Gość Szymcio Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Witam! Ostatnio nie włączyłem radia i słyszałem jak po lewej stronie coś pstryka(chyba z dołu). Jak się zatrzymuje nie pstryka, ruszam zaczyna przy przyśpieszaniu ale wraz ze wzrostem prędkości pstrykanie nie przyśpiesza znacznie, tylko trochę. Słysze tak jak by to było gdzieś w okolicach przedniego lewego koła. Nie jest to raczej łożysko(stukanie przyśpieszało by proporcjonalnie do prędkości). Może wie ktoś o co chodzi? A orientujecie się co się robi przy LPG II generacji oprócz wymiany filtru gazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość power_bit Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Ciężko co coś powiedzieć. Może być to amortyzator, drążek kierowniczy, końcówka drążka kierowniczego itd. Proponuje podjechać na pobliski warsztat i zobaczyć jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anus1983 Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Witam!Ostatnio nie włączyłem radia i słyszałem jak po lewej stronie coś pstryka(chyba z dołu). Jak się zatrzymuje nie pstryka, ruszam zaczyna przy przyśpieszaniu ale wraz ze wzrostem prędkości pstrykanie nie przyśpiesza znacznie, tylko trochę. Słysze tak jak by to było gdzieś w okolicach przedniego lewego koła. Nie jest to raczej łożysko(stukanie przyśpieszało by proporcjonalnie do prędkości). Może wie ktoś o co chodzi? A orientujecie się co się robi przy LPG II generacji oprócz wymiany filtru gazu? Jeśli bywasz w KRK to podjedz do Budmot-Serwis......obsługują forumowiczów Mazdy(jako że to i to japonia powinno być O.K)Rabaty też Ci dadzą...powiedz że od Walusia jesteś to bedzie dobrze Znajdziesz ich przy wjeździe na giełdę samochodową na rybitwach(warsztat-sklep) Jak coś to dzwoń 668152067 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tusiek Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Witam Cie serdecznie:) Tez mam ten sam problem ze m ocos stuka:) i to takie denerwujace... Stukalo mi to juz jakis rok temu mzoe i poltora... po wymianie przeglubu ucichlo... a teraz po przejechaniu 45 tys km... znow powrucilo tylko ze przeglub tez na skrecie pelnym delikatnie czasami podstukuje wiec nasuwa sie wniosek... stukanie moze sie wywodzic od tego felarnego przyglupa:) wiec polecam sprawdzenie przyglupa... chyba ze sie myle... jakas kontra?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymcio Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 W sumie to miałem wymieniane przeguby, bo stykały mi ale przy skręcie, na prostej było cicho. anus1983 dzięki za kontakt, ale mam mechanika który robi u mnie wszystko tylko nie mam czasu jechać do niego. A nie wiecie może jeszcze co z tym lpg II gen? Co się wymienia oprócz filtra gazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tusiek Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 a mi tak wali na kazdej nie rownosci ze nawet przy wlaczonym radiu slychac:) moze ktos ma jakis pomysl od czego to bo mi sie juz wyczerpaly... a mechanik tez zielony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymcio Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 a mi tak wali na kazdej nie rownosci ze nawet przy wlaczonym radiu slychac:) moze ktos ma jakis pomysl od czego to bo mi sie juz wyczerpaly... a mechanik tez zielony... U mnie jest to samo, że przy nierówności coś wali w tym kole. Może to tego wina... W sumie to nie wiem czy to nie sworzeń, bo w jednym kole miałem wymieniane i przestało walić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Odświeżam temat, bo zauważyłem w swojej służbowej N16 podobne odgłosy. Podczas powolnej jazdy do przodu słychać szum, oraz nieregularne chrobotanie z tyłu auta. Gdy jadę na wstecznym słychać to ze zdwojoną siłą - stuk i chrobotanie. Dodatkowo przy wolnej jeździe na luzie samochód sam hamuje, tak że moment zatrzymania wygląda tak jakby się trzymało nogę na hamulcu. Sytuacja ta trwa bez zmian już od 5 tys. km i ani gorzej, ani lepiej. Ostatnio przejechałem bez zatrzymania trasę 400km i żadne z 4 kół nie jest zauważalnie gorące i cieplejsze od innego. Spalanie nie wzrosło, auto prowadzi się dobrze. Czy zatem jeździć z tym dalej, czy na warsztat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombolot Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Odświeżam temat, bo zauważyłem w swojej służbowej N16 podobne odgłosy.Podczas powolnej jazdy do przodu słychać szum, oraz nieregularne chrobotanie z tyłu auta. Gdy jadę na wstecznym słychać to ze zdwojoną siłą - stuk i chrobotanie. Dodatkowo przy wolnej jeździe na luzie samochód sam hamuje, tak że moment zatrzymania wygląda tak jakby się trzymało nogę na hamulcu. Sytuacja ta trwa bez zmian już od 5 tys. km i ani gorzej, ani lepiej. Ostatnio przejechałem bez zatrzymania trasę 400km i żadne z 4 kół nie jest zauważalnie gorące i cieplejsze od innego. Spalanie nie wzrosło, auto prowadzi się dobrze. Czy zatem jeździć z tym dalej, czy na warsztat? wygląda na łożysko - skoro to służbówka to podjedź do serwisu, naprawka za darmoche i problem z głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.