Gość piramida Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Witam wszystkich, mam następujący problem. Wczoraj zatankowałem do pełna a dziś zobaczyłem pod lewym tylnim kołem plamę, pojechałem na stacje autocomplex i tam stwierdzili, że problem leży w dwóch przewodach tzn: pierwszy gruby, którym paliwo dostaje się do zbiornika a drugi to odpowietrznik i z tego miejsca mam pytania: czy ktoś miał problem z tymi przewodami gumowymi, co dokładnie trzeba wymienić , czy można wymienić tylko jeden przewód czy trzeba wymienić dwa czy też trzeba wymienić jakiś wielki element no i oczywiście jakie są z tym związane koszty, czy trzeba zastosować oryginał czy są może zamienniki. Pozdrawiam Mariusz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 miałem to samo wlewka przerdzewiała. odpiąc gumowe węże od baku (wlewka i odpowietrznik) są na opaskach dobrze zabezpieczyć bak zatykając odsłonięte otwory np szmatą żeby się do niego syf nie nasypał i iskra nie dostała diaks w dłon i tniemy obie rury za wspornikiem bo najczęście w miejscu wspornika przykręconego do tylniej podłużniczy rdzewieje i robi się sito... żeby było śmieszniej wlewka jest przyspawana do tego wspornika jak już ucieliśmy wydłubujemy przeżartą rurę ze wspornika wspornik przykręcamy spowrotem przeprowadzając przez niego nowe rury więc dobieramy dwa gumowe węże o odpowiedniej średniczy i łączymy dobrymi opasakami. węże można dostać np w castoramie, praktikerze itp dla dobrej diagnozy nalej pod korek i popatrz gdzie się poci wlewka życzę powodzenia :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piramida Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 wielkie dzięki malin_f1 jutro powiem to specjalistom to może mnie dużo nie skasują. Jeszcze raz wielkie dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 ta robota jest warta 50 góra 100zł + cena węża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piramida Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 A tak przy okazji, to Alme kupiłem 13 marca 1997 a teraz jest 16 marca 1998 i to jest dopiero pierwsza usterka, czyli chyba nieżle jak na rok użytkowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 A tak przy okazji, to Alme kupiłem 13 marca 1997 a teraz jest 16 marca 1998 i to jest dopiero pierwsza usterka, czyli chyba nieżle jak na rok użytkowania. nie wiem co palisz ale dobrze daje :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 nie wiem co palisz ale dobrze daje :one: Ale ten czas zapie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość scarab Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 dobre heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 ale mój zegarek spieszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzeslaw Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Witam, Mam ten sam problem, mozecie napisac jakiej srednicy wezy nalezy uzyc? Pozdrawiam Grzeslaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś pan Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Grzesław miałem ten sam problem ale u mnie nie pękł przewód gumowy tylko rurka która paliwo pobierane jest ze zbiornika ale to nie ważne kup około metra perzewodu paliwowego podnieś tylne siedzenia tam jest pokrywa od pompy paliwa zdejmij przewody paliwowe załóż nowe mają gdzieś około 30 cm o wpuść je w dół obok starych potem wejdź pow wóż i zdejmij te przewody z drugiej strony jeżeli to będzie tak jak u mnie przewód to po prostu go ułam i połącz wrzewodem gumowym pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzeslaw Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 U mnie jest dokladnie to o czym pisze malin_f1 (wlewka przerdzewiala przy wsporniku). Mierzylem srednice tych rur, potem mierzyla je inna osoba, wyniki sie bardzo roznia. Dlatego wolalem zapytac osoby, ktora juz je wymieniala, jakie srednica sa potrzebne. G. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 ja nie pamiętam ale przecież łatwo to zmierzyć. jak będziesz to robił sam to poszukaj gdzieś opisałem co i jak. w skrucie odłączamy gumowe łączniki od baku, dobrze uszczelaniamy bak żeby żadne opary się nie wydostawały i część zardzewiałej wlewki możemy nawet diaksem obciąć potem dopasowujemy nową gumową rurę na wlewkę i do odpowietrznika dobrze skręcamy opaskami i gotowe można to w godzinkę spokojnie zrobić bez demontowania całej wlewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzeslaw Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 No i zrobione Weze 35 i 16 mm. Chcialem robic sam, ale po wpelznieciu pod auto okazalo sie ze sruby od wspornika sa tak potwornie zapieczone ze trzeba je ciac. Mechanik za robocizne wzial 80 zl + 60 za weze (byloby taniej, ale musialem kupic metr kazdego) No i po zatkaniu wycieku spalanie zmalalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.