Gość sopot82 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Witam wszystkich, mam poważny dosyc problem. Zaczne od togo ze jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o samochody. Od niedawna posiadam nissana almere n16 1.5benzyna HB 2004r produkcji przebieg 53 000 km Problem polega na braku mocy w silniku, a mianowicie chodzi o to, ze podczas jazdy ,2,3 czy 4 bieg przy obrotach okolo 3000- 4000 nie chce isc wyzej. Nie ma mocy tak jakby obroty sie zatrzymuja, czasem jak puszczę gaz iu wcisne ponownie to zaskakuje i leci. W aucie byl wymieniony filtr powietrza i oleju oraz zmieniony olej. Silnik pracuje rownomiernie, odpala zawsze od pierwszego razu niezaleznie od warunkow. Prosze o pomoc poniewaz martwi mnie ten problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Diagnostyka komputerem prawdę ci powie. Lista możliwych usterek jest baaardzo długa. Obstawiam coś ze sterowaniem przepustnicy elektronicznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walut Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 stawiam na katalizator - zatkany ))) może być piwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elgreen Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 moze byc katalizator - w ASO nissana radza puscic auto na autostrade i przycisnac gaz do dechy :] zeby sie przeczyscilo/wypalilo:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walut Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 jak sie zatka to finał. Nic sie nie wypali. Austryjackie gadanie. : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...