Gość wojtekm5 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Witam wszystkich nismaniakow Chciałbym usłyszeć opinie na temat Almery GTI ponieważ nakręciłem sie na to autko kiedys jeździłem primera i jestem oczywiscie zadowolony z tej marki chyba jak kazdy własciciel Nissanow. Chodzi mi konkretnie o spalanie w tym aucie jak znosi instalacje LPG bo co do trwałości to chyba jest ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Spalanie pewnie podobnie do N14 GTI: trasa 7-7.5l/100km przy normalnej jeździe. Przy upalaniu 8-9l/100km. Miasto (Wwa) przy normalnej jeździe 10-11l/100km lato, ~12l/100km zima, mrozy. Upalanie w mieście, ok. 14-15l/100km. Każdy silnik zniesie instalację gazową byle była dobrze wyregulowana i pilnowało sie przeglądów. pzdr [ Dodano: Nie 16 Mar, 2008 14:09 ] silnik oczywiście idiotoodporny i na rolkach (praktycznie brak problemów z rozrządem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 silnik oczywiście idiotoodporny i na rolkach (praktycznie brak problemów z rozrządem). Z tym idiotoodpornym toś przyjebał ładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtekm5 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 mam jeszcze jedno pytanko jaka tam idzie instalacja tzn. musi byc sekwencja czy wystarczy zwykly gaz z sterowaniem z kompa i jeszcze jedno w gti jest kolektor dolotowy metalowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Kolektor jest aluminiowy czyli inaczej metalowy. Co do gazu to na pewno nie tylko sekwencja ale nigdy sie tym nie zajmowałem wiec nie wiem za dobrze pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 mam jeszcze jedno pytanko jaka tam idzie instalacja tzn. musi byc sekwencja czy wystarczy zwykly gaz z sterowaniem z kompa i jeszcze jedno w gti jest kolektor dolotowy metalowy? Ze względu na metalowy kolektor można zwykłą ale nie warto z kilku powodów -raz kiedyś różnica cenowa to było 2tys zł a dziś max 500zł -dwa na sekwęcji jest sporo mniejszy spadek mocy -trzy z sekwęcją jest mniejszy kłopot -cztery mikser to zabójca silnika trzeba by blosa a to dodatkowe 300zł więc różnica cenowa zlewa się do nieistotnej różnicy :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość carfanr Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Tyko sekwencja. Miałem pierwszą N15 1,6 ze zwykłą a później druga 1,6 miała już sekwencję. Więc jestem zdania że tych prostych nie powinni w ogóle oferować. Jeśli ktoś nie porównał obydwu to może się przy prostej upierać. Co do samej sekwencji do SR20de, to ja w swojej nie mam i nie planuję. Średnie spalanie przy całkiem dynamicznej jeździe, to 8,9 litra (ostatnio wynik po przejechaniu 1200km, 3/4 trasa – szybko, reszta miasto). Oczywiście jak kręcisz wysoko to może wziąć więcej. A nie zakładam dlatego, że do dynamicznej jazdy gaz się moim zdaniem nie nadaje. Zresztą 1,6 łykała mi na sekwencji średnio 9 – 11,5 litra gazu , plus benzyna na start. Oczywiście jest taniej ale odczucia ogólne takie sobie. Auto nie jeździ tak jak na benzynie. Samo GTI super, miałem zresztą i civic-a 1,8 vti, ale gti pasuje mi lepiej. Cif ma wysoko moc i moment co nie do końca mi odpowiadało. Dodatkowo silnik głośny. Co do GTI to warto znaleźć po lifcie. Przed liftem i bez bodykit jest nudno. Ciągnie super, dodatkowo łatwo podnieść moc i moment – oczywiście inwestując troszkę kaski w niektóre podzespoły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 praktycznie brak problemów z rozrządem fakt... zdarzyło mi się go zakręcić go do 11 k rpm oczywiście przez głupotę.(zamiast 5 3-ka).. i... heheh płytki zaworowe powypadały i y-ki ...powkładane zero śladów uszkodzenia... także przypuszczam że jak łańcuch jebnie i nie pozolisz mu sie dalej toczyć na biegu :kosci: to koszty będą minimalne minimalne a gaz sobie odpuść albo kupuj 1,6 LX szkoda marnować GTI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.