Gość danielc81 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Witam, 3 tygodnie temu kupiłem Almere 2001 i nic nie stukało. Jaki tydzien temu gruntownie go przejrzałem, umyłem itd. Nałożyłem również smar na zawiasy w dzwiach, bo wydawały mi sie bardzo suche, oraz założyłem gumowy ochronne na brzegi drzwi, zeby ich nie obić w garażu czy na prakingu. Za dzien, lub dwa usłyszałem delikatne stukanie z obu stron, wydaje mi sie, ze dzwięk dochodzi z drzwi. Stukanie jest ciche, krótkie i metaliczne no i denwerujące Ruszałem drzwiami i i mają lekki luz. NIe wiem za bardzo co zrobić, czy co wymienić. Prosze o dokładną nazwę i opis, jestem zupełny laikiem jezeli chodzi o sprawy samochodowo-mechaniczne. Pozdrawiam Daniel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Nałożyłem również smar na zawiasy w dzwiach, bo wydawały mi sie bardzo suche No i smar zjadł Ci zawiasy A tak na poważnie to pewnie odezwały się łączniki albo jakaś końcówka kierownicza lub sworzeń,najlepiej podjedz do jakiegoś warsztatu to Ci to zdiagnozują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elgreen Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 u mnie podobnie - stukaja drzwi kierowcy - denerwujace - a pewnie latwo mozna naprawic ... Prosto z diagnozy jechalem wiec to nie zawieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Popularne zjawisko, prawdopodobnie zawiasy drzwi stukaja, z czasem sie wyrabiaja i potrafia o sobie co jakis czas przypomniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...