czmiel_t Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Sorry, moze urazilem kilku wielbicieli Tino ale mnie zwyczajnie ta nazwa sie nie podoba. Takie zmiany robilem juz w obecnym aucie z powodzeniem a fanem tuningu optycznego nie jestem a wrecz przeciwnie. Tym bardziej Tino zupelnie do tego sie nie nadaje. Tak wyglada moje obecne auto po ponad 6-ciu latach odkad je kupilem. Wiekszosc zmian jest w srodku a z zewnatrz jestem zwolennikiem tylko delikatnego styling'u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Kupilem nawet plytke do samoczyszczenia i po tym tez nie idzie.I co dziwne na poczatku wyrzucal same piraty,a teraz i oryginaly mu nie podchodza :/ A triku ze srobka nie slyszalem,ale napewno wyprobuje. To nie trik - afakt -utwerdziles mnie w tym po tym jak mowisz ze wczesniej czytal wypalane CDki. PO regulacji srubka powinien Ci czytac wszystkie. Zasada jest taka, ze jak za bardzo podkrecisz -to moze czytac np CD-R i CD-RW a nie przeczyta juz oryginalow. Raczej niekrec za wiele zeby czytal oryginaly i ewentualnie niektore CD-Ry (czasmi musza dlugo trybic) Niestety nie wiem jaki tam jest dostep ale zazwyczaj po zdjeciu obudowy powinienes widzec laser (oczywiscie po wyjeciu plyty) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszeq Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 spox czmiel_t. Mam kolezke ktory ma tak na imie [ Dodano: Sro 25 Mar, 2009 20:14 ] hej Tolo74. to te radio nie daje mi spac: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fad4b0d1fe076f3c.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 nie pomoge nic wiecej bo mam roadio magnetofon + zmieniarke (tez nei chce mi sie naprawiac wtyczki bo zazwyczaj i tak slucham radia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszeq Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Dzisiaj wymontowalem radio i przed rozkreceniem go sprobowalem jeszcze raz czy moze pod innym katem bedzie czytalo CD i zaobserwowalem ze przy wlozeniu dysku mechanizm go "wciaga" i pozniej zamiast nim krecic zeby go odczytac nie dzieje sie nic. CD stoi jak zaklety i po chwili zostaje wyrzucony i pojawia sie napis ERROR. Nie dotykalem jeszcze tej srobki o ktorej mowil Tolo74 bo rzeczywiscie dostep jest zerowy a moze i nie trzeba nia krecic bo jest inny problem z odtwarzaczem. Wiecie o co w tym chodzi????????? :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 buuuu, jak sie nawet nie zakreci -to regulacja laserem moze nie pomoc, ale tu jeszcze nie jestem pewny po wlazeniu plyty, laser odczytuje wiadomosc czy CD jest w srodku, czy nie, jak nieodczyta -to CD sie nie zakreci, jak odczyta to powinna ruszyc inicjacja, czyli spis piosenek [ Dodano: Nie 05 Kwi, 2009 22:56 ] innymi slowy -ta proba regulacji to wg mnie jedyna droga praktyczna do naprawy we wlasnym zakresie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszeq Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Czyli krótko mowiac : naprawa w serwisie cie czeka bo CD ni drgnie. Tolo dzieki za schematy :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 leszeq -probuj tej regulacji bo nie masz nic do stracenia a mozesz byc zadowolony z pieknej muzyki w aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evil7474 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 leszeq, słuchaj , jak juz masz to na wierzchu, to pooglądaj, może jakis pasek klinowy spadł, może jakaś srubka cos blokuje...za duzo do stracenia nie masz...zawsze pamiętaj, że jeśli ci za drogo powiedzą, to możesz serwis olać i kupić przejściówkę, i zamontować zwykłe radio, jakiej tylko marki chcesz.Gdybyś miał problemy z przejściówką, tą plastikową, to służe pomocą, w wielkiej brytanii bez stresu mozna na ebayu kupić, większość sellerów bez problemu ci wyśle do polski, koszt? około 100 za przejściówkę (12-14 funtów + przesyłka około 6) nie jestem pewein czy jakieś przejściówki do radia ale chyba nie ( nie pamietamjuż), i cokolwiek zapłacisz za radio, w sklepie nie dla idiotów pewnie juz coś za 200-300 zł wyrwiesz... pozdrawiam MIO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 przejsciowki sa na alegro za grosze wraz z plastikiem (Panelem) do montazu ale moja recepta na 80% pomaga evil Twoje autko tez ma tkie brzydkie lampy? trza polerki chyba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Zbliza się czas wymiany oleju w silniku, BENZYNA 1,8. jaki polecacie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 jaki masz przebieg, ile bierze oleju, jaki byl lany wczesniej? wtedy sprobuje Ci pomoc jaki lac olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 W tym problem bo nie wiem samochód przywieziony z Włoch, i nie wiem na jakim oleju jeżdził, przebieg około 180.000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Jaki proponujecie płyn do chłodnic? Mam wymienić i większość pisze że najlepszym jest PRESTONE ? Czy zgadzacie sie z tym? Nawet w testach podobno on wyszedł najlepiej. Włozyłem próbke swojego do zamrażarki na maxa -i przy 22oC zaczynała sie robic galaretka. [ Dodano: Sob 02 Maj, 2009 20:24 ] przepraszam zapytane nie w tym dziale co trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Co do Cd to laser ma jakas okreslona zywotnosc i niestety po kilku latach odmawia posluszenstwa i zadne czyszczenia juz nie pomoga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Jaki proponujecie płyn do chłodnic? Ja ostatnio do corolli ojca zalalem http://www.texaco.i-g.pl/press.php?id=11 5L - 56zl. Zalalem 3 litry texaco i 3 litry wody destylowanej do toyoty, dokupie jeszcze litr i bede mial do swojej p11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekjw77 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Ja poszedłem na całość kupiłem skrzynię używkę ( nie jest łatwo dobrać odpowiednią do określonego rocznika, jedne są na linkę inne na drążki łączące lewarek ze skrzynią najlepiej dobierać zgodnie z kodem VIN samochodu) koszt 1550 zł z przesyłką. Uszkodzoną mam w planie naprawić jeżeli będą to tylko łożyska i mnie koszty nie wykończą. Jak będzie - to napiszę . witam i ja także skrzynie wymieniłem mam 2,2dci po vinie nie było to takie proste znalazłem oznaczenie w obudowie skrzyni YD#1 i po tym kupiłem , do mojej tinki pasowała akurat z zwykłej almerki , bo mam skrzynię 5 ,ale koszt też nie był mały bo ok1200zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 W dolnym lewym rogu nad tą strzałką jest pompa paliwa(chyba) i dwa króćce i mam pytanie czy ten mały służy do przyśpieszania zapłonu?a jeśli tak to czemu jest zatkany i co to może powodować? Proszę o jakieś podpowiedzi albo linka gdzie mogę poznać ten silnik(2.2 Di). Dziękuję z góry:) A tu taki układ...z tym wężykiem:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 To nie jest pompa paliwa tylko vacum pompa. Ten wąż gumowy idzie na servo, natomiast drugi powinien iść na EGR. Przypuszczam, że jest zaślepione aby nie szło na EGR i go nie syfiło. Nie wiem jak jest u mnie, bo akurat moje fotki kończą się w połowie vacum i idą w prawą stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 sigma3: w dieslu następuje samozapłon. Wyprzedzeniem kąta wtrysku steruje komputer w zależności od temperatury. Ten węższy wężyk jest od EGR i słusznie jest zaślepiony słusznie z punktu widzenia reakcji na pedał gazu, choć ekolodzy mogą być przeciwnego zdania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Ta fotografia to nie z mojego u mnie to jest tak jak fabryka wypuściła a zdjęcie dałem z komórki na szybko z netu. A teraz pytanie czy jak tą małą zatkam to EGR przestanie bruździć bo gdzieś na forum to ktoś rzucił fotki jak tego EGR rozebrał.Ja mam go sterowanego elektrycznie. Dzięki za podpowiedzi:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Można go odpiąć, nie ma czujnika, więc nic się nie stanie. Tylko odpiąć należy na obrotach, żeby był zamknięty - poprawi Ci się reakcja na gaz i zbieranie w dole. Instrukcja pełnego usuwania EGR jest w dziale Nissan Power Team. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Dzięki.Czyli jak się chce EGR pominąć całkowicie to jednak trzeba dziada rozebrać i zaślepić to co nam da zaślepienie tej rureczki i tego króćca przy vaku pompie?Bo chyba tak by trzeba zrobić jak poprawnie rozumuję? Dzięki za odpowiedzi! Aha naczytałem się o naszych pompach vp44 i teraz nie wiem co robić bo podobno dają mniej siarki do paliwa a ta z kolei smaruje starsze pompy a ja dziś podjechałem na statoil i leję jakiś zimowy ON a tam na pistolecie napis ,że zimówka i bez siarki.... Może nie w tym temacie ale już tak przy okazji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 wszystkie ON teraz są bezsiarkowe.. latem można dolewać do paliwa odrobinę oleju 2T, aby zwiększyć smarowność paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Dzięki za info Panowie:) Tu mam tą moją vacum pompę i jest tam trochu zasmarowane jakimś oleum ale to tak się utrzymuje i chyba nie idzie dalej od tej zaslepki(swoją drogą po kiego licha tam ta zaślepka jest?). Wężyka jeszcze nie zaślepiłem bo tak myślę,że jak mu nic innego nie pomoże to może wtedy...bo tak myślę czy zaślepienie jej spowoduje nie otwieranie się grzybka EGR czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.