Gość CLOOS Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Witam wszystkich serdecznie.Na imie mam Artur i jestem z poznania.Posiadam Almere n15 1.6 Ostatnio zauważyłem dziwny problem po odpaleniu :/ Po włączeniu swiateł niby jest ok,ale po przygazowaniu silnika (np:ruszajac) bardziej sie rozjasniaja to samo dzieje sie z podswietleniem deski rozdzielczej które po chwili zaczyna swiecic jasniej.Nissanka mam od roku i wydaje mi sie ze wczesniej tego problemu nie było.Czyżby alternator sie konczył? Czekam na wasze uwagi.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 jak nie masz czym sprawdzić napięcia na alternatorze to jedź do elektryka i sprawdź ładowanie alternatora padł pewnie regulator napięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Takie zjawisko może również oznaczać początek końca akumulatora. Miałem podobne objawy w poprzednich autach i za kilka miesięcy akumulator odmawiał posłuszeństwa. Możesz sprawdzić jego kondycję u specjalisty i przy okazji zrobić pomiary prądu ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CLOOS Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Akuma ma 2 lata.Wczesniej miałem wyciek płynu chłodniczego nad altkiem .Jak myslicie mógł dostac sie do srodka alternatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymcio Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 A mi się wydaje że może masz trochę za niskie obroty na jałowym. W jakich graniach sie utrzymują? Była czyszczona przepustnica i silniczek krokowy? Ja mam tak samo, roczny aku i sprawdzane napięcie na alternatorze. Wszystko jest ok a mimo to jak niekiedy podjade na światła to widzę że lekko przygasają. Płyn raczej nic nie może zepsuć w alternatorze. Jak wiedziesz w większą kałuże to też pod maską jest mokro ale nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CLOOS Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Obroty po odpaleniu utrzymuja sie na 1500 obr/min(zimny silnik) .Pozniej 750 obr równo trzyma.Sęk w tym ze reflektory zaczynaja swiecic mocniej dopiero po dodaniu gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymcio Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 sprawdz jaki masz prąd alternatorze. Radziłbym pojechać do zakładu gdzie zajmują się akumulatorami oni sprawdzą jaki gęsty masz elektorlit etc i jak ładuje Ci na luzie. To może być wyjśćie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alf Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 na jałowym biegu światła są chyba zasilanez akumulatora a nie z alternatora? z moich doświadczeń wynika, że to akumulator ci się kończy, może być niedoładowany, po dłuższej trasie może dojść do siebie ale nie musi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał...G Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Pod uruchomieniu silnika akumulator możesz sobie wyjąć i schować do bagażnika, akumulator rozruchowy jak sama nazwa wskazuje służy tylko do rozruchu silnika czyli podania prądu na rozrusznik, przy działającym silniku nie pełni już on praktycznie żadnej roli bo wtedy już działa alternator, objawy takiego zachowania się świateł czyli pulsowania są objawami że coś jest nie tak z alternatorem, prawdopodobnie regulator napięcia padł lub jest poprostu zasyfiony ale to raczej wątpliwe. Podjechać do zakładu zajmującego się elektryką samochodową oni już dojdą co jest nie tak, i wymienią co trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość look Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Sprawdź napięcie na alternatorze, czy za bardzo nie przysiada. Najlepiej podjedź do elektryka niech zobaczy alternator, być może z jakiś powodów prąd wzbudzenia jest za mały, tzn regulator nie działa jak powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CLOOS Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Wielkie dzieki za wasze wyppowiedzi byłem u auto elektryka,potwierdziłl ze to regulator napiecia.Czekam do wypłatki bo naprawa 200zł o ile nie bedzie utrudnien :-) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.