bodek_n14 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Ja widziałem zapinane wzdłużnie manżety ale nie w Sunny a co do nie wyjmowania przegubu to jakoś trudno mi jest wyobrazić sobie jego wyczyszczenie. Ale pewnie są sposoby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Johans Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 W moim przypadku wymieniłem tylko osłonę przegubu (koszt osłony firmy Spidan 23zł wraz ze smarem do tego robocizna za 50 zł) Należy bardzo dokładnie wyczyścić przegub ze starego smaru z piachem. U mnie zauważyłem już małe ubytki na przegubie od tarcia piachu, ale po wyczyszczeniu i wymianie osłony powinno być dobrze. Wcześniej nic nie klekotało i mam nadzieje, że zrobiłem to w odpowiednim czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alilee Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 witam wymiana gumowej osłony przegubu nie jest skomplikowana, nawet dla mechanika amatora, oczywiście można wymienic jednocześnie przegub, ale jeśli nie hałasuje to po co??? powinno wystarczyć dokładne jego wymycie...... w ekstremalnych przypadkach braku kasy podobno pomaga zamiana przegubów pod warunkiem że nie hałasują przy jeżdzie do tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Virgo_ Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Jak kupowalem Almerke zauwazylem, ze prawa oslona jest rozerwana (dosc mocno). Zostawilem to, bo nie wiedzialem ile juz czasu piach i inny syf leci do srodka. Po 4 miesiacach takiego jezdzenia przegub ewidentnie nadawal sie do wymiany. Moj wniosek jest taki: - bardzo wczesne rozpoznanie - mozna ratowac. - pozne rozpoznanie - poczekac, uzbierac fundusze i wymienic caly przegub. Pozniej najczesciej jak sie da kontrolowac stan oslon. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ATARI Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Powiem tak: - nawet jeśli przegub już puka to po oczyszczeniu i wymianie smaru pukać przestanie (jakiś tydzień dwa będzie cisza) lecz to sposób stosowany przez handlarzy, chyba że już całkiem kaplica z przegubem, - ostatnio wymieniałem u siebie oba przeguby i gumy były nowiuteńkie a pukało jak szalone. Moim skromnym zdaniem nie ma to jak wymiana podzespołów na nowe, wymiana to żadna filozofia (jeden przegub dla amatora takiego jak ja to 1h spokojnej roboty). ps...posiadam caluteńkie gumy więc jak ktoś reflektuje oddam za przysłowiową złotówkę , jedyne co będzie trzeba dokupić to smar i opaski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukal Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Wymień osłonę jak najszybciej, mniejszy koszt. W moim przypadku wymiana przegubu to koszt co najmniej 1500 zł gdyż nie mogłem znaleśc zamiennika (wersja bodajże japońska). Ojeździłem się oszukałem i nic. Według katalogu przegub powinien pasowac. 25zębów na zewnątrz 23 wewnątrz ale średnica nie ta (w katalogu coś ponad 23mm a u mnie ponad 24mm) i tylko serwis pomoże a cena serwisowa powala Z tego co się dowiedziałem to wersja na rynek japoński się różniła i stąd te koszty. Lepiej zapobiegac niż leczyc. U mnie póki co nie stuka ani puka (tyle szczęścia) bo był dobrze wyczyszczony. Troszke nastraszyłem Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.