grabos Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Witam i pozdrawiam wszystkich uzytkownikow. Jak do tej pory bylem tylko czytelnikeim tego forum, jednak nadszedl czas na pierwsze pytanie Padl mi zamek drzwi bagaznika... Nie reaguje na kluczyk, nie wydaje zadnych dzwiekow... Po prostu jest martwy... Dzwonilem przed chwila do serwisu i powiedzieli mi ze zamek + wymiana kosztowac mnie bedzie 150 funtow (mieszkam w UK), sam zamek jednak kosztuje 65 funtow... Postanowilem wiec zapytac jak skomplikowana czynnoscia jest wymiana takiego zamka, poniewaz moge (jak latwo zauwazyc) sporo oszczedzic robiac to we wlasnym zakresie... Dodam, ze jestem grafikiem komputerowym i naprawa samochodu jest dla mnie jak grafika komputerowa dla wiekszosci z Was - wiem, ze mozna to zrobic, ale wielkiego pojecia o tym nie mam Czy bylby ktos w stanie mi pomoc? Pozdrawiam, Mariusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Ale możesz kręcić kluczykiem w zamku? Jak tak, to zanim kupisz zamek otwórz klapę bagażnika (chyba się da dźwignią od środka?) albo ewentualnie złóż tylne siedzenia i od środka auta wykręć/zdejmij (nie wiem, jak to wygląda w K12) to co tam jest na klapie (w K11 jest tam prostokątna blacha na śruby). Od wkładki zamka (ta część, w którą wkłada się kluczyk) powinno iść cięgno (taki drut) do właściwego zamka (ta część zamka, którą widać na klapie po jej otwarciu). Obstawiam, że spadło/oderwało się cięgno od wkładki zamka. Jak to naprawić - zależy, co się stało - czy tylko spadło, czy coś się połamało... założone ma być tak, aby przekręcenie kluczyka powodowało ruch tego cięgna i jednocześnie ruch jakiejś części w zamku powodując jego otwarcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...