbf/in^2(13.5 kgf/cm^2) minimum.................164 lbf/in^2(11.5 kgf/cm^2) maximum difference between cylinders .................14 lbf/in^2(1 kgf/cm^2) [ Dodano: Pon 10 Mar, 2008 20:37 ] mogą byc juz zużyte pierscienie , tak samo zaworki mogą byc juz nie tak szczelne jak kiedyś , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Witam mam problem z moją primerka 2.0SRI 97 Kolego troche nie ten dzial. a w temacie obstawial bym pierscienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 a ja kurcze niedoczytałem ze o primę chodzi hehehe tlko o micrze pisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 ale chyba micra k11 bo k10 z silnikiem MA12 ma stopień sprężania 9,0:1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.