Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Stukanie przy przespieszaniu, hamowaniu i dziurach - dzwi?

Gość danielc81
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość danielc81

Witam,

3 tygodnie temu kupiłem Almere 2001 i nic nie stukało. Jaki tydzien temu gruntownie go przejrzałem, umyłem itd. Nałożyłem również smar na zawiasy w dzwiach, bo wydawały mi sie bardzo suche, oraz założyłem gumowy ochronne na brzegi drzwi, zeby ich nie obić w garażu czy na prakingu.

Za dzien, lub dwa usłyszałem delikatne stukanie z obu stron, wydaje mi sie, ze dzwięk dochodzi z drzwi. Stukanie jest ciche, krótkie i metaliczne no i denwerujące :) Ruszałem drzwiami i i mają lekki luz. NIe wiem za bardzo co zrobić, czy co wymienić. Prosze o dokładną nazwę i opis, jestem zupełny laikiem jezeli chodzi o sprawy samochodowo-mechaniczne.

Pozdrawiam

Daniel

Nałożyłem również smar na zawiasy w dzwiach, bo wydawały mi sie bardzo suche

No i smar zjadł Ci zawiasy :D:D

A tak na poważnie to pewnie odezwały się łączniki albo jakaś końcówka kierownicza lub sworzeń,najlepiej podjedz do jakiegoś warsztatu to Ci to zdiagnozują

• 2 tygodnie później...

Popularne zjawisko, prawdopodobnie zawiasy drzwi stukaja, z czasem sie wyrabiaja i potrafia o sobie co jakis czas przypomniec.

Gość Majki_Wawa

ja to zdiagnozowalem w jeden prosty sposob :).Pojechalem w ciche miejsce,pojezdzilem sobie z zamknietymi drzwiami a potem otworzylem sobie drzwi kierowcy.Diagnoza byla taka:drzwi zamkniete = stuka,drzwi otwarte = nie stuka.Czyli odzwyaja sie drzwi ktore gdzies sie obijaja,byc moze zawiasy bo to najczesciej sie wyrabia.Olalem :)

Tylko, ze u mnie zadnych luzow w drzwiach nie ma :?:
gdy masz wyrobione zawiasy drzwi luzu nie poczujesz, chyba że są na maxa sklekotane

4 LETNIE auto - mogly sie zawiasy wyrobic ?!

Co z tym zrobic ?