Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] Dziwne stukanie podczas jazdy


Gość Szymcio

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Szymcio

Witam!

Ostatnio nie włączyłem radia i słyszałem jak po lewej stronie coś pstryka(chyba z dołu). Jak się zatrzymuje nie pstryka, ruszam zaczyna przy przyśpieszaniu ale wraz ze wzrostem prędkości pstrykanie nie przyśpiesza znacznie, tylko trochę. Słysze tak jak by to było gdzieś w okolicach przedniego lewego koła. Nie jest to raczej łożysko(stukanie przyśpieszało by proporcjonalnie do prędkości). Może wie ktoś o co chodzi?

 

 

A orientujecie się co się robi przy LPG II generacji oprócz wymiany filtru gazu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość power_bit

Ciężko co coś powiedzieć. Może być to amortyzator, drążek kierowniczy, końcówka drążka kierowniczego itd. Proponuje podjechać na pobliski warsztat i zobaczyć jak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość anus1983
Witam!

Ostatnio nie włączyłem radia i słyszałem jak po lewej stronie coś pstryka(chyba z dołu). Jak się zatrzymuje nie pstryka, ruszam zaczyna przy przyśpieszaniu ale wraz ze wzrostem prędkości pstrykanie nie przyśpiesza znacznie, tylko trochę. Słysze tak jak by to było gdzieś w okolicach przedniego lewego koła. Nie jest to raczej łożysko(stukanie przyśpieszało by proporcjonalnie do prędkości). Może wie ktoś o co chodzi?

 

 

A orientujecie się co się robi przy LPG II generacji oprócz wymiany filtru gazu?

 

Jeśli bywasz w KRK to podjedz do Budmot-Serwis......obsługują forumowiczów Mazdy(jako że to i to japonia powinno być O.K)Rabaty też Ci dadzą...powiedz że od Walusia jesteś to bedzie dobrze :D

Znajdziesz ich przy wjeździe na giełdę samochodową na rybitwach(warsztat-sklep)

Jak coś to dzwoń 668152067

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Cie serdecznie:)

 

Tez mam ten sam problem ze m ocos stuka:) i to takie denerwujace...

 

Stukalo mi to juz jakis rok temu mzoe i poltora...

 

po wymianie przeglubu ucichlo...

 

a teraz po przejechaniu 45 tys km... znow powrucilo tylko ze przeglub tez na skrecie pelnym delikatnie czasami podstukuje wiec nasuwa sie wniosek...

 

stukanie moze sie wywodzic od tego felarnego przyglupa:)

 

wiec polecam sprawdzenie przyglupa...

 

chyba ze sie myle...

 

jakas kontra??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to miałem wymieniane przeguby, bo stykały mi ale przy skręcie, na prostej było cicho. anus1983 dzięki za kontakt, ale mam mechanika który robi u mnie wszystko tylko nie mam czasu jechać do niego.

 

A nie wiecie może jeszcze co z tym lpg II gen? Co się wymienia oprócz filtra gazu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi tak wali na kazdej nie rownosci ze nawet przy wlaczonym radiu slychac:)

 

moze ktos ma jakis pomysl od czego to bo mi sie juz wyczerpaly...

 

a mechanik tez zielony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi tak wali na kazdej nie rownosci ze nawet przy wlaczonym radiu slychac:)

 

moze ktos ma jakis pomysl od czego to bo mi sie juz wyczerpaly...

 

a mechanik tez zielony...

 

 

U mnie jest to samo, że przy nierówności coś wali w tym kole. Może to tego wina...

W sumie to nie wiem czy to nie sworzeń, bo w jednym kole miałem wymieniane i przestało walić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Odświeżam temat, bo zauważyłem w swojej służbowej N16 podobne odgłosy.

Podczas powolnej jazdy do przodu słychać szum, oraz nieregularne chrobotanie z tyłu auta.

Gdy jadę na wstecznym słychać to ze zdwojoną siłą - stuk i chrobotanie.

Dodatkowo przy wolnej jeździe na luzie samochód sam hamuje, tak że moment zatrzymania wygląda tak jakby się trzymało nogę na hamulcu.

Sytuacja ta trwa bez zmian już od 5 tys. km i ani gorzej, ani lepiej. Ostatnio przejechałem bez zatrzymania trasę 400km i żadne z 4 kół nie jest zauważalnie gorące i cieplejsze od innego. Spalanie nie wzrosło, auto prowadzi się dobrze.

Czy zatem jeździć z tym dalej, czy na warsztat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tombolot
Odświeżam temat, bo zauważyłem w swojej służbowej N16 podobne odgłosy.

Podczas powolnej jazdy do przodu słychać szum, oraz nieregularne chrobotanie z tyłu auta.

Gdy jadę na wstecznym słychać to ze zdwojoną siłą - stuk i chrobotanie.

Dodatkowo przy wolnej jeździe na luzie samochód sam hamuje, tak że moment zatrzymania wygląda tak jakby się trzymało nogę na hamulcu.

Sytuacja ta trwa bez zmian już od 5 tys. km i ani gorzej, ani lepiej. Ostatnio przejechałem bez zatrzymania trasę 400km i żadne z 4 kół nie jest zauważalnie gorące i cieplejsze od innego. Spalanie nie wzrosło, auto prowadzi się dobrze.

Czy zatem jeździć z tym dalej, czy na warsztat?

 

wygląda na łożysko - skoro to służbówka to podjedź do serwisu, naprawka za darmoche i problem z głowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...