mario632 Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 sprawdzilem u siebie i mam te gumy. 2.2.di 2000r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barzuc Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Odgrzewam temat. W poprzednim aucie (Ford Aspire czyli właściwie Mazda 323) miałem podobnie - drgania na kierownicy w okolicach (plus minus 10) 110 km/h - poza zakresem 100 - 120 drżenie raczej nie występowało. W Almerze mam niestety dokładnie to samo. W poprzednim autku wiedziałem, że mam wyjechane tarcze hamulcowe (już z wiekiem się lekko pokrzywiły). Jednak żeby było śmieszniej drgania nie zawsze występują (czasem są, czasem ich nie ma - generalnie chyba jakaś losowość). Założyłem wczoraj nowe oponki, wyważane ok.. chyba zostaje mi sprawdzić tarcze hamulcowe (bo zdarza się, że kierownica drży podczas hamowania). Inne pytanie - czytałem gdzieś o wynalazku pt. "pierścienie centrujące" - wygląda mi to na jakąś ściemę ale chętnie poznam waszą opinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gutek1910 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 (edytowane) Witam! Posiadam almerke 1,5 2004 ,ktora kupilem dosc niedawno i strasznie trzesie calym autem (ale kierownica nie) i tylko przy przyspieszniu od 80-100 najbardziej. Mechanik powiedziaz ,ze to opony kupilem nowe i dalej to samo . Pozniej poduszka pod silnikiem i NIC dalej trzesie tarcze sa nowe dzieki za pomoc Edytowane 11 Września 2013 przez Gutek1910 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.