Gość zax Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Witam. Poczytałem nieco na ten temat na forum, ale nic ciekawego nie znalazłem. Interesuje mnie porada "co sprawdzać po kolei" żeby wyeliminować usterkę. Otóż problem wygląda tak, że silnik nagrzewa się ładnie do odpowiedniej temperatury, ale z nawiewu ciągle leci zimne powietrze. Nie wiem co sprawdzić poza obecnością płynu chłodniczego. Dodam jeszcze, że jeśli chodzi o sterowanie to nie można przesunąć suwaka obiegu zamkniętego - może jakiś związek? Proszę o jakieś porady Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Obieg to sprawa sklejonej uszczelki - rozebrać dmuchawę i wymienić uszczelkę, instrukcja jest na forum. Jeśli jest płyn to raczej coś z nagrzewnicą? lub jakieś zapowietrzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zax Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Aha, to z tą uszczelką to już wiem. Tylko chyba całą deske by trzeba rozebrać :zly: A czy zapowietrzenie? Hmm płyn jest. Które węże należałoby odłączyć i przedmuchać? Bo ciężko dostać się do grodzi gdy silnik jest ma niejscu :/ Robił to już ktoś z Was? Pozdrwiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość diabeł Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 jesli to zapowietrzenie to jest tam odpowietrznik kolo nr nadwozia jest lacze wezy i na tym laczu jest zaslepka na klucz10' odkec i powietrze powinno puscic,esli to nie pomoze to tylko uszczelka sunny(cd 20 n 14)ropka:) :diabel: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniels Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Aha, to z tą uszczelką to już wiem. Tylko chyba całą deske by trzeba rozebrać Nie trzeba od razu wymieniać, u mnie pomogło samo 'odklejenie' klapki (trzeba trochę ręką 'pogmerać' pod kokpitem:P ) można też posmarować jakimś silikonem do uszczelek. Może też być zapchana nagrzewnica, sprawdziłbym jeszcze cięgno od regulacji temp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.