Gość kaktusiorr Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Witam. wiem,ze dawno temu watek byl mielony...i w zasadzie, gdyby nie ten watek, to bym sie nie zdecydowal na podmiane licznika w K11 '94. Auto mam 1.0..a licznik kupilem z 1.3...wszystko od razu pasowalo, swiecilo jak nalezy...tylko pozbylem sie kontrolki ABS, bo ja ABS nie posiadam, a swiecila. Zalozylem na tarcze metalowe ringi...wyglada to super....no ,ale obrotomierz wciaz nie dziala...sprawdzilem...pin 2 we wtyczce mam podpiety...a to on daje sygnal podobno na obrotomierz. No i zonk...bo teraz nie wiem, sygnal nie dochodzi z ECU, czy tez obrotomierz jest walniety? Mozna jakos sprawdzic, czy wskazowka sie wychyla? Wczoraj caly wieczor sie bawilem w odkrecanie ECU...i na marne...w wiazce jest tyle kabli,ze za chiny bym nie znalazl sygnalu :/ Wiem, ze mozna szukac impulsu przy rozdzielaczu...i tak jest najszybciej chyba....no ale gdzie to wtedy podlaczyc?..jesli wypne wtyczke, to licznik nie bedzie chyba krecil i tak, bo potrzebuje + i -...a tego pinu nr 2 tez nie jestem pewny Jak to ugryzc? ma ktos dobry sposob, zeby najpierw wiedziec gdzie podac licznikowi sygnal...uwczesniej jakos go sprawdzjac,ze jest ok...a dwa...czy rzeczywiscie sygnal znad wtyczki jakiejsc znad rozdzielacza wystarczy? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 mam identyczny problem obrotek lezy i sie marnuje a chcialem zobaczyc jak auto sie kreci... czy ktos pomoze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.