Gość karol-1987 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Witam od razu wszystkich na forum, a przede wszystkim Ciebie [you:30fd36e755] i pisze pierwszego posta, chociaż forum przeglądam od tygodnia ponad więc nie wpadłem tu zupełnie nieprzygotowany Napisałem nowy temat, bo w starych zrobiło się zamieszanie, w innych ciężko coś znaleźć. Myślę, że temat może posłużyć innym również nowym użytkownikom, tymbardziej że przybywa ich jak grzybów po deszczu Brakuje tu właśnie tematu samego w sobie "nie podoba mi się w Tino...", "szwankuje mi w tino...", "w Tino lepsze mogłoby być..." itd Więc wszelkie tego typu uwagi będą fajne, w końcu mamy sobie pomagać i radzić z tym co nie działa, a nie same tematy, że Tino to najlepszy wóz.. a się okaże, że do wożenia gnoju żarty żartami, przejdźmy do rzeczy... Generalnie szukam coś na styl scenika, oczywiście w dieslu. scenika nie kupie choćby mi dopłacali, ale to nie jest ważne teraz. szukałem po necie i wytypowałem sobie praktycznie dwa autka, nissan almera tino 2,2dci albo mazda premacy. poneiwaz tego drugiego jest jak na lekarstwo, byc moze kupię właśnie nissana. Poszukuję modelu conajmniej 2004-2005 na nowszy raczej nie mam wiecej kasy. I teraz pytanie: -Czy w ogóle warto? -Na co zwracac uwagę przy kupnie? -Jakie są słabe punkty tego auta? -Jak często łańcuszek rozrządu podlega wymianie i jaki jest koszt. -Gdzieś wyczytałem, że niemieckie wozy mają komputerek i wyświetlacz po schfabsku, czy można go w jakiś sposób łatwo i przyjemnie zmienić na język tych co jeżdzą po lewej stronie drogi? jak to zrobić? -Oczywiście będę jak każdy monotematyczny, proszę o instrukcję obsługi na maila lub jakis link. Czy istnieje coś takiego jak książka "sam naprawiam" czy coś w tym stylu po polskiemu? Też bardzo proszę karol-1987(at)o2.pl -Czy są takie rzeczy które często podlegają wymianie ponad normę? Np szybko brudzący się filtr powietrza itp. -Czy często zdarza się problem z silniczkiem wycieraczek? a może problem został w późniejszych wersjach zlikwidowany? ktoś opracował jakis patent? -Czym różni się wersja przedliftingowa od poliftingowej w roku 2003? -A może w ogóle jakieś inne auto? -Dlaczego Tino jest fajne a inne auta nie? -Na ile francuskie łapska dobrały się do japońskiej technologii i czy wyszło na dobre czy nie? Podobno jedynie wtryski i sofcik jest francuski. co więcej? a może coś źle napisałem? Z góry dzięki za wyczerpujące odpowiedzi, ale czas, żeby na wszystkie pytania były odpowiedzi w jednym miejscu Zapraszam do dyskusji. [ Dodano: Pią 07 Mar, 2008 19:33 ] i co, nikt nic nie wie? :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejpm Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Jak ja kierowałem się wyborem: - żona akceptowała - żadnych niemców (szczególnie golfów i passatów) - najlepiej japoński ewentualnie inny ale żadnych niemców - W miarę młody (jestem z tych co wolą nowsze auto niż stare wyższej klasy w tej samej cenie) - Diesel, Klima, elektryka, jeżeli automat to 5 biegowy. Rozważałem Toyotę Corolle i Avensis Verso, Mazdę PREMACY, Scenica, Xsarę Picasso, Tino, Hondę HRV, Mitsubishi SpaceStar, Kia Carens i jeszcze kilka innych. Wybór padł w końcu Tino i Xsarę. Kupiłem Tino bo trafił się w najlepszej cenie (UK) wersja Hurricane, 2002r, czyli pół skóra, klima, Alu 16, brak szyberdachu, Diesel, 6CD. Sprzedawca (komis) dostał go na wymianę bo ktoś kupił innego a tego zostawił w rozliczeniu. Miał mieć niby uszkodzony EGR, ale byłem u mechanika i stwierdził że EGR jest OK, ale świece na 100% do wymiany, ale świece nie miały nic do tej usterki. Tu na forum dowiedziałem się, że: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=38855 świece też wymieniłem i narazie spokój. Lepiej pali i w sumie miodzio. Koszt świec nowych NGK Ł58 kpl (UK) Narazie czekam na urlop (kwiecień), żeby sprawdzić spadnie. Po lifcie ma "telewizor" dużu wyświetlacz LCD na środku, często ma kamerę cofanie, silniki ma DCI, jest to jakiś zmodyfilowany Di nissana, w lampach przednich ma białe migacze i srebrne ramki, świece żarowe są różne przed liftem i po lifcie ;-). Licznik chyba odrobinę się różni ale niepamiętam dokładnie czym. Znajomi mówią, "za dużo plastiku". Ale nic mi nie piszczy i nie trzaska. Wskazówka szybkościomierza (dla mnie) jest mało widocza bo mam kierownicę opuszczoną na maxa i nie widzę za dobrze ile jadę, ale w mieście już się nauczyłem a w trasie mam GPSa i pokazuje mi ile jadę (przy Xsarze Picasso to jest chyba lepiej rozwiązane) Filtr oleju jest trosze drogi bo około 50zł przed liftem. Szkoda że werska angielska ma wycieraczki od wersji europejskiej. Dokładnie obejrzysz sobie tu wersję przed liftem: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...A:IT&ih=018 Ja mam dokładnie takiego samego tylko w tym brakuje plastikowej pokrywy silnika. Drogi trzyma się lepiej niż Vectra B w sedanie. Pali troszeczkę więcej. Sprzęt Audio jest taki sobie (w vectrze było lepiej) ale płyty czyta wsztkie bez problemu nawet nagrywane. Z tyłu pasażerowie narzekali na ogrzewanie (zwłaszcza nóg), Na dłuższym postoju ciepło ucieka szybko (za szybko), vectra trzymała dłużej, ale nagrzewa się szybko. Co do klimy to do tej pory pomagała mi tylko odparować szyby ponieważ auto mam od września nie bardzo mogę powiedzieć coś o wydajności. Napewno są ładniejsze auta (czy lepsze?) ale ja w tej cenie co kupiłem nic innego bym nie kupił, żeby kupic caś "ładniejszego" musiał bym dołożyć "troszę" za dużo. Dla mojej żony brakuje tylko automatycznej skrzyni biegów (była tylko w 2.0 benz). Super praktyczne siedzenia z tyłu i schowki zwłaszcza te po nogami z tyłu i na kawę :-) Ja w swoim od kupna wymieniłem: - Opony na wielozezonowe Vrederstein bo w UK zimówki nie mają większego sensu, a na letnich strach byoby jechac na święta do polski. - Świece żarowe bo wszystkie były uszkodzone. - olej i filtr oleju - filtr pyłkowy bo nie był wymieniany od nowości i troszke śmierdziało, filtr powietrza był nowy - odgrzybilem klimę (sam) ogrzybiaczem Plak - żarówki na Philips Bluevision (na długiej trasie w nocy lepiej) - dokupiłem dywaniki (najtańsze uniwersalne) najbardziej brakuje mi Tempomatu przydały by mi się: grzane fotele (miały tylko wersje europejskie), obniżające się lusterka przy parkowaniu, Webasto, podłokietnika To jest tylko moja opinia i tylko mojej wersji samochodu. Nie miałem dużo samochodów więc porównanie mam nie duże. Jeżeli miałbym w tej chwili kupić drugi raz ten samochód to bym kupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol-1987 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 o kurde to sympatycznie, dzieki wielkie za dlugi opis. szczerze mowiac dzis sie przelecialem 50km i oglądałem jednego, w sumie fajny ale jezdzila nim kobieta i tak troche hmmm.. jeden kołpak porysowany, przodem parkowała wkółko w jakiejś górce piachu, wiec zderzak z dolu jest prosty i nie polamany ale ma odpryski i zarysowania, brakuje kawałka uszczelki w drzwiach kierowcy (raptem 3cm ale i tak dziwnie to wyglada, a robione nic nie bylo), w srodku powiedzmy ze ok, chociaz mam troche zastrzeżeń do troche zabrudzonych foteli. łozysko w alternatorze padło, strasznie sie odzywa. rok 2003 przebieg 97tys. i tu mam kilka pytan. zapaliłem samochod, normalnie byl zimny. troche se poklekotal, chodzil rowno, ale jak wlaczylem klime obroty znacznie wzrosly, na obrotku nie bylo tego widac za bardzo ale uslyszalem ze wzrosly wydaje mi sie duzo. pytanie czy tak ma byc, czy tak sie dzieje tylko na zimnym czy jak? czy ktos wie ile moga kosztowal lozyska do alternatora. generalnei autko mi sie podoba, ale to akurat samo w sobie jest bo jest i nic szczegolnego, poprzedni wlasciciel poprostu siadal i jechal i na tym sie konczylo. poprostu nie bylo chuchane i wydaje mi sie ze 4-5 letni samochod powinien ciut lepiej wygladac. albo ja mam juz w glowie narąbane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jayc Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 ja kupilem tino miesiac temu z 2000 roku i oprocz oleju i filtrow wymienilem uszczelke pokrywy zaworow i czeka mnie wymiana uszczelniacza w skzyni od strony kierowcy bo leje sie olej -mowia ze trzeba wymienic lozysko mechanizmu roznicowego-aha i poza tym duzo korozji pod spodem ale ogolnie jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbynek Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 zbynek 2002 Tino 2,2 Di Jeżdze taką od 2 lat i właśnie jestem po wymianie uszczelniaczy skrzyni, tarczy sprzęgła. Koszt za części ok 600, zł ale robiłem to własną osobą, gdyż jak zwykle serwisant (Rzeszów) totalnie mnie zniechęcił cenami części i usługi. Rozbiórka 4 godziny, Składanie 5 godzin we własnym garażu. Korozją się nie Przejmuj -mój kar wygląda podobnie. Pozdrawiam [ Dodano: Nie 09 Mar, 2008 12:15 ] Karol oczywiście polecam Almerę Tino w dieslu. Rodzinne auto, wygodny na traę, niewielkie zużycie ON (trasa 5,5 l miasto 7,5 l / 100 ) jeżdżę od dwóch lat i jest o.k. Startuje trochę ospale, ale po 2500 tyś obrotów jest dobrze. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol-1987 Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 czy koniecznie szukac wersji 136KM czy 110 ujdzie? czy 110 tez ma 6 biegów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejpm Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 U mnie też troche klekocze jak jest zimny. Jak klime się włączy to obroty też rosną ale czy znacznie?. Rosną o około 100-150 obrotów. Uszczelka też troszke podejrzana ja oglądałem u siebie to nie widzać żeby mogła się haczyć itd... Ja ma wersje 114 albo 116KM w sumie to niewiem. jak już tu pisał wcześniej zbynek to na światłach raczej się nie pościgasz, chyba że ze ślimakiem ;-). A na łożyska w alternatorze po 100k to trochę za mało (tak mi się wydaje) ja mam 100k mil (około 160k km) i nie słychac i nie wygląda jakby był robiony. Kiedyś w astrze miałem łożyska wymieniane i fachowcy zapytaki mnie drwiąco "ile ma przejechane ta astra 100k pewnie?" Astra miała 270k przejechane. I powiedzieli że po około 250k trzeba się spodziewać tego w oplach. Mi osobiście się wydaje że w Nissanie nie powinno być gorzej a przynajmniej nie aż tak! Można zapytać we firmie co robią alternatory oni już tyle tego pewnie narobili że powinni takie rzczy wiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jayc Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 witam-pytanie do posaidaczy tino-czy przegub od strony kierowcy powninien miec luz czy nie-tzn.leje mi tam olej i juz sam nie wiem czy tylko uszczelniacz czy tez łozysko,a moze ktos wie jak sprawdzic czy lozysko jest dobre?; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol-1987 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 w sumie dalej nei wiem czy 115 koni styknie czy 136 dopiero bedzie odpowiednią liczbą. nei nastawiam się raczej na ściganie ale na komfort jazdy szczegolnie w miescie, troche na trasach. czy poprostu duza roznica jest w jezdzie. i dalej nie wiem czy wersja 110 KM ma 6 biegow w tino po lifcie (after 2003). a z ta uszczelka to dzieki za info, cos tam jakos dziwnie to bylo troche... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbynek Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 witam-pytanie do posaidaczy tino-czy przegub od strony kierowcy powninien miec luz czy nie-tzn.leje mi tam olej i juz sam nie wiem czy tylko uszczelniacz czy tez łozysko,a moze ktos wie jak sprawdzic czy lozysko jest dobre?; Jeśli występuje luz poprzeczny ( wyczuwalny pod ręką chwytając półoś przy skrzyni biegów i chodzi góra dół) to raczej napewno łożysko. Natomiast drugą stronę, czyli dłuższą półośkę, trudniej wyczaić bo jest podparta na silniku łożyskiem. Z tego co czytam na forum to jest nas więcej z podobnymi problemami ze skrzynką Tino. Napiszę więcej jak rozbiorę zapasową skrzynkę właśnie z takimi objawami (luz na łozyskach) narazie kupiłem uszczelniacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jayc Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 no to widze zbynek ze tragedie chyba zalicze bo u mnie jest luz dosc duzy-dzis zamowilem uszczelniacz w aso za 40 zl,ciekawe ile lozysko ktos pisal ze 300 zl ciekawie sie zaczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbynek Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 no to widze zbynek ze tragedie chyba zalicze bo u mnie jest luz dosc duzy-dzis zamowilem uszczelniacz w aso za 40 zl,ciekawe ile lozysko ktos pisal ze 300 zl ciekawie sie zaczyna Ja poszedłem na całość kupiłem skrzynię używkę ( nie jest łatwo dobrać odpowiednią do określonego rocznika, jedne są na linkę inne na drążki łączące lewarek ze skrzynią najlepiej dobierać zgodnie z kodem VIN samochodu) koszt 1550 zł z przesyłką. Uszkodzoną mam w planie naprawić jeżeli będą to tylko łożyska i mnie koszty nie wykończą. Jak będzie - to napiszę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jayc Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 no i autko mam gotowe-szkoda ze tak duzo musialem dolozyc tzn-lozyska 340,uszczelniacze 100 zl ,olej skrzyni-150 zl i jeszcze lozysko sprzegla 60 zl z japan cars-jak doloze do tego mechanika to mi ponad 1000 zl auto zjadlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szmergiel Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 a moje Tino jest dośc fajne tylko że troche rolka napinacza "spiewa" ale to idzie przesmarować więc nie ma probemów no i zostało mi jeszcze wszystkie płyny wymienic po sprowadzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jb1973 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Witam !!!! Ja wlaśnie swoja ALMERE TINO 2,2 cdi 136KM oddalem do serwisu na wymiane płynów aby wiedziec co kiedy było wymieniane. Za kilka dni minie miesiac do zakupu przyprowadzone z francji. Nurtuje mnie kilka pytań na które mam nadzieje znajde na forum odp. 1. czy rzeczywiscie w/w model posiada łańcuch rozzrądu 2. jaki olej silnikowy ostatnio wyczytałem na form o oleju MIDLAND to znalazłem na oficjalnej stronie producenta oleju: Engine YD22DDTi Service fill LubeCap 5,2 liter Initial fill LubeCap 6,3 liter FilterCap 0,3 liter Use: Normal Service intervals: Change 20000 km / 12 months MIDLAND ECONOVA SAE 5W-30 MIDLAND AXENTUM SAE 5W-30 MIDLAND AVANZA SAE 5W-30 Use: Severe Service intervals: Change 10000 km / 6 months MIDLAND ECONOVA SAE 5W-30 MIDLAND AXENTUM SAE 5W-30 MIDLAND AVANZA SAE 5W-30 3. od kiedy francuzi zaczeli mieszać w Nissanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol-1987 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 1. czy rzeczywiscie w/w model posiada łańcuch rozzrądu to można poznać patrząc na silnik, jeśli spojrzysz po lewej stronie jest szczelnie obudowa zamknięta z jakąs uszczelka i śrubami to jest pokrywa łancucha (jest zamknieta szczelnie bo tam plywa olej silnikowy), jesli jest pasek pewnie bedzie tylko jakis plastik zalozony czy cos w ten desen. 2. jaki olej silnikowyjesli masz pasek to syntetyczny (5W-30), jesli masz łancuch rozrzadu to nie zaleca nissan syntetycznego tylko wtedy polsyntetyczny (10W-40) i radze sie tego trzymac, bo jak bedzie zly to sie nagle po jakims czasie okaze ze łancuch barabani i co teraz. 3. od kiedy francuzi zaczeli mieszać w Nissanie ? w wersjach po lifcie czyli after 2003, to sa juz auta z wyswietlaczem LCd w środku na konsoli centralnej, chyba ze jest to samochod włoski (te w ogole nie maja wyswietlacza i sa jakimis dziwnymi tworami motoryzacji, tak jakby u nich ten sprzed liftu byl produkowany nonstop az do zakonczenia produkcji). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picad Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Witam. Wczoraj odebrałem dopiero tablice rejestracyjne. Cała procedura rejestracji auta sprowadzonego z Belgii trwała tydzień czasu. Na razie wymieniłem filtr powietrza i filtr kabinowy i zbieram się do wymiany wszystkich płynów. W książce serwisowej widnieje pełny/duży przegląd z datą z roku 2005 potem była tylko wymiana oleju silnikowego. Muszę nim trochę pojeździć i wówczas podzielę się opinią na temat tego auta. Między czasie samodzielnie zainstalowałem sobie czujnik parkowania. Koszt niewielki (110 zł + własny czas) a urządzonko bardzo przydatne. Bez tego trudno było mi i żonie ocenić odległość od auta zaparkowanego z tyłu. Widać, że Tino zwraca uwagę innych kierowców Pewno z ciekawości, bo mało Almer Tino jeździ po naszych drogach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Areks1977 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 no witam i dzięki za zaproszenie ja dopiero w czwartek wsiadam do autka bo czekam na dokumenty z urzędu skarbowego i potem rejstracja i jazda. U nas w Tino brakowało tylnej rolety i tuleje wachacza są do wymiany no i olej w silniku, w serwisie Nissana mam znajomego mówił że w Tino 2,2 disel zawsze jest łańcuch. Jak troszke pośmigam to dam znać jaki i co. P.S. picad a gdzie kupiłeś tak tani czujnik parkowania bo moja żona raczej też nie będzie mogła zaparkować hihi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol-1987 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 P.S. picad a gdzie kupiłeś tak tani czujnik parkowania bo moja żona raczej też nie będzie mogła zaparkować hihi. dobra dobra, przyznaj sie ze to Ty masz problem z parkowaniem a żona radzi sobie lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Areks1977 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 No wiesz trzeba jakoś sciemniać. hahaha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picad Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 P.S. picad a gdzie kupiłeś tak tani czujnik parkowania bo moja żona raczej też nie będzie mogła zaparkować hihi. a tutaj... http://www.moto.allegro.pl/item345214631_c..._4_sensory.html REMOTRONIX biuro/sklep: ul. Przyjaciół Żołnierza 128B, 71-670 Szczecin tel./fax 091 432 00 81 P.S. Polecam samodzielną instalację, nie w tym żadnego problemu. W lewym tylnym boku/narożniku samochodu pod tapicerką w bagażniku znajduje się taki otwór rewizyjny (plastikowa kratka zasłonięta luźną gumową klapką) poprzez którą można przeciągnąć kabelki do środka bez wiercenia otworów. Poźniej juz pod tapicerką do konsoli kierowcy. Wyświetlacz LED mieści sie idealnie w małej półce na radiem (ta półka jest tylko w Tino w wersji bez komputera z dużym wyświetlaczem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekzet2 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 witam rok 2001 di (czyli silnik japońca) 1 .sprawa: autko kupiłem w marcu 2008 - moja żona spierała sie almera i koniec !!!! ja kupiłem Tino sprowadzone z niemiec 148 patoli zrobione serwisowane do lutego 2008 (potwierdzone w 100% ) żona mówi że auto super (prowadzenie itp) ja mówię super ( a miałem 5 aut wcześniej) spalanie : duże w mieście bo sssssssssssssanko działa !!!!!!!!!!!! trasa gitarka części jeszcze nic nie wymieniałem lecz pytania do kumla mechaniora :jedne tańsze drugie trzeba dopłacić mechanior mówi : autko poleca!!!!!!!!!!!!!!!! sam lubi nissany info nowsze modele maja silnik renóweczki i poleca mniej (min brak łańcucha jest pasek) silnik można komputerowo podkręcić bez strat poboru paliwa co do porównań : kolega z pracy ma scenika ( ja tez myślałem ) no to tylko patrzy z podziwem , a zamienialiśmy się autkami , co mnie czeka wymiana oleju 91 zł + 37zL olej 10w40 castrol na allegro + filt około 35 zł man + wymiana , wymiana opon około 360 zł 2 sztuki witam jakie polecacie oponki bo ja znalazłem takie: http://ssl.delti.com/oponytanio/start.html HP 195/65 R15 91V PN 550 195/65 R15 91V XR611 195/65 R15 91V CN lub takie są super http://www.opony.com/opony/52998_fulda_ecocontrol.html no i sie zastanawiam!!!!!!!!!!!!!!!! bo może ktoś ma lepsza alternatywę do 160 zł poszukiwanie nawigacji do tego samochodu ( może ktoś poleci) w rozsądnej cenie !!!! poszukiwanie zmienareczki cd (bo mam kaseciaka) może ktoś ma co do niemieckich aut - posiadam najlepsze info na górnym ślasku (zero audi , zero vw zero cinko (fiat), zero = nie kupować , bez max ubezpieczenia!!!!!!!!!!!!!!!!)jeśli ktoś spyta dlaczego wiem odpowiem na priw zawadajacek@wp.pl pozdrawiam jacekzet2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picad Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Moja przyjechała na takich. http://www.opony.com/opony/53405_firestone_multihawk.html [ Dodano: Czw 24 Kwi, 2008 14:31 ] Czy macie w swoich radyjkach PIN-KODY ? A konkretnie w radiach z CD w wersji bez dużego wyswietlacza. Obawiam sie odłączenia akumulatora, a w książce serwisowej jest czysto w miejscu gdzie powinny być zapisane kody. Te kody to ponoć "opcja". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tool Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Cześć, u mnie nie ma pinu w radyjku (mam takie o które pytałeś - cd bez dużego wyświetlacza) - spokojnie można rozłączać aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo333 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Witam wszystkich.Mam problem z moim tino 2,2 dci i poprosiłbym o rade.Autko zaczęło mi falować obrotami na postoju(nie zawsze) a wczoraj gdy stałem na światłach nagle stracił moc na pierwszych trzech biegach jazda tylko 15 km na h,-po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wruciło do normy.Po sprowadzeniu z niemiec powymieniałem wszystkie filtry i olej a i ma nowy przepływomierz powietrza.Dzięki z góry za radę.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.