Gość Adam Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Siema! Teraz przyszedł czas na mnie. Tylna wycieraczka zatrzymała się w 1/4 cyklu. Jechałem do pracy i w sumie nie wiem co się stało. Mam nadzieję że to nic poważnego. Zobaczę po pracy albo w sobotę. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Raz na rok polecam przesmarowac tylna oske wycieraczki smarowidlem typu WURTH HHS 2000 - teflon (smar) w spray'u. Nie kosztuje to wiele... a wycieraczka bedzie pracowac (mechanicznie) praktycznie dozgonnie. N13 1.6 16V GTi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evique Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Moja wycieraczka też padła. Najpierw sprawiała wrażenie, jakby jej się ciężko robiło na duszy, ręczna pomoc służyła jej tylo doraźnie. Starałam się jej nie używać (i tak nie dawała rady przetrzeć szyby), ale to na niewiele się zdało, bo któregoś pięknego dnia, kiedy postanowiłam sprawdzić, czy wycieraczka jeszcze żyje, okazało się że już odeszła. Wszystko zaczęło się pod koiec zimy. Mechanik powiedział że czyszczenie będzie kosztowało 50-100zł - jeśli silniczek nie jest uszkodzony. Jeśli silniczek umarł, nowy będzie kosztował ok 1000zł, używany może się znajdzie za 300zł. Dla mnie 300 to też nie mało jak za taki grobiazg... Próbowałam poszukać czegoś takiego w necie, ale... nie znam się. Nie wiem czy są różne modele, czy silniczek almerowy jest semi-uniwersalny w nissanie i pasuje do kilku modeli, nie wiem czy wycieraczki mają jakieś specjalne parametry... Mają? Znajdzie się ktoś cierpliwy kto mógłby mi nieco przybliżyć tę kwetsię? Poza tym, jakoś nie wydaje mi się żeby ten ogólny mechanik, zajmujący się naprawami aut japońskich (almera japońska?! ale do warsztatu ją przyjmuje ) znał się na elektryce... A tutaj chyba by się elektryk przydał, prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ynio Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 a jak wy czysciliscie(oliwiliscie) te tulejke. da sie wyjac ten cudak z niej prowadzacy do wycieraczki ? wtedy to by nie bylo problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evique Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 właśnie... otwiera się ją od zewnątrz, czy od środka autka? Od środka udało mi się tylko wyjąć plastikową osłonę klapy bagażnika, wycieraczka wyglądała na mało dostępną... Zawieszona w kolejnej, tym razem metalowej osłonce. (przynajmneij naprawiłam sobie centralny zamek ) Z kolei od zewnątrz... nie mam pomysłu jak by można do niej dotrzeć od tej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek_Almera Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Niestety trzeba rozebrać i z pomocą młotka (delikatnie) i np WD wybić tę "ośkę", oczyścić z rdzy, posmarować i złożyć. 1 do 2 godzin. I przy okazji można opuścić wycieraczkę do parkowania na dole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.