Gość tygrysek4ever Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Moja dziewczyna jest od paru dni szczesliwa posiadaczka Micry z 1997 roku. Czerwonej - biedronki. Wersja 1,3 16V, czy jakos tam. Problem mamy z nie za lekko krecacym sie kolem kierownicy ) Zagladalem pod spod, ale jakos nie bardzo doszukalem sie smarownikow. Coz mam z tym zrobic. Jak sie to smaruje i gdzie? Koncowki drazkow, sama przekladnie, polosie, czy co tam jeszcze jest. Sorki za lamerskie pytanko - pomozcie. Pozdro Greg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotri Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Niestety, ale ten typ raczej tak ma. Kierownicą kręci się dość ciężko :/ nawet jak dla mnie. No chyba, że taki słaby jestem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daglas Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Niestety nie wiem od czego to zależy ale u mnie mimo braku wspomagania, kierownica chodzi lekko i nie są to luzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuch Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Niestety w K11 kręci się ciężko i żadne smarowanie nic nie zmieni Jedyna rada to sprzedać klamota i kupić drugiego za wspomaganiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 ja ze wspomaganiem i kolach 185/55/ R14 nie mam najmniejszych problemow z manewrowaniem ani z jazda na trasie, leciutko chodzi kiera, ale to chyba zasluga wspomgania... hm a 1.3 16v nie mialy w stanndardzie wspomagania ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franc821 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Problem mamy z nie za lekko krecacym sie kolem kierownicy ) Zagladalem pod spod, ale jakos nie bardzo doszukalem sie smarownikow. Coz mam z tym zrobic. Jak sie to smaruje i gdzie? Witam. To nie Fiat 126p. i nic się tu nie smaruje. Fakt, ciężko się manewruje Micrą bez wspomagania, a potęgować to może np.: nieprawidłowe ciśnienie w oponach (z przodu powinno być 0.22 MPa, z tył 0.20) bądź sam rozmiar opon (preferowane to 155/70 R 13)- sam tego doświadczyłem kupując ostatnio alufelgi z oponami 185/60 - odnoszę wrażenie, jakbym jeździł Tarpanem :diabel: PS. NIE KRĘCIMY KIEROWNICĄ W MIEJSCU jak nie ma takiej potrzeby :!: - przekaż dziewczynie (ma prawo tego nie wiedzieć) Pozdro. :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Wersja 1,3 16V, czy jakos tam. z tego co wiem to 1,3 miały wspomaganie....w 1,0 tylko było montowane za dopłatą. czyli jaką masz te micre?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axela szczecin Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 PS. NIE KRĘCIMY KIEROWNICĄ W MIEJSCU franc821 a jak sobie wyobrazasz zaparkowac kopertą w centrum miasta? ja sobie tego nie wyobrazam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franc821 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 PS. NIE KRĘCIMY KIEROWNICĄ W MIEJSCU franc821 a jak sobie wyobrazasz zaparkowac kopertą w centrum miasta? ja sobie tego nie wyobrazam... Nie wyobrażam sobie tego . To logiczne, że są sytuacje "bez wyjścia" - chodziło mi o to a żeby ograniczyć to do minimum bo ja osobiście często obserwuje jak ludzie o mało co nie "urywają kierownicy", choć mają przed (za) sobą 5 metrów wolnej przestrzeni :572: Ale masz rację, źle to ująłem i zaraz poprawię :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Wersja 1,3 16V, czy jakos tam. z tego co wiem to 1,3 miały wspomaganie....w 1,0 tylko było montowane za dopłatą. czyli jaką masz te micre?? Nie jest to chyba do konca prawda. Moja malzonka jezdzi Micra z 1995 roku, gdzie wstawiony jest silnik 1.3 16V i nie ma w niej wspomagania. Model LX. Wspomaganie bylo w modelu SLX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 hmm, kazde 1,3 widziałem ze wspomaganiem.. widzę jedyne wyjście z tej sytuacji - sprzedać i kupić ze wspomaganiem. Dokładać sie nie opłaca. bo naprawdę sie ciężko kręci w miejscu, juz corsa ma lepszy układ. można to łatwo sprawdzić podnosząc przód auta żabą. A że sie nie kręci w miejscu......zawsze sie zdarzy przypadek, że zakręcę w miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tygrysek4ever Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Czyli nie ma zadnej mozliwosci smarowania? Jak na razie nikt nie podsunął mi jakiegoś sensownego rozwiązania problemu. [Wyłaczając wymianę autka ) ] Może ktoś to przerabiał i przebrnął przez problem? :?: A tak na marginesie, sam jestem zwolennikiem aut terenowych. Nie za bardzo kocham sie w małych i delikatnych SŁOIKACH. [słoik - okrągły, nie-kanciasty i łatwo się tłucze...] I tu ZASKOCZENIE!! Micra to bardzo wdzięczne autko. Bardzo fajnie się prowadzi, ma niezłe osiągi i nie jest mułowate. Fajniutkie. Pozytyw! Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Nie pozostaje nic innego jak iść na siłownie... U mnie też ciężko jest obrócić nie zależnie od tego czy w miejscu czy przy niewielkiej prędkości.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuch Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Jak na razie nikt nie podsunął mi jakiegoś sensownego rozwiązania problemu Bo go po prostu nie ma. Jeśli nie masz wspomagania musisz się męczyć. Można spróbować założyć węższe lub po prostu inne opony ale nie wiem czy jest sens... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotri Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Niestety rozwiazania nie ma :/ U siebie ostatnio skontrolowałem ciśnienie, było za małe i po dopompowaniu było czuć różnice. Kolegi żona ma micrę i on natomiast twierdzi, że po zmianie opon(o takim samym rozmiarze ale na inną firmę) też było o wiele lepiej. Ale siłownia będzie pewnie najlepszym rozwiązaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuch Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Kolegi żona ma micrę i on natomiast twierdzi, że po zmianie opon(o takim samym rozmiarze ale na inną firmę) też było o wiele lepiej. Dokładnie tak miałem kiedyś w Tico. Po zmianie oryginalnych koreańskich opon Kumho na Dębice czułem się jakby mi ktoś wspomaganie zamontował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeswirus Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 ja nie mam wspomaganie i kręce w miejscu jedną ręką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franc821 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 ja nie mam wspomaganie i kręce w miejscu jedną ręką ...czyli tak zwane "mydełko FA" w wykonaniu następcy Mariusza P. :690: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotri Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Dokładnie tak miałem kiedyś w Tico. Po zmianie oryginalnych koreańskich opon Kumho na Dębice czułem się jakby mi ktoś wspomaganie zamontował No, kumho w tictakach bylo niezłym wynalazkiem Nie mówiąc o tym, że przednie opony starsznie szybko "gubiły" bieżnik. Ale w Tico kręciło się o wiele łatwiej nawet na kumho. A teraz w micrze mam Debice i nie ma rewelacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuch Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 przednie opony starsznie szybko "gubiły" bieżnik Moje miały 9 lat i wymieniłem je nie z powodu braku bieżnika tylko dla tego, że zaczęły kruszeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 jeszcze mógłys obejzec krzyżaki na kolumnie kierownicy , ja w micrze miałem jeden bardzo zapieczony , objaw tez był ze zaczęło sie ciężko kręcic, narastało to powoli, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.