Gość hoduck Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Wiatm, czy ktos moze wie jak jest podlaczony licznik kilometrów (ogolny i dzienny) i do czego, poniewaz jest to jedyna rzecz ktora nie dziala mi na tablicy wskaznikow (predkosc i obroty w porzadku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 może masz popsuty silniczek krokowy w liczniku, albo zapieczone te rolki z cyferkami (ja tak miałem) po przeczyszczeniu i nasmarowaniu wszystko działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hoduck Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 sprobuje rozkrecic i sprawdzic, dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KKK Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 W swoim musiałem poprawić luty bo czasami kręcił do tyłu albo stawał w miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 W swoim musiałem poprawić luty bo czasami kręcił do tyłu albo stawał w miejscu. Czy musiałeś rozbierać na części pierwsze zegary? Mam to samo tylko w N14 i chyba czeka mnie też znalezienia zimnego lutu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KKK Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 A w N14 przypadkiem nie jest on napędzany linką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 A w N14 przypadkiem nie jest on napędzany linką? Nie, bynajmniej nie po 95 roku. Zegary już wyjmowałem przy okazji wymiany żaróweczek i nie ma żadneuj linki. kilometry są zliczane elektrycznie czy jakoś tak. Pewnie od strony skrzyni jest jakiś czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KKK Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 No jeśli tak to OK. Wyjmujesz zegary, zdejmujesz "szybkę" oraz maskownicę i po odkręceniu 3-4 śrub od tyłu masz cały prędkościomierz w rękach. W zasadzie nic więcej nie rozbierasz bo nie poprawi to dostępu do czegokolwiek, z tyłu masz płytkę drukowaną a w okolicach licznika przebiegu jest przylutowany jego napęd - ja te luty poprawiłem bo na pierwszy rzut oka widać było że to tutaj tkwi przyczyna. Opis dotycz N15 przed liftem, nie biorę odpowiedzialności za to co napisałem :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 No jeśli tak to OK.Wyjmujesz zegary, zdejmujesz "szybkę" oraz maskownicę i po odkręceniu 3-4 śrub od tyłu masz cały prędkościomierz w rękach A wskazówki? Trzeba zdejmować, bo nie bardzo mogę sobie teraz wyobrazić czy da się wyjąć bez ich zdejmowania? Chyba musze poszukać jakiegos zdjęcia żeby mieć pewność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KKK Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Wskazówki zostają, z zegarów wyjmujesz poprostu "budzik" który z przodu ma wskazówkę z cyferblatem a z tyłu elektronikę która Cię interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kojak85 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Mam podobny problem. Licznik czasem zlicza, a czasem nie. Dotyczy to zarówno dziennego jak i sumarycznego. Jak działają to obydwa a jak nie działają to też oba. Czy dostęp do zegarów jest wystarczający, czy trzeba zdejmować kierownicę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Nie musisz zdejmować kierownicy. Zdejmujesz konsolę (tą częśc z nawiewami) i odkręcasz cały zestaw wskaźników. Dokładna instrukcja gdzie są jakie śruby i zaczepy jest w dziale Zrób to sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kojak85 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Dzięki jarki. Teraz nie mam czasu ale po Świętach spróbuję. Dziękuję jeszcze raz za zainteresowanie tematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudi Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 [ Dodano: Czw 09 Kwi, 2009 22:06 ] Widzę że to częsty problem czy ktoś z Kielc znajdzie kiedyś chwilkę żeby poinstruować świeżaka jak to zrobić? może na spotkaniu w maju? instrukcja instrukcją ale mimo wszystko lepiej czasami wykładu posłuchać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.