Gość ciezki76 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Moze napisze nie na temat,ale jestem zaskoczony wypowiedziami tutaj.W mojej P10 nie posiadam fabrycznie katalizatora i zadnej sondy,a pomimo tego odcina mi obroty.Uwazam rowniez,ze ponizej 2,5 tys.nie ma sensu jej cisnac,bo sie zamuli.Moim zdaniem normalne zjawisko,bo obroty sa zbyt niskie.Takie moje zdanie tylko...Przy okazji,moglby mi ktos napisac jak wyregulowac obroty na biegu jalowym?Gdzie i czym pokrecic?Jak sie silnik rozgrzeje mam zbyt niskie,czasami nawet 500 i trzesie silnikiem.Dzieki. Witam.po zakupie primerki wylądowała u mechanika bo CO to ze 12 miałem.po regulacji było ok.Po może 6-ciu miesiącach się zaczęło.Falujące obroty to norma.ssanie rano wstaje jak ma ochote.Dziury w gazie,dławienie itp.Co ciekawe czasami 1 dzień silnik pracuje prawidłowo a na drugi dzień cyrk.Na dzień trzeci pół dnia spokój a drugie pół znowu cyrk.Grzebać sam nie będe bo raczej gotowanie lepiej mi wychodzi.Wizyta w warsztacie nieunikniona.A tak przy okazji to co jakiś czas zasysa się korek wlewu paliwa.Poza tym złego słowa nie powiem choć spawanie progów i konserwacje już zaliczyłem i na przeglądzie się dowiedziałem,że autko produkcji wielka brytania a te podobno są gorszej jakości.Mimo tych niedogodności i tak wole Primerke choć od nowego roku przesiadam się na Forda Galaxy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniu83Wawa Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Mnie sie wydaje.. ze to jest zawor EGR jezeli taki wystepuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AD2M Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 U mnie problem ten był spowodowany niedziałającym ssaniem - nie działał mechanizm otwierania "krzywki". Ciezki76, czy u Ciebie problemy z silnikiem nie są związane z temperaturą na zewnątrz, tzn, jak jest ciepło, to silnik pracuje normalnie, a jak jest zimno, to zaczynają się "cyrki"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wodzu10 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 U mnie problem z szarpaniem zniknął po wymienie filtrów i kopułki z palcem. Teraz silnik pracuje równo i nie szarpie ale przy postoju obroty podchodzą do około 1200. Wiem, że musze jeszcze wymienić lambde bo jest walnięta. Jak to nie pomoże to będę szukał dalej bo te 1200 na postoju to trochę dużo i wpływa na spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 wodzu10 jak masz gaźnik to obroty zmniejszysz pokrętłem za gaźnikiem.Takie długie wystające. Tylko ustaw nizej jak 1000 bo jak włączysz swiatla/dmuchawę to sobie podniesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wodzu10 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 marceli, właśnie tam miałem obroty podnoszone jak były za nisko. Ogółem są ok, ale jak przejadę trochę kilometrów to na rozgrzanym silniku na postoju obroty idą w górę. Jak jest zimny albo mało przejechane to trzyma około 900 a tyle już jest ok. Znajomy, który dobrze zna się na elektryce w autach zdiagnozował u mnie walnięta lambdę i powiedział, że wymiana powinna pomóc. Poczekamy, zobaczymy, za tydzień wymieniam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VILQ Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Dzisiaj mogę już temat zakończyć. Skończyło się na czyszczeniu i regulacji gaźnika - w końcu miał już swoje lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.