Gość Jayo Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Panowie powiedzcie mi co najlepiej zrobić z progami. Po tej zimie boje się już podnosić samochód na podnośniku, tak bardzo mu zgniły progi. Jest na nich wiele pryszczy, a w niektórych miejscach mogę palcem zrobić dziurę jak to najlepiej naprawić, czy wymienić całe progi jeśli można dostać lub poratować jak tylko mogę i założyć może jakieś plastikowe nakładki na to, tak jak widziałem w innych samochodach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 siema , najlepiej jest wymienic całe progi , jezeli nie ma w sklepie motoryzacyjnym no sciągnięcia , to są zakłady dorabiające profile. przynajmniej w gdyni jest;] plastikowa nakładka nic nieda po za tym ze niebedziesz widział korozji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Jayo, daj nowe i po kłopocie, jak masz tak bardzo skorodowane to nie ma co rzeźbić w g... w mojej były wymieniane ale przed tym jak ją zakupiłem, także nie wiem ile to kosztuje, kolega Buschman wymieniał w J30, poszukaj jego profil i napisz pw, powie Ci ile płacił. Pozdro ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bushman Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Witam Cie Z progami to nie jest tak latwo. Ja rok temu w mojej J30 wymienialem razem z czescia podlogi bo miejscami juz lezala na ulicy. Za ta przyjemnosc zaplacilem ok 1000 zl. Ok dlatego ze wymienili mi tez szybe i zabezpieczyli kawalek dachu (w miejscu gdzie sie laczy z szyba bo woda na leb mi sie juz lala) i razem wyszlo jakies 1400. Progow oryginalnych nie mieli dlatego najpierw wycieli kawalek progu na wzor i gdzies tam dorbiali a potem monotowali. Cala ta operacja trawala jakies 3 tyg. (Najdluzsze 3 tyg w zyciu:) Osobiscie uwazam ze zaplacilem niewiele jak za taka robote. Tylko zeby nie bylo tak pieknie w miejscu gdzie wczesniej mialem dziure i mokro w aucie po naprawie (po wiekszym deszczu) dalej mialem mokro. Woda nie zbierala sie juz tak szybko ale jednak. Po wizycie z reklamacja i po wysluchaniu tego jak to bedzie ciezko teraz zrobic poprostu dostalem sie do tego miejsca od srodka i zakleilem to sylkikonem :] Do dzis odpukac zdaje egzamin. Co do tego kawalka dachu dalej zaczyna rdzewiec ale to juz jest pier**la do zrobienia. Tak wiec jak chcesz dluzej tym autem pojezdzic to tak czy siak musisz to zrobic inaczej bedziesz jezdzil jak Flinston Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 W J30 cały próg nigdy nie leci, obstawiał bym raczej tylną część, nieraz wystarczy doribić kawałek a reszte zamalować i zakonserwować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jayo Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 jak dostane urlop to wezme sie za te progi, zaczne od przeczyszczenia tego wszystkiego i zobacze co z tego wyjdzie. moze faktczynie tylko czesc sie wymieni i wstawie nowa blache, tzn jak znajde dobrego blacharza ktory sie tego podejmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bushman Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Nie bylbym taki pewien. Zalez ile chcesz jeszcze sie bujac j30 i zalezy jak bardzo sa zgite. Ja mialem dziure z przodu i to dosc duza a oprucz tego z pod nadwozia odpadal dlugi na metr plat blachy (sita). Mimo ze z boku wygladalo ok to pod autem bylo tragicznie. Decyzja nalezy do Ciebie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczar Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 trzeba było zakonserwowac cały dół przy kupnie to nie byłoby problemu. Moja jest z 91r i podwozie dzieki temu jest idealne,łacznie z progami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Solo TM Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 wymienialem jakis cza temu, z progami jest problem taki ze sa bajonsko drogie ( nowe ) o ile pamietam cos kolo 700 pln - dorobienie u blacharza 200 pln - wybor oczywisty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luzniakos Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Witam. Mam pytanko... czy podobnie wygląda sprawa z progami do A32? bo mi też "troszke gniją" i nie wiem ile by to mogło kosztować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Witam.Mam pytanko... czy podobnie wygląda sprawa z progami do A32? bo mi też "troszke gniją" i nie wiem ile by to mogło kosztować? Na 99% nie dostaniesz żadnych gotowych zamienników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luzniakos Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 a wie może ktoś gdzie robią takie coś w okolicach KATOWIC? bym chociaż się dowiedział ile taka impreza kosztuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.