Gość edmondo Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Witam. Jak są prawidłowe obroty biegu jałowego, na rogrzanym silniku? U mnie wychodzi ok. 800-900 przy włączonych światłach i nawiewie. Jakieś 600 przy wyłączonych - wtedy przy gwałtownym depnięciu w gaz (na postoju), lekko się jakby krztusił - chyba tak być nie powinno. Po wrzuceniu luzu (dojeżdżanie do świateł) spadaja do ok. 600 i zaraz wskakują na 800-900. Falowania brak. Chyba będę musiał przejrzeć silniczek krokowy i prepustnicę, ale najpierw chciałbym wiedzieć, jakie są książkowe obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hoduck Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Przy manualnej 700 (+/- 50), w automacie 800 (+/- 50). U mnie przy zimnym wynosza ok. 1100, na rozgrzanym ok. 700 (przy swiatlach i nawiewie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariuszz Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 U mnie lekko ponad 1000 (+-) 50 na benzynie i silnik pracuje rwelka, a na LPG ok 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Prawidłowy poziom obrotów na rozgrzanym silniku benzynowym powinien wynosić 850 RPM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sushi333 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Na benzynce przy rozgrzanym silniku to 900 obrotow natomiast na gazie troszke mało bo jakies 700 i tak troszke pierdzi wiec trzebaby bylo troszke je podkrecic. A tak nawiasem zna ktos gazownika w Krakowie lub w okolicach ktory zajmuje sie regulacja instalacji holenderskich (fabrycznych nissana) [ Dodano: Czw 12 Cze, 2008 00:04 ] No i przeszkadzało mi to pierdzenie na gazie na biegu jałowym (700 obrotów i czasami gasł przy hamowaniu). Pojechałem do gazownika i sie okazało że jeden wtrysk do cylindra był walnięty. Przy wymianie wtrysku dodatkowo według zaleceń gazownika zgodziłem sie na wyczyszczenie przepustnicy, filtry przewody itp. i od tamtej pory mam obroty 1500-2000 ale przynajmniej juz nie gaśnie tylko ze jak stoje w korku to wyje jak samolot gotowy do startu Z zapewnień gazownika taka sytuacja miała mieć miejsce przez kilka dni lub paredziesiąt km, niestety za mną 15, miesiąca, przejechałem około 3000 km i bez zmian. Chyba będę musiał odwiedzić ten zakład jeszcze raz na regulacje. Tak dla informacji było to w Krakowie warsztat Fugazi, jak narazie nie mam na ich temat zdania, wygladają na dość profesjonalny team. A może macie jakiś super sprawdzony warsztat w Krakowie, będę wdzięczny za info. Aha i jeszcze jedno muszę zmienić butle bo straciła ważność gdzie się da to dobrze i tanio zrobić w Krakowie. [ Dodano: Czw 19 Cze, 2008 23:30 ] I pojawiłem sie ponownie w FUGAZI w Krakowie. Stwierdzili że zaczyna reduktor przepuszczać gaz, naszczęście jeszcze nie jest tak źle i ustawili mi obroty w granicach 900-1000, wiec nie jest najgorzej. Czasami zdarzy się że przy nie nagrzanym dobrze silniku przy hamowaniu lub wciśnieciu sprzega spadną mu obroty i zgaśnie, ale dzieje sie tak tylko przy nierozgrzanym silniku Ludzie w FUGAZI są naprawde godni polecenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz Łącki Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 U mnie wygląda to tak. Wszystko gra i trąbi. Obroty ok. tylko rozrusznik mnie denerwuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fuzer Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Panowie przypnę się do tematu bo widzę że mam podobny problem. N15, 1.4 benzyna. Mianowicie jestem po czyszczeniu przepustnicy. W chwili obecnej przy zimnym silniku mam ok 1500 rpm, jak się trochę nagrzeje to ok 1100 - 1200 rpm, a na ciepłym ok 800 rpm, z tym że czasami trzeba mu trochę przygazować żeby spadły do tej wartości. Niby ok, ale wcześniej na zimnym miałem ok 1000 rpm. Jak to wygląda u was. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Virgo_ Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Panowie przypnę się do tematu bo widzę że mam podobny problem. N15, 1.4 benzyna. Mianowicie jestem po czyszczeniu przepustnicy. W chwili obecnej przy zimnym silniku mam ok 1500 rpm, jak się trochę nagrzeje to ok 1100 - 1200 rpm, a na ciepłym ok 800 rpm, z tym że czasami trzeba mu trochę przygazować żeby spadły do tej wartości. Niby ok, ale wcześniej na zimnym miałem ok 1000 rpm. Jak to wygląda u was. U mnie po czyszczeniu przepustnicy jest identycznie i poki co nie udalo mi sie nic z tym zrobic. Są głosy, ze tak ma byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.